No voiko sitä ehdottaa miehelle, että treenaa itselleen isot lihakset?
Tai edes, että alkaa treenaamaan säännöllisesti? Mies ei harrasta mitään liikuntaa, eikä treenaa. Tuskin on koskaan treenannutkaan. Ei paljoa kiihota, mies on 182/80 laihaläski.
Kommentit (15)
Ainahan sitä voi ehdottaa, mutta eri asia tekeekö mitään. Et taida tietää paljoa treenaamisesta.... miehelle isojen treenaaminen saaminen on aivan hemmetinmoinen duuni, naisesta nyt puhumattakaan. Se vaatii vuosien pitkäjänteisen treenaamisen ja ruokavalion yhdistelmän. Ja jos miehes siinä pisteessä joskus olisi, niin olisi jättänyt sut jo ja löytänyt paremman..
Ei kai se oikein korrektia ole. Ymmärrän sinua silti siinä määrin että lihakset kiihottavat minua ja olen todella tyytyväinen että mieheni on aina tykännyt treenata. Toisaalta, molemmat meistä on valinnut kai itse miehensä, eli joku miehessäsi miellyttää sinua kuitenkin?
Sano, että olet huolissaan hänen terveydestään.
Treenaatko ite? Jos ittelläs yhtään lihasta näkyy niin luulis tajuavan. En ainakaan ite kattelis mitään kukkakeppiä jolla on pienemmät hauikset kuin mulla eikä mieskään kehtais sellasia pitää.
Seurustelet siis ulkonäön kanssa , et henkilön?
Voihan sitä ehdottaa muttei ne kovin isoiksi kasva :D
Pituus miinus sata on keskiverron naturaalin lean body mass. Sillä ei kuuhun mennä.
Häh mitä vittua! Kyllä tiedän treenaamisesta paljonkin. Ei se nyt niin vaikeaa ole. Olen treenannut monia vuosia ja lihaksia löytyy, mutta mieheni ei tykkää naisella isoista lihaksista. Joten siksipä en ole tämän lihaksikkaampi. Mieheni mieliksi. Nykyään mulla on pienemmät lihakset kun alussa tavatessamme, mutta treenaan toki edelleen. En nyt heti odota isoja lihaksia, kunhan edes aloittaisi salitreenin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Häh mitä vittua! Kyllä tiedän treenaamisesta paljonkin. Ei se nyt niin vaikeaa ole. Olen treenannut monia vuosia ja lihaksia löytyy, mutta mieheni ei tykkää naisella isoista lihaksista. Joten siksipä en ole tämän lihaksikkaampi. Mieheni mieliksi. Nykyään mulla on pienemmät lihakset kun alussa tavatessamme, mutta treenaan toki edelleen. En nyt heti odota isoja lihaksia, kunhan edes aloittaisi salitreenin. Ap
Sori vaan, mutta en usko että miehesi on silmissäsi haluttavampi lihaksikkaampana, jos hän ei sitä nyt ole edes normaalipainoisena. Halu lähtee kuitenkin jostain ihan muualta kuin lihaksista. Lihava kun hän ei kuitenkaan ole. Nimim. hyvävartaloisen tyttöystävä, joka ei silti halua miestään.
Vierailija kirjoitti:
Treenaatko ite? Jos ittelläs yhtään lihasta näkyy niin luulis tajuavan. En ainakaan ite kattelis mitään kukkakeppiä jolla on pienemmät hauikset kuin mulla eikä mieskään kehtais sellasia pitää.
Itseasiassa puristelee hauiksiani ja kommentoi ihan positiivisesti. Sanoisin kuitenkin, että eniten treeni näkyy pakaroissa ja reisissä. Näitä kyllä tykkää kosketellakin eniten. Ap
Menkää nyt jonnet vittuun täältä tai postatkaa mammoille runkkumatskuksi kuva muskeleistanne.
En usko mitään kovin massiivisia supersankareita olevan ruutujen takana LOL
Vierailija kirjoitti:
Ei kai se oikein korrektia ole. Ymmärrän sinua silti siinä määrin että lihakset kiihottavat minua ja olen todella tyytyväinen että mieheni on aina tykännyt treenata. Toisaalta, molemmat meistä on valinnut kai itse miehensä, eli joku miehessäsi miellyttää sinua kuitenkin?
Kasvot ovat kyllä hyvät, varsinkin hymy. Luonne on lähes täysi kymppi. Tykkään myös peniksestä. Ap
Vierailija kirjoitti:
No jos mies on saanut sanella sinun vartalostasi, niin sitten saat sinäkin.
Voit ehdottaa, kaikki ei niitä saa vaikka haluaisivat. Ota ero?
Heti kun mies saa sanella myös sinun ulkonäkösi mieleisekseen. OK?