Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on miehellesi ylitsepääsemättömän vaikeaa?

Vierailija
05.01.2016 |

Mun mies ei osaa laittaa tiskikoneesta saksia paikoilleen. Niilä on keittiössämme selkeä paikka ja olen sanonut jo pari kertaa että laita sakset tähän. Nyt taas löysin sakset jostain veitsilaatikosta. Vastaukseksi sain vaan "oho". Miten se voi olla niin vaikeaa.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halaaminen ja kaikki hellyyden osoitukset. Sanoa että rakastaa ja välittää minusta, näyttää sen teoilla.

Vierailija
2/15 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavaroiden laittaminen paikalleen. Kerran hän oli ''siivonnut'' ja laittanut mun pompulat ja pinnit työkalukoppaan(???). Sitten aina kyselee minulta kun kaikki on hukassa :P

Sille on myös mahdotonta huuhdella astioita tai pyyhkiä pintoja ruuanlaiton jälkeen. Meillä ei ole astianpesukonetta ja mun tiskivuorolla saan aina kirota kun lika on niin pinttynyt. Sama asia hellan siivoamisen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöntää olevansa väärässä, tai että minä olen oikeassa.

Vierailija
4/15 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsinseisonta.

Vierailija
5/15 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalle jaxuhalit, sun elämä on todella raskasta.

Vierailija
6/15 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitaa joku "virallinen" asia. Vaikeinta vielä, jos pitää soittamalla hoitaa.

Vierailija
7/15 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myöntää olevansa väärässä, tai että minä olen oikeassa.

Siis silloin kun on aihetta, urpot! 3

Vierailija
8/15 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruuan tilaaminen puhelimitse. Olkoot sitten ilman sitä pizzaa jos ei uskalla itse soittaa ja tilata.

Vierailija
9/15 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksyä miespuoliset ystäväni :) Väittää, että ei ole mustasukkainen heistä, mutta silti mollaa heitä minulle koko ajan keksimällä keksityistä asioista :D

Vierailija
10/15 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoissa mihinkään lähteminen. Jos on sovittu että lähdetään johonkin kello 9, mies alkaa silloin etsiä aamupalaa, koska pitäähän ennen lähtöä syödä. Sitten pitää vielä etsiä vaatteet, harjata hampaat, leikata varpaankynnet, siivota kissanvessa...ja kun lopulta pääsemme lähtemään, kello on ehkä 10.30.

Vierailija
11/15 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalius - narsisti. 😕

Ammattidiagnoosi on.

Vierailija
12/15 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillun nuolenta useammin kuin kerran kahdessa kuukaudessa. Kyllä - vituttaa ihan saatanasti.

Vierailija
13/15 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sängystä nouseminen, kun herätyskello soi.

Vierailija
14/15 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imurointi ja julkisilla matkustaminen. Joten minä imuroin ja jokapaikkaan menemme omalla autolla tai vuokratulla jos olemme lomalla. Lentokoneessa voi matkustaa.

Vierailija
15/15 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että kaupasta on kerralla tuotava ainakin 10 maitopurkkia, koska itse juo ne parissa päivässä. Ei osaa pestä pyykkiä, pesuaineet on tungettu huuhtelulokeroon tai niitä ei ole käytetty ollenkaan. Pyykit on nostettu myttyinä naruille. Jos tyhjentää astianpesukoneen kaikki on tungettu kuivauskaappiin(?), ei omille paikoilleen. Ei tiedä missä säilytetään puhtaita pyyhkeitä(vaikka on asuttu samassa talossa 20v ja pyyhkeet olleet koko ajan samassa paikassa.)