Hobby Hall ja laskutusuudistus
Oon ennen tilannut paljon kamaa sieltä. Pienituloisena ei ole varaa ostaa käteisellä mut ny kun ne laskuttaa lindorffin kautta en ole enää ostanut mitään. Mietin vaan, et onko muut vähentänyt ostamistaan?
Kommentit (13)
lindorfin? Milloin se on muuttunut? Mulla on vielä vanhoja maksuja entiseen malliin.
Netanttilasta olen lopettanut odtamisen kun ei enää saa laskua vaan pitää maksaa heti. Ja jos palauttaa niin rahaa sa oottaa vaikka kuinka kauan.
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä Lindorffin kautta laskuttamisessa on ongelmana?
Se vaan että Lindorfin myötä osamaksujen hinnat kohosivat pilviin.
Köyhällä ei ole varaa käyttää Lindorfia
Kuka tollo nyt ostaa laskuilla ja osamaksuilla? Silloin ostetaan, kun on se tarvittava summa säästetty. Ei mikään ihme, että niin moni on rahavaikeuksissa.
En osta minäkään. Olen ostanut osamaksulla 90-luvulta lähtien isompia juttuja, kuten puhelimia, tietokoneita, puutarhatyökaluja ja kodinkoneita, mutta nyt kun tosiaan se osamaksun korko nousi yli 20 % entisen järkevän 8 prossan sijasta, loppui multa ostaminen. Karkoittivat juuri vanhan asiakkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Netanttilasta olen lopettanut odtamisen kun ei enää saa laskua vaan pitää maksaa heti. Ja jos palauttaa niin rahaa sa oottaa vaikka kuinka kauan.
Oikeesti? Millon tämmöinen muutos on tullu?
Vierailija kirjoitti:
Kuka tollo nyt ostaa laskuilla ja osamaksuilla? Silloin ostetaan, kun on se tarvittava summa säästetty. Ei mikään ihme, että niin moni on rahavaikeuksissa.
En katso olevani tollo, jos teen tarpeellisen hankinnan osamaksulla, eikä talouteni ole valmiiksi kuralla. Siis jos korko on kohtuullinen ja tiedän selviäväni maksusta. Tuhlaus-tollot on sitten erikseen..... Minulla on tililläni rahaa, mutta monesti on isompia laskuja, jotka on hoidettava ensin pois, eikä niiden täyttä loppusummaa vielä tiedä (kuten esim. toissa kesänä mökin remppa ja porakone hajosi -> ajoin hobbariin ja ostin osamaksulla sieltä). Mutta jatkossa mennään niin, että ensin säästetään. Ensimmäinen osamaksuostoni kys. firmasta oli kirjoituskone, jolla naputtelin työpaikkahakemuksia - ja sain töitä. Ei tyhmempi osto mielestäni. Mutta nyt loppui ja vanha asiakas lähti.
Tavaroiden laatu valikoimassa on parantunut, mutta korko aivan järkky. Ei kiitos ja hyvästi Hobby Hall - 40v suhde ohi.
No mä tilasin eilen Anttilasta ja sain laskulle
Lindorffia käyttivät, jos jäi lasku myöhästyi. Tokasta karhusta viime vuonna kävi tuommoinen hupsista.
Eikai ne nyt ole koko laskutusta muuttaneet sinne? Eihän siinä olisi mitään järkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti? Millon tämmöinen muutos on tullu?
Saa laskun
Ongelmia on tullut laskutuksen kanssa.
Mikä siinä Lindorffin kautta laskuttamisessa on ongelmana?