Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mökillä itsekseen lasten kanssa - oon kauhusta kankeana!

Vierailija
04.01.2016 |

Ollaan lasten kanssa kolmestaan täällä ekaa kertaa - kovasti vakuutin isovanhemmille ja miehelle (JA ITSELLENI) että me kyllä pärjätään!

Lasten kans touhuiltiin koko päivä ja he simahti jo yöunille. Ite nyt istun tässä takkatulen ja telkkarin eessä ja kuuntelen karmivia ääniä :D Meren jää natisee jatkuvasti tuossa 15 metrin päässä, siitä saa jo mielikuvituksen kivasti laukkaamaan! Kohta pakko kömpiä lasten keskelle turvaan.

Ai kauhea, kuinka nössö voi kolmikymppinen nainen olla :D Hirvittääkö teillä ikinä mökillä?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mökillä?Oletko työtön? Miten varaudut jos vesiputket jäätyy?Toimiiko häkävaroitin?

En ole työtön, loma vetelee kyllä viimeisiään. Muutama päivä ajateltiin ottaa vielä rennosti ennen arkeen paluuta.

Jos putket jäätyy, lähden kotia kohti, eipä siitä sen isompaa ongelmaa saa.

Toivottavasti!

Ap

Vierailija
22/32 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulisko telkkarista mitään kauhuleffaa? Ei vais. Nukkukaa hyvin ja kauniita unia:) Ethän laita takanpeltejä liian aikasin kiinni?

En laita! Ukki aloittanut minun kouluttamisen takkaan liittyviin asioihin jo 80-luvulla :) Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mökillä?Oletko työtön? Miten varaudut jos vesiputket jäätyy?Toimiiko häkävaroitin?

En ole työtön, loma vetelee kyllä viimeisiään. Muutama päivä ajateltiin ottaa vielä rennosti ennen arkeen paluuta.

Toivottavasti!

Ap

Tosi rennosti kauhusta kankeana.. :D Hui, en uskaltaisi olla ilman toista aikuista mökillä.

Vierailija
24/32 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kovasti pelottaa, niin hae kirves sinne mökkiin varalle. Kummasti tuo helpotusta pelkoon. Mutta laita se sellaiseen paikkaan, että lapset eivät voi esimerkiksi kompastua ja osua siihen.

Vierailija
25/32 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pihavalot päälle, käy tekemässä miesten isoilla saappailla jälkiä pihalle, pidä yöllä telkkari päällä ja osa valoista myös niin varkaat luulee mökin miehen olevan hereillä.

Pelkät pihavalot ja auto pihassa riittävät kyllä karkottamaan varkaat. Kokemusta on, menivät naapuriin kun meillä oli mökki asuttuna.

Vierailija
26/32 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin saattaisi olla pakko pitää radiota päällä. mutta lasten kanssa en kyllä osaa pelätä. 

Vierailija
27/32 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti!

Ap

Tosi rennosti kauhusta kankeana.. :D Hui, en uskaltaisi olla ilman toista aikuista mökillä.

:DD Päiväsaikaan oon kyllä ihan rentoutunu, tänäänki oli aivan ihana auringonpaiste jota sai ihailla. En minäkään aiemmin, onneksi isovanhemmat tulee varmaan meidän seuraksi tänne huomenna. Ap

Vierailija
28/32 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun isotäti lapsineen tapettiin 30-luvulla Turun saaristossa joulun jälkeen...en lähtis mökille

Kaikki lapset? Miten sun vanhempi jäi eloon? Hirn.

Vierailija
29/32 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun isotäti lapsineen tapettiin 30-luvulla Turun saaristossa joulun jälkeen...en lähtis mökille

Se lukutaito...

Vierailija
30/32 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luepa uudelleen. Hirn.

Vierailija
31/32 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se lukutaito...

Sorge, ilman laseja luin se olikin isotäti. Löytyikö murhaajat?

Vierailija
32/32 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kauheeta, älkää pelotelko. Mäkin luulin, ett musta olisi yksi yöpymään mökillä, mutta ei siitä tullut mitään. Päivällä kans ihan jees, mutta kun ilta koitti alkoi ajatukset velloa. Minä pelkäsin eniten sitä, että joku nuorisojengi päättää yöajelullaan kurvaista pihaan..Mökki oli nimittäin melko lähellä tiheämpää asutusta, mutta kuitenkin ihan syrjässä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi