hassuimmat lemmikkien nimet!
Itse tiedän koiran nimeltä Vaakku, kissan nimeltä Miukutiukumuikkunen (eli miukis) ja sian nimeltä Äiti.
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Kaverin tytär kinui hevosta. Isä sanoi, että ostetaan kaks ja laitetaan nimiksi Salami ja Meetvursti.
Yhdessä perheessä oli kissa, jonka nimi oli Koira ja koira, jonka nimi oli Kissa.
Noi on musta molemmat vaan vähän juntteja ja mukahauskoja.
Tiedän yhden koiran nimeltä Reppu. :)
Tuttujen tyttökissan nimi oli Pimpero...
Koiran nimi oli Risto. Eräs kissa oli Hipsu. Mäyris nimeltä Rufus.
Kun olin pieni kävimme kylässä satunnaisesti äidin kanssa jollain perhetutulla mummolla jonka kissan nimi oli Pimppi.
Tiedän myös kanit nimeltään Vodka ja Snapsi. On mahtanut olla omistajalla/omistajilla jano! ;D
Sitten muistan vielä kaverin kertoneen sukulaisensa Makkara nimisestä koirasta.
Kissa nimeltä Mustavittu. Kissa oli kokomusta. En kyllä itse laittaisi.
Joskus erään toisen kokomustan kissan nimi oli Pimeä, se oli aika loistava.
En edes tiedä että onko nämä enää edes hauskoja, mutta eksälläni on kaksi kissaa, joista toista kutsuu nimellä Tappaja ja toista nimellä (Anaali)Raiskaaja. Olikohan Teppo ja Reino tms. näiden oikeat nimet, mutta hän oli keksinyt näille oikein suloisille kisuille tällaiset "hellittelynimet". :D
Mun tutulla oli koirat Pottu ja Silli. ♡
Koira nimeltä Poni ja kissa nimeltä Saatana.
Meillä oli koira Julle, kissat Matti ja Elvis.
Tiedän yhden perheen, jonka koiran nimi on/oli Lamppu.
Kaverillani on koira jonka nimi on Vilkku, auton vilkun mukaan :D hänellä on myös ollut Pöllö- ja Hilla- nimiset undulaatit ja rotta nimeltä Myyrä. :)
Kaverin tytär kinui hevosta. Isä sanoi, että ostetaan kaks ja laitetaan nimiksi Salami ja Meetvursti.
Yhdessä perheessä oli kissa, jonka nimi oli Koira ja koira, jonka nimi oli Kissa.