Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, joiden mielestä tekstarit tai sähköposti ystävänpäivätoivotukset ei ole niin henkilökohtaisia,

Vierailija
14.02.2006 |

kuin postikortti?

Paljon kivemmalta tuntuu saada postikortti kuin tekstari.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei varmaan ole yhtä ainoaa tapaa. Jokainen tyylillään. Kaikki ei edes ystävänpäivästä piittaa: ei tarkoita ettei ystävistään piittais!

Vierailija
2/18 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan yksinkertaisesti aina ehdi kortteja ostamaan ja postittamaan. Itselläni on älyttömän kiireiset pari viikkoa ollut ja yhtään korttia en ole postittanut. Nyt olen koittaut laittaa kivoja e-kortteja menemään ystäville, mutta ilmeisesti turhaan :(

Iloista ystävänpäivää vain sinullekin, ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä sellaista kiirettä, ettei korttia ehtisi kirjoittaa, siihen menee aikaa about 2 minuuttia! Eikö vaikka tosiaan ole sitä aikaa jossain välissä päivää? Vai eikö kantti kestä sanoa, ettei viitsi/jaksa/halua kirjoittaa niitä kortteja..

Vierailija
4/18 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten kannattaa aloittaa se kirjoittaminen jo vaikka tammikuussa, eikä kiireessä paria päivää/viikkoa ennen.

Vierailija
5/18 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä minkälaisessa työssä olet ja minkälaisia kiireitä se aiheuttaa, mutta esim. itse olin viime viikon työmatkalla, jossa päivät oli totisen täynnä ohjelmaa. ennakointikykyni ei taas riittäneet siihen, että olisin kortit kirjoittanut valmiiksi jo edellisellä viikolla ja sitten pistänyt jonkun postittamaan ne puolestani täällä kotosuomessa.

toivottavasti ystäväni eivät vallan loukkaannu saadessaan tekstareita päivän kunniaksi...

Vierailija
6/18 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska en lähetä niitä itsekään ja sitten tulee syyllinen olo kun itse saa...

Vierailija
7/18 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niidenkään kirjoittaminen ei käy ihan kahdessa minuutissa, joten tuskin ystävänpäiväkorttienkaan, vaikka niitä olisi kyllä hieman vähemmän.

Teennäinen päivä, lähinnä kaupat sitä kannattaa. Minä en. Muistan ystäviä tasaisesti ympäri vuoden, jokaista yksilöllisesti.

Miehelle leivon tänän vuonna tortun, koska sillä alkoi tänään lomakin. Pohja on jo uunissa.

Vierailija
8/18 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiire on sitä, että ei ehdi edes pakollisia. Kiire on sitä, että samana aamuna muistaa, että ai hitto sekin pitää tänään hoitaa. Kiire on sitä, että ei ole viikkoon ehtinyt edes ruokakauppaan, saati postiin sen aukioloaikana.

Kyllä itsekin ehdin kotiäitinä ollessa ennakoida ja tehdä kiireisenäkin aikana vaikka mitä. Mutta jos elämä on jo 6kk ollut yhtä kiirettä, niin ei kuulkaa siinä ennakoida ystävänpäivää.Onneksi minun ystäväni ovat paljon ymmärtäväisempiä ja ajattelevaisempia!

Nimimerkillä 2 sähköistä korttia saanut ja niistä IKIONNELLINEN!!!

Vierailija
9/18 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä olen ainakin IKIONNELLINEN jokaisesta tekstarista tai meilistä minkä saan!! Arvostan sitä todella paljon! Tiedän, että edes tuon parin sekunnin ajan lähettäjä on ajatellut juuri minua!!

Vierailija
10/18 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko teillä oikeesti niin paljon kavereita, että on varaa valittaa miten he teitä muistavat???????

Vierailija
11/18 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos taas on joku tietty ihminen, joka saa sukat pyörimään jaloissa, niin hänelle lähettäisin sen postitettavan version.

Vierailija
12/18 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos viesti olisi henk.kohtainen eli hyvää ystävänpäivää t. se ja se.. niin olisi ihan eri kuin sellainen mauton ketjukirje! Minä en ainakaan vastaa niihin ja en pidä niitä minkään arvoisina. Ja kun ei muutenkaan pidetä yhteyttä, niin en lämpiä mistään ketjukirjeestä.

Kortit on paljon kivempia saada, silloin tietää, että se henkilä on nähnyt vaivaa ja ajatellut JUURI sinua!ö

Vierailija
13/18 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä keksin itse runot ystävänpäivätekstareihin

Vierailija
14/18 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivotukset voi ihan hyvin laittaa tekstarilla, mutta esim. siskoni kutsui tyttönsä ristiäisiin meidät teksiviestillä, se on jo mauttomuuden huippu!

Vierailija
15/18 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ihme tekee sellaista!!?

Vierailija
16/18 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta en itse ole mitenkään kauhean innostunut ystävänpäivän viettäjä, joten esim. joulukortitta jääminen kirpaisee enemmän kuin se ettei joku ystäväni muista minua ystävänpäivänä.

Vierailija
17/18 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitan niitä eteenpäin tosi harvoin! eli vain juhlapyhinä (esim. pääsiäinen, vappu, juhannus...)

Mutta pitää varmaan lopettaa sekin, kun tuntuu tuottavan saajille (av-totuuden mukaan) enemmän vain ärtymystä kuin hyvää mieltä :-(

Vierailija
18/18 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään kovasti saada ja lähettää kortteja! Pelkät FB-toivotukset on kyllä niin persoonattomia, tekstarit ehkä vähän henkilökohtaisempia. Onneksi nykyään voi kortin laittaa erilaisista palveluista (Posti, www.lahetakortti.com jne). Vaikka mikään ei voita käsinkirjoitettua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi