Köyhät käy töissä, läskit treenaa ja tyhmät opiskelee
Yksinäinen tarvitsee kavereita ja sairas tarvitsee hoitoa
Siinä teille faktat.
Kommentit (13)
Minä olen sitten rikas, läski ja viisas. :D
Keitäs ne on, jotka sossun rahalla elelee?
Vierailija kirjoitti:
Keitäs ne on, jotka sossun rahalla elelee?
no loogisesti pääteltynä: osattomia
AP
Vierailija kirjoitti:
Mihin ryhmään ap kuuluu;)
ei tämä ollut mitään ryhmittelyä vaan pohjafaktojen muistelua. Kun täällä on joku keskustelu jossa hirnutaan läskeille salilla. Niin läskejähän varten se sali on. Ja rahan tienaaminen on köyhiä varten. Ei rikas tarvitse rahaa. Eikä viisaan tarvitse opiskella. JNE
AP
Ap on yhtä syvällinen filosofi kuin sellaiseksi itsensä nimittänyt Jere Karalahti.
En minä tyttöäni ole koskaan pitänyt tyhmänä, vaikka hän opiskeleekin, lääkiksessä.
Voi luoja, onko typerämpää kuultu 😃 No lisätään sitten vielä, että epätoivoiset seurustelee ja vain terveet käyvät lääkärissä.
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja, onko typerämpää kuultu 😃 No lisätään sitten vielä, että epätoivoiset seurustelee ja vain terveet käyvät lääkärissä.
siis miksi terveet kävisi lääkärissä? vähän ontuva kommentti
ap
Ok. Eli olen tyhmä köyhä läski.
Mä vaan ihmettelen missä töissä ap käy, jos ei siitä rahaa saa? Ja miten mä pääsin tonne kouluun 20:n valitun joukossa ko oon kerran niin tyhmä? Ja onhan se harmi kun tää päivittäinen treenaaminen vaan lihottaa mua. Teen varmaan jotain väärin :(
:D
Luuserit sossutukien varassa, kait. Ne jotka ovat joutuneet työttömiksi vaikka ovat kovia tekemään töitä ja ketä oikeesti käy sääliksi, juopot, hullut, narkkarit, laiskat, tyhmät joilla ei ole kunnon koulutusta tai päämäärää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
siis miksi terveet kävisi lääkärissä? vähän ontuva kommentti
ap
ap ei vieläkään näe omien juttujensa älyttömyyttä.
Läskit treenaa menee väärin. Minä en treenaa, olen pullea. Tyttöni treenaa, on hoikka. Muita todisteita en tarvitse : )