Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mökillä itsekseen lasten kanssa - oon kauhusta kankeana!

Vierailija
04.01.2016 |

Ollaan lasten kanssa kolmestaan täällä ekaa kertaa - kovasti vakuutin isovanhemmille ja miehelle (JA ITSELLENI) että me kyllä pärjätään!

Lasten kans touhuiltiin koko päivä ja he simahti jo yöunille. Ite nyt istun tässä takkatulen ja telkkarin eessä ja kuuntelen karmivia ääniä :D Meren jää natisee jatkuvasti tuossa 15 metrin päässä, siitä saa jo mielikuvituksen kivasti laukkaamaan! Kohta pakko kömpiä lasten keskelle turvaan.

Ai kauhea, kuinka nössö voi kolmikymppinen nainen olla :D Hirvittääkö teillä ikinä mökillä?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko meressä jo jäät? Nopsaan tuli :) saatiin sittenkin talvi

Vierailija
2/32 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ikinä uskaltuisi mökille lasten kanssa itsekseen :-D Lähin talo/toinen mökki on suunnillee 20 km päässä ja mökillä vievä tie on helposti katki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suohirviö sieltä jään alta pyrkii lähtemään teurastusreissulleen.

Vierailija
4/32 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko meressä jo jäät? Nopsaan tuli :) saatiin sittenkin talvi

Meidän rannassa ainakin on, Perämeri kyseessä. Ap

Vierailija
5/32 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot rohkee. Itse en uskaltais olla lasten kanssa talvella mökillä. Se pimeys on siellä maaseudulla on ihan järkkyä.

Vierailija
6/32 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä kun uskallan kotona olla muksun kanssa :D ja ikää reilusti yli 30v... aika nössö oon.

Vierailija
7/32 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina tää sama mökkiprovo

Vierailija
8/32 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah. Olen kolmekymppinen ja mökkeillyt yksin siitä lähtien kun sain 18-vuotiaaana ajokortin ja pääsin kulkemaan mökille. Eikä mikään ole ihanampaa kuin olla yksin mökillä.

Vierailija
9/32 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oothan varautunut sähkökatkoksiin? Taskulamppu yöksi yöpöydälle:)

Vierailija
10/32 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hui. En uskaltaisi olla. Vaikka TIEDÄN että ei siinä mitään pelättävää ole mutta se pimeys ja kaikki äänet saisi mut hyppimään seinille.

Joo, oon nynny.

Vierailija
11/32 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pelkäät? En osaa pelätä mökillä mitään, vaikka meidän mökin pihalla on kesäisin karhun jätöksiä. Tykkään merestä, tuulesta ja vanhasta mökistä, jonka ovea en lukitse öisinkään.

Vierailija
12/32 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä pelkäät? En osaa pelätä mökillä mitään, vaikka meidän mökin pihalla on kesäisin karhun jätöksiä. Tykkään merestä, tuulesta ja vanhasta mökistä, jonka ovea en lukitse öisinkään.

En edes tiedä! Ehkäpä juuri tuota suohirviötä :D Ap

Vierailija
13/32 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua pelottaa jo jos joudun jäämään lapsen kanssa kotiin ilman miestä yöksi.

N22

Vierailija
14/32 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oothan varautunut sähkökatkoksiin? Taskulamppu yöksi yöpöydälle:)

Täällä on aina varauduttu sähkökatkoksiin! Lapsilla omat Minion-taskulamput ja minulla oma, joka on oikeasti tehokas. Ap

Vierailija
15/32 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isotäti lapsineen tapettiin 30-luvulla Turun saaristossa joulun jälkeen...en lähtis mökille

Vierailija
16/32 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökillä?Oletko työtön? Miten varaudut jos vesiputket jäätyy?Toimiiko häkävaroitin?

Vierailija
17/32 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tidellakaan uskaltaisi. Pelottaa jo silloin kun ollaan minä, mies, lapsi ja mun vanhemmat. Liikaa olen lukenut ihan tosielämän juttuja siitä kuinka sairaita ihmiset ovat.

Vierailija
18/32 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisko telkkarista mitään kauhuleffaa? Ei vais. Nukkukaa hyvin ja kauniita unia:) Ethän laita takanpeltejä liian aikasin kiinni?

Vierailija
19/32 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihavalot päälle, käy tekemässä miesten isoilla saappailla jälkiä pihalle, pidä yöllä telkkari päällä ja osa valoista myös niin varkaat luulee mökin miehen olevan hereillä.

Vierailija
20/32 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun isotäti lapsineen tapettiin 30-luvulla Turun saaristossa joulun jälkeen...en lähtis mökille

Onneksi ei olla Turun saaristossa ;) Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi