Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita taaperoiden äitejä jotka tekevät opintoja loppuun kotona ja lapsi pph:ssa?

Vierailija
14.02.2006 |

Miten saatte itsenne motivoitua kouluhommiin kotona? Meillä tyttö 3-4 pv viikossa pph:ssa. Teen kotona lopputyötä ja paria muuta koulujuttua loppuun.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen jättänyt gradun kesken viisi vuotta sitten, kun esikoinen syntyi. Nyt yritän saada sitä valmiiksi. Ja ihan hyvältä näyttää. Enköhän valmistu tässä lumien aikana vielä.

Pakko vaan ajatella, että muuten asia jää vaivaamaan mieltä ainaiseksi.

Vierailija
2/5 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis tyttö ei ole pph:ssa vaan tarhassa, 4 päivänä viikossa 6 tuntia.

Vaihetelvasti onnistuu motivointi. Yleensä teen itselleni pieniä tavoitteita, niin niitä on sitten helpompi alkaa toteuttaa. Mutta esim nyt olen täällä aihe vapaalla :/ No täytyyhän sitä välillä töissäkin pitää hengähdystaukoja...

Teen gradua, ja sekin on ihan hyvä että osa panoksestani menee yhteen pienimuotoiseen tuoteprojektiin (rahoitus ei ole vielä tiedossa), niin on vähän motivointia ulkopuoleltakin.

Vierailija:

Miten saatte itsenne motivoitua kouluhommiin kotona? Meillä tyttö 3-4 pv viikossa pph:ssa. Teen kotona lopputyötä ja paria muuta koulujuttua loppuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on motivaatio vähän heikossa hapessa, kun olen just saanut pariviikkoisen koulu-urakan päätökseen ja nyt pitäisi aloittaa toista. Aina tulee se hetki, että vaan haahuilee pari päivää, eikä tiedä, mistä aloittaisi! Argh.

Yleensä mua auttaa se, että mulla on oma tarkka deadline, milloin asiat pitää olla tehtynä. Toisaalta motivaatiota lisää se, että haluaisin lapsen taas kotihoitoon pikimiten ja uuden alulle. :) Nämä riippuu gradun valmistumisesta.

Nyt oikeasti ahdistaa, kun tuntuu, ettei ikinä saa hommia tehtyä!!!!! Huono päivä...

Vierailija
4/5 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin se myös motivoi kovasti, että opiskelujen aloittamisesta on kohta 7 vuotta ja haluaisin ne mahdollisimman pian päätökseen. Sitten voisi mennä töihin jos pääsee ja alkaa suunnitella toista lasta!

t.3

Vierailija
5/5 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun saa opinnot valmiiksi, luvassa on 10 kertainen palkankorotus ;)