Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset: Miten voitte käyttää.....

Vierailija
05.01.2016 |

talvella pakkaskeleillä nyt 20-25 astetta String alushousuja farkkujen, hameen ja muiden housujen kanssa, kun kuulemma todella monet niitä käyttävät?? Onko Teillä niiden päällä sukkahousut jotka lämmittää vai muita vaatteita. Kertokaa lisää asiasta!!!!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuskin kukaan pelkissä stringeissä tuolla pakkasessa pyörii. Ei ne tavalliset alushousut tai hipsterit sen kummemmin lämmitä, ovat yleensä ohutta kangasta.

Vierailija
2/13 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus kuulostaa jotenkin pervolta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, pelkissä stringeissä lähdin aamulla. Kyllä nyt "posket" punottaa.

Vierailija
4/13 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään farkut on niin tiukkoja että ei sinne alle viitsi mitään ylimääräistä tunkea, sitten palellaan... :/

Vierailija
5/13 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en käytä stringejä. On tavalliset alkkarit, kerrastohousut ja farkut.

Vierailija
6/13 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen siitä hassu että en oikeastaan palele koskaan kuin naamasta, sormista ja jalkateristä. En koskaan millään säällä esim. laita sukkahousuja tai mitään pitkälahkeisia alushousuja housujen alle, enkä koskaan palele sääristä. Jos käytän hametta, laitan sukkahousut, mutta ei mulla sääret palele pakkasillakaan niin.

Vierailija
7/13 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla stringit alushousuina myös talvella kovalla pakkasellakin, mutta käytän tietysti sukkahousuja kanssa oli sitten farkut, hame tai muut housut jalassa.....Ei yhtään tule kylmä vaikka pihalla pakkasta :)

Vierailija
8/13 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän pitkiä julppikalsareita, myös kesällä. Kaikista pikkuhousuista tulee niin paha ihottuma.

Vierailija
9/13 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä tuli oltua tiukoissa farkuissa ja stringeissä säässä kuin säässä. Nyt en kyllä ilman legginssejä farkkujen alla lähde pakkasella ulos! Ja kun lasten kanssa lähden ulos -10 pakkasella niin laitan suosiolla fleecehousut ja toppahousut päälle.

Joidenkin mielestä pitkätkalsarit miehellä on erotiikan tappaja. Ehkä joo ne pappamalliset, mutta nykyään saa ihan hienoja ja istuviakin. Henkilkohtaisesti mulle on suurempi turnoff kylmät punaiset jalat miehellä kuin ne pitkät kalsarit!

Vierailija
10/13 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stringit kesät ja talvet. Kyllä alapää kestää pienen pakkaskelit vaikka olis -20 astetta.....

Vierailija
11/13 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän miesten boksereita (naisille ei myydä yhtä hyviä, siksi miesten). Jotkut seksihepeneet voisin pukea kammariin miehen iloksi jos olisi sellainen, muuten ihan turha itseään kiusata millään persereikää nuolevilla alkkareilla.

Vierailija
12/13 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään farkut on niin tiukkoja että ei sinne alle viitsi mitään ylimääräistä tunkea, sitten palellaan... :/

Tarkoitatko, että muoti suosii nykyään tiukkoja malleja vai sitä, että olet lihonut ja nykyään farkkuja ovat niin kireät, ettei alle mahdu mitään?

Vierailija
13/13 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän miesten boksereita (naisille ei myydä yhtä hyviä, siksi miesten). Jotkut seksihepeneet voisin pukea kammariin miehen iloksi jos olisi sellainen, muuten ihan turha itseään kiusata millään persereikää nuolevilla alkkareilla.

Et varmaan käytä siivekkeellisiä siteitä?