Helsinki nyt -19, mutta tuntuu kuin olisi -27 astetta
Kommentit (13)
-21, tuntuu -28 Joensuussa ja lukemat vain lisääntyy...
Siis tuon linkin takaa on laskettu ilman kosteus ja tuuli ja merkitty varsinaisen lämpötilan alle
tuntuu kuin x astetta.
Sitä siis kyselin, mitä pakkasenne oikeasti tuntuu (lämpötilamittari ei tod kerro kaikkea).
Klikatkaa linkkiä, etsikää kaupunkinne / paikkakuntanne ja kertokaa paljon teillä on pakkasta, mutta miltä se tuntuu tuon säätutkan mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Siis tuon linkin takaa on laskettu ilman kosteus ja tuuli ja merkitty varsinaisen lämpötilan alle
tuntuu kuin x astetta.
Sitä siis kyselin, mitä pakkasenne oikeasti tuntuu (lämpötilamittari ei tod kerro kaikkea).
Klikatkaa linkkiä, etsikää kaupunkinne / paikkakuntanne ja kertokaa paljon teillä on pakkasta, mutta miltä se tuntuu tuon säätutkan mukaan.
Etkös itse voi hakea niitä muita kaupunkeja yhtä hyvin?
Ainakin Yle-uutisten sivun sääpalstalla on "tuntuu-merkintä". Pitäisi mennä kauppaan, mutta kerään täällä rohkeutta. Onneksi stadissa sentään paistaa aurinko ja mun pakkastamineet on hyvät eikä kauppaankaan ole pitkä matka. Mulla on siis todellinen first world problem tässä. :)
5 raportoi.
Kauppareissu sujui mitä parhaiten, tuuli ei osunut reitille, vaikka merenrannassa asutaankin. Vaatteita oli riittävästi, aurinko paistoi ja lumi narskui mukavasti kenkien alla :)
Vierailija kirjoitti:
5 raportoi.
Kauppareissu sujui mitä parhaiten, tuuli ei osunut reitille, vaikka merenrannassa asutaankin. Vaatteita oli riittävästi, aurinko paistoi ja lumi narskui mukavasti kenkien alla :)
Vaan eipä narsku kohta enää kun melko pian on tulossa plussakelit takaisin. Useita asteita plussaa ja vesisateita. Se on menoa lumihangille silloin.
Huh, kyllä tätä pakkasta riittikin aivan tarpeeksi siihen asti. Varmasti talvifanitkin saivat lunta ja pakkasta tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
5 raportoi.
Vaan eipä narsku kohta enää kun melko pian on tulossa plussakelit takaisin. Useita asteita plussaa ja vesisateita. Se on menoa lumihangille silloin.
Huh, kyllä tätä pakkasta riittikin aivan tarpeeksi siihen asti. Varmasti talvifanitkin saivat lunta ja pakkasta tarpeeksi.
Joo kiitos mulle riitti jo talvi.
Otan plussakelin ja sateet vastaan riemuiten.
Vierailija kirjoitti:
Joo kiitos mulle riitti jo talvi.
Otan plussakelin ja sateet vastaan riemuiten.
Sama! Viikko yhä kiristyviä pakkasia takana, tulispa jo takaisin alkutalven ihana lumeton lauha sää.
Ps. ja ei, en nauti myöskään helteistä.
-22 tuntuu kuin -29
Terveisiä kuopiosta
-22. Forecan mukaan näyttää tuntuvan -27. Lapsen kaveri lähti justiinsa kävelemään kotiinsa 3 km. Eikä kuulema tänne päinkään tullessa palellut yhtään.
Lahti miinus 20. ihan ok vaikka nenä huurtuu.
Helsingissä nyt tuntuu aina kuin olisi miinus 27 :D olin töissä Pasilassa ja tukkatuulessa, silmät jäässä joka helvn kerta. brrr!