Suosituimmat nimiyhdistelmät? Tuntuu että maailma on täynnä Ada Sofioita
Sanna Maria tai Kirsi Maria oli joskus aikoinaan vähän vastaava kuin nykypäivänä Ada Sofia ja Ada Linnea
Pojillla Onni Matias
Kommentit (29)
Siiri Sofia
Elli Josefiina
Aino Amanda
Anna-Liisa, Maija-Liisa, Marja-Terttu, Anna-Kaisa ,Anna-Maija, Riitta-Liisa, Anna-Leena. Tässä vähän vanhempia nimi yhdistelmiä, mutta näitä on PALJON:
Iida Maria, Iida Sofia
Ella Maria, Ella Sofia
Aino Maria, Aino Sofia
Jaa-a, vaikka miten yrittäisi sitä tavattoman uniikkia lumihiutaletta lapsensa nimeksi keksiä, niin eiköhän kaikki nimet ole jossain määrin onan aikansa tuotteita. Niissä menee yhtäaikaa sekä valtavirtatrendejä että ns. vaihtoehtoisia, valtavirrasta erottautumaan pyrkiviä trendejä, mutta kyllä se valittu nimi kuitenkin johonkin "ryhmään" kuuluu.
Tunnen kolme Aino Emiliaa ja tiedän kaksi lasta joiden nimi on Ada/Aada Sofia.
Mun ikäluokassa (-77) kaikki oli Mari Johannoita.
Äitini, samoin anoppini ovat Anna-Liisoja. Isäni sisko on Anna-Maija. Sanon kaikkia Anskuksi.
Niko Petteri on tosi yleinen yhdistelmä.
Sara Sofia (2000-luvun alussa erityisesti suosittu)
Sami Petteri (-70, -80- ja jonkin verran myös -90-luvulla syntyneillä)
Miksi jotkut haluavat antaa lapselleen niiiiiin yleisen nimen?
Okei. Yleinen nimi voi olla myös joskus hyväksi, niin ei pysty niin helposti hakemaan netistä tiettyyn yksilöön liittyviä tietoja ja saa ehkä säilyttää paremmin yksityisyytensä. Esim. mulla on sen verran harvinainen nimi että kaikki mitä hakee netistä etunimeni+sukunimeni liittyy minuun. Murheista pienimpänä haluaisin saada esim. netistä pois jotkut vanhat koulun yleisurheilutulokset netistä joissa on mun nimi mutta minkäs teet.
Jenni Maria taisi -90 -luvulla olla aika suosittu. Mullakin Jenni Maria kummityttönä 😊
Heidi Johanna. Tunnen kaksi.