Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annoin miehelle viimeisen mahdollisuuden,, teinköhän oikein..

Vierailija
05.01.2016 |

Parisuhteessamme on ollut paljon ongelmia, ja viimekesän lopulla selvisi, että mies oli löytänyt festareilta naisen, jonka kanssa selkäni takana pitivät yhteyttä useita viikkoja, samalla käyttäytyen etäisesti kotona. Kun tämä selvisi, otimme suhteessamme ns aikalisän, kuitenkaan eroamatta toisesta. Muutimme vastikään uuteen asuntoon, ja meillä on suhteessa mukana myös pieni lapsi. Nyt kuitenkin selvisi, että mies on viettänyt aikaa mökillä tämän toisen naisen kanssa, jota kohtaan myös tunteita ja kokee löytäneensä häneen yhteyden. Kokee kuitenkin, että olisi vielä halukas yrittämään kotona elämää meidän kanssa, koska on sen meille "velkaa" ja voisi sitten olla sinut itsensä kanssa, jos ei parisuhdetta saada enää toimimaan. Lapsi myös miehelle todella tärkeä!

Miehellä ja tällä naisella edelleen keskusteluyhteys, josta olen tietoinen koska en halua hallita kenenkään elämää. Nainen tuonut selvästi esille, että on tyytymätön miehen päätökseen, koska olisi toivonut toisenlaisen lopputuloksen. Käsittämätöntä tämän naisen toiminnassa kuitenkin on se, että hän ei ole millään tavalla kiinnostunut lapsesta, eikä haluaisi olla edes osa tämän lapsen elämään, jos heille olisi tai on suhde kehittymässä. En myöskään voi ymmärtää, että oma mieheni olisi voinut aloittaa parisuhdetta ihmisen kanssa, joka ei hyväksyisi lasta. Mun on pakko purkaa tämä tänne, koska omat ajatukset niin sekaisin.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva jos täällä ei olisi koko ajan saman ihmisen samankaltaisia provoja. Ihan totta.

Vierailija
2/45 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on hänelle täysin yhdentekevä ja sinä vielä enemmän. Yrittää vain saada tilannettaan näyttämään paremmalta kuin se onkaan. 

sori. teidän peli oli siinä.

-m35

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rehelliseti sanon, että kirjoitan tällä palstalla ensimmäistä kertaa. Ap. 

Vierailija
4/45 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsi on miehelle tärkeä niin anna se mukaan toista naista tapaamaan. Naisen reaktio lapseen voi herättää miehen unelmistaan.

Vierailija
5/45 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun ei tarvitse olla sivustaseuraaja omassa elämässäsi. Eropäätöksen voit tehdä sinä.

Vierailija
6/45 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu olevan korviaan myöten ihastunnut tuohon naiseen sinuna en jäisi enää jalkoihin pyörimään.Ei kovin mieltä ylentävää sinun kannaltasi tollanen touhu.Varmaan ei tule suhde kestämään uudenkaan naisen kanssa jos ei hyväksy lastanne ja lapsi miehelle tärkeä mutta sun olis aika jatkaa etiäppäin!

Vierailija
7/45 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kokee, että tuhoaisin hänen elämänsä jos päätyisimme tässä tilanteessa eroon ja kertoisin syyn muille. Koen kuitenkin olevani itse yhtälailla vastuuta siitä, minkä vuoksi mies hakenut huomiota muualta. En kuitenkaan hyväksy valehtelua, pettämistä ja epäkunnioitusta. En kuitenkaan ole valmis eroamaan lapsen takia, koska haluan tarjota lapselle vielä kerran mahdollisuuden ehjään ja onnelliseen perheeseen. Miehelle kuitenkin tehnyt selväksi, että mikäli vielä toimii minun seläntakanani epärehellisesti, joutuu pakkaamaan tarvaransa samana iltana, sekä on silloin itse 100% vastuussa eron syistä sekä tämän vuoksi myös selitysvelvollinen lapselle sekä vanhemmilleen yms. siitä minkä vuoksi ero tapahtuu. Silti vielä kuitenkin valmis yrittämään. 

Vierailija
8/45 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännämies pääsi taas jatkamaan laadukkaita geenejään eteenpäin.

Vierailija
9/45 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin olet jo oppinut ekakertalaiseksi. Ap tulee ihan luonnostaan

Provoilukin heti hallussa

Olet tavallista fiksumpi

Vierailija
10/45 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuonut selvästi esille, etten halua että lapsen elämässä on tai siihen tulisi ihminen, joka ei hyväksy lasta. En halua, että oma lapseni kokee itsensä ongelmaksi tai ettei ole tervetullut, koska lapsi ei missään tapauksessa ole sellaista ansainnut. Mies totesi aiemmissa keskusteluissa, että seurustelu suhde toimisi ainoastaan lapsen ehdoilla, jolloin aikuiset tapaisivat toisiaan silloin kun lapsi ei ole kuvioissa. Mä en vaan jotenkin ymmärrä sitä, että miten mies voi millään tasolla miettiä suhdetta naiseen, jonka kanssa ei saa/voi edes lapsen läsnäolosta puhua. Olen myös ilmaissut naiselle, ettei hänen moraalikäsityksensä ole kovin korkealla, jos tietoisesti hakeutuu tilanteeseen jossa mies elää avoliitossa ja mukana on vielä lapsi. Nainen ilmoittanut, miehelleni ettei halua sekaantua asiaan enempää, mutta ei kuitenkaan ole valmis päästämään irti ja kritisoi mieheni päätöstä jäädä suhteeseen. Ap  

Vierailija
11/45 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh. Jätä se.

Tuossa ei voi käydä hyvin, miksi edes haluat jäädä seuraamaan kun mies muka yrittää päättää kumman kanssa haluaa olla. Panee kumpaakin ja sitten onnellisena myhäilee kun saa pitää baby maman ja tuon panon kun kumpikaan ei halua päärtää miljoonan dollarin miehestä irti.

"Best of both worlds" ja silleen.

Vierailija
12/45 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti :O Jos mun mieheni pettäisi mua ja vielä sanoisi että tuhoaisin hänen elämänsä jos ero tulisi, niin kyllä olisi entinen mies ja nopeasti. Eihän se välitä sinusta paskan vertaa, miten et tajua sitä :O

Vierailija
13/45 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin olet jo oppinut ekakertalaiseksi. Ap tulee ihan luonnostaan

Provoilukin heti hallussa

Olet tavallista fiksumpi

En ole täällä aikaisemmin aloittanut keskusteluita, mutta se ei tarkoita ettenkö olisi niitä täällä lukenut. HUOH! 

Vierailija
14/45 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, paha tietysti sanoa kun en ole tuossa tilanteessa.. mutta en kyllä ikinä alistuisi noin pompoteltavaksi. Mies vanuttelee päätöksensä kanssa ja sinä odotat josko nyt kuitenkin se haluaisi jäädä teidän luo.

Mulle jo tuo toisen treffailu vielä suhteessa oltaessa olisi niin paksu temppu että ukko saisi mielihyvin pitää uuden löydökkinsä.

Vierailija
15/45 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis mies kokee, että minä tuhoaisin hänen elämänsä jos kertoisin syyn lopulliselle erolle, joka johtuu tästä kolmannesta pyörästä. AP 

Vierailija
16/45 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se äijä.Ei se kielletty hedelmäkään enää niin hyvältä maistu kun saa panna ihan luvan kanssa.Suurin hohto häviää.Mutta se on elämää ja ahneella paskanen loppu.Sinuna etsisin fiksumpaa kumppania.

Vierailija
17/45 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, paha tietysti sanoa kun en ole tuossa tilanteessa.. mutta en kyllä ikinä alistuisi noin pompoteltavaksi. Mies vanuttelee päätöksensä kanssa ja sinä odotat josko nyt kuitenkin se haluaisi jäädä teidän luo.

Mulle jo tuo toisen treffailu vielä suhteessa oltaessa olisi niin paksu temppu että ukko saisi mielihyvin pitää uuden löydökkinsä.

Tämä. Mies vaan oppii että sua saa pompotella jatkossakin.

Vierailija
18/45 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai nyt voi oikeesti olla noin lapanen, että haluua olla miehen kanssa missään suhteessa, vaikka hällä on jo uus nainen? Ja vielä olla huolissaan, että pitääköhän tämä nainen lapsesta. :D

Vierailija
19/45 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin siis mies kokee, että minä tuhoaisin hänen elämänsä jos kertoisin syyn lopulliselle erolle, joka johtuu tästä kolmannesta pyörästä. AP 

Ja muuthan ei sitä arvaa, jos heti on uus? Ei sun tarvitse eron syitä salailla ja valheellisesti tehdä itsestäsi syntipukkia, vaikka mies häpeäisi omia tekojaan. Ihan itse on elämänsä sitten tuhonnut eikä ole sun syys, koittaa vaan selkärangattomana vierittää syyn sun niskoilles ja sinä näytät tottelevan.

Vierailija
20/45 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla on paska mies, kun joudut tommosia miettimään. Onnellinen perhe ette nytkään ole, vaikkakin vielä paperilla "ehjä". 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan