Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TALVILOMAPÄIVÄT

itku
05.01.2016 |

saako talvilomapäivinä mennä töihin jos haluaa.. olisi rahasta pulaa, kun hajosi talostä ilmalämpöpumppu ja muutenkin tiukkaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaikka saisit mennäkin, ei sulle tarvi maksaa palkkaa, kun samalta ajalta saat lomapalkkaa. Oikeasti et saisi mennä edes.

Vierailija
2/6 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen myyntihommissa että en  tavallaan saa palkkaa ellen myy tai saan mutta pohjaliksan millä ei maksa edes vuokraa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olen myyntihommissa että en  tavallaan saa palkkaa ellen myy tai saan mutta pohjaliksan millä ei maksa edes vuokraa..

Tarkastapa liittosi kanssa miten palkkasi pitäisi määräytyä loma-ajoilta. Loma-ajan palkka pitäisi maksaa keskiarvona toteutuneesta palkoista, eli mukaanlukien provikat, ei pelkkää pohjapalkkaa. Tämän olen tarkastanut lakimiehiltä jokunen vuosi sitten.

Vierailija
4/6 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkastapa liittosi kanssa miten palkkasi pitäisi määräytyä loma-ajoilta. Loma-ajan palkka pitäisi maksaa keskiarvona toteutuneesta palkoista, eli mukaanlukien provikat, ei pelkkää pohjapalkkaa. Tämän olen tarkastanut lakimiehiltä jokunen vuosi sitten.

ja sama koskee sairauslomapäiviä...

Vierailija
5/6 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitoksia vauva:laiset.

Vierailija
6/6 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä saan loma-ajoilta ainakin keskituntiansion mukaista palkkaa. On myös pohja + provikka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi