TALVILOMAPÄIVÄT
saako talvilomapäivinä mennä töihin jos haluaa.. olisi rahasta pulaa, kun hajosi talostä ilmalämpöpumppu ja muutenkin tiukkaa.
Kommentit (6)
olen myyntihommissa että en tavallaan saa palkkaa ellen myy tai saan mutta pohjaliksan millä ei maksa edes vuokraa..
Vierailija kirjoitti:
olen myyntihommissa että en tavallaan saa palkkaa ellen myy tai saan mutta pohjaliksan millä ei maksa edes vuokraa..
Tarkastapa liittosi kanssa miten palkkasi pitäisi määräytyä loma-ajoilta. Loma-ajan palkka pitäisi maksaa keskiarvona toteutuneesta palkoista, eli mukaanlukien provikat, ei pelkkää pohjapalkkaa. Tämän olen tarkastanut lakimiehiltä jokunen vuosi sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkastapa liittosi kanssa miten palkkasi pitäisi määräytyä loma-ajoilta. Loma-ajan palkka pitäisi maksaa keskiarvona toteutuneesta palkoista, eli mukaanlukien provikat, ei pelkkää pohjapalkkaa. Tämän olen tarkastanut lakimiehiltä jokunen vuosi sitten.
ja sama koskee sairauslomapäiviä...
Vierailija kirjoitti:
Mä saan loma-ajoilta ainakin keskituntiansion mukaista palkkaa. On myös pohja + provikka.
Ja vaikka saisit mennäkin, ei sulle tarvi maksaa palkkaa, kun samalta ajalta saat lomapalkkaa. Oikeasti et saisi mennä edes.