Ihme hyysäämistä tää 23.00 sääntö!
Kommentit (9)
Mammat voisivat taas alkaa kapinaan kuten silloin kun rekisteröityminen tuli hetkellisesti pakolliseksi. Ei tähän muuten tule muutosta.
On se kyllä kumma, että tiettyyn kellonaikaan keskusteleminenkin täytyy kieltää. Mikä järki?
käyttäjä-8001 kirjoitti:
Mammat voisivat taas alkaa kapinaan kuten silloin kun rekisteröityminen tuli hetkellisesti pakolliseksi. Ei tähän muuten tule muutosta.
On se kyllä kumma, että tiettyyn kellonaikaan keskusteleminenkin täytyy kieltää. Mikä järki?
Sanoma ei halua pitää moderaattoreita töissä klo 23 jälkeen, todennäköisesti tulisi liian kalliiksi.
käyttäjä-8001 kirjoitti:
Niin kai, paitsi silloin rekkaripakon aikana palsta hiljentyikin juuri mammojen kapinan takia. Eli suurin osa ei halunnut taipua sanoman sensuuriin ja siksi suurin osa ei rekisteröitynyt.
Jotenkin näin hiljentyneinä pikkutunteina tuntuu, että me nikilliset ollaankin täällä niitä lakkopakolaisia, jotka mahdollistavat sanoman vallan. Pitäiskö hiljentyä meidänkin?
Ainakaan mitään iloa tästä palstasta enää ei ole kenellekään..
Minulle tämä rekkautumispakko on ihan jees. On kyllä paljon siistimpää menoa nykyään (ja hiljaisempaa, en voi kieltää). Kaipaisin kuitenkin kovasti sitä vaihtoehtoa, että nikin voisi halutessaan piilottaa. En tiedä, toisiko se tänne väkeä takaisin mutta ainakin kannattaisi kokeilla.
WraithTodd kirjoitti:
Minulle tämä rekkautumispakko on ihan jees. On kyllä paljon siistimpää menoa nykyään (ja hiljaisempaa, en voi kieltää). Kaipaisin kuitenkin kovasti sitä vaihtoehtoa, että nikin voisi halutessaan piilottaa. En tiedä, toisiko se tänne väkeä takaisin mutta ainakin kannattaisi kokeilla.
Joo samaa mieltä kyllä, voi olla että käyttäjätunnusta joutuu useinkin vaihtelemaan, jos tunnuksen kanssa liian paljon avautuu. Tyhmää kyllä tämmöinen. En uskalla ilman tunnustakaan olla ihan rehellinen vaan yleensä vaihdan kaikki muut asiat paitsi sitä oleellisinta. Tunnuksen kanssa jos kirjoittelisi samalla tavoin niin joku voisi stalkata ja huomata, epäloogisuuksia, että minulla on itseäni vanhempi mies ja nuorempi myös, lapsiakin minulla varmaan jokaisen kouluasteen jokaisella luokalla ainakin yksi tyttö ja poika.
Saisipa edes piilotettu profiilistaan kommenttihistorian. Stalkkereille vähän liikaa materiaalia.
Näillä palstoilla kun tinkaa muiden hullujen kanssa, niin pitkästä hitoriasta joku toinen hullu saattaa vaikka keksiä kuka kirjoittaja on ja siirtää kostonsa keskustelupalstalta realielämään.
Niinpä :(