Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei vaan voi mitään sille, että nelikymppiset naiset ovat paljon seksikkäämpiä kuin 20-30-vuotiaat

Vierailija
04.01.2016 |

Monesti olen yrittänyt saada itseni kiihottumaan enemmän nuoremmista kuin vanhemmista naisista, mutta ei vaan onnistu. Aina se lopulta menee siihen, että tulee vahdattua nelikymppisiä, seksikkäitä naisia ja unelmoitua niistä.

Olen siis itse vasta 26-vuotias. Pitääkö vaan odottaa, että on itsekin 40v ja silloin omanikäiset naisetkin on nelikymppisiä? Tosin nyttenkin kiihottuminen johtuu varmaan siitä, että haluaa vanhempaa naista.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä odottaa. Moni nelikymppinen nainen tykkää nuoremmasta.

Vierailija
2/50 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä syynä? Olen itse 40. Nuoremmat ovat kuitenkin rypyttömämpiä yms. Vaikka en koe huonoa itsetuntoa kuitenkaan. Viihdyn kropassani paremmin nyt kuin nuorena 2-kymppisenä, vaikka kroppa silloin timmimpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Omasta mielestäni alle yksikymppiset on seksikkäämipä kuin 20-30-vuotiaat. Ihmiset on erilaisia.

Vierailija
4/50 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi harva ja ei niitä löydä mistään :(

M24

Vierailija
5/50 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että koni nelikymppinen noin nuorista tykkää. Ainakin minulle olisit liian nuori, vaikka itsekin olen vasta 35. Puumatrendi saattaa olla eduksi sinulle, joten ei kannata vielä heittää kirvestä kaivoon. Mars mummotunneliin! Jos ei käy flaksi, niin otat vaan jonkun nuoremman, kullä se siitä vanhenee.

Vierailija
6/50 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M24

Harmi, eikö mistään treffisivulta löydä? Ei teitä nuoriakaan kovin helposti löydä. Tai tapaa mutta kypsät naiset ei kiinnosta.

Vierailija
7/50 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä syynä?

En oikein tiedä. Ehkä johtuu siitä, että nuorelle naiselle kiimainen munan perässä juoksentelu on luontaisempaa kuin vanhemmalle naiselle. Se on jotenkin kiihottavampaa, jos nelikymppinen nainen edelleen juoksee munan perässä himojensa orjana. Muutenkin hiukan vanhempien naisten olemus on jotenkin seksikkäämpi. Vaikuttavat haluissaan jotenkin määrätietoisemmilta ja itsevarmemmilta, ts. sellaisilta etteivät epäile itseään, vaan yli 20 vuoden kokemuksellaan tietävät miten miehen kalun saa nousemaan ja laukeamaan.

Vierailija
8/50 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppisillä on löysät pillut. Eikä kroppakaan tai naama entisellään mutta mikäs siinä sitten

Vierailija
9/50 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, nuoret miehet, jokunen nätti nelikymppinen voisi jopa innostua, jos käyttäisitte vähän enemmän aikaa ja vaivaa. Niihin viesteihin nettideiteillä ja sen naisen kanssa juttelemiseen. Harva nainen lämpenee "mennäänkö meille" -tyyppisesti, mutta ainakin itse olen valmis unohtamaan iän, jos ja kun elän ilman seksiä ja jos joku kiva tulisi vastaan. En kuitenkaan mene sänkyyn tututstumatta, joten ne joilla on hirveä hätä heti tietää, että päädytään sänkyyn, eivät saa viestiinsä edes vastausta. Kokeilkaapa joskus vaikka sellaista, että laitatte sellaisen yleisluontoisemma viestin, jossa kerrotte että "olisi mukava tutustua paremmin ja ties mihin se voisi johtaa" tms. ja olkaa hiljaa siitä seksistä, niin voi olla, että se nainen tekee aloitteen kun tapaatte pari kertaa. Jollekin voi kertakin riittää. Itse olen ainakin ennemmin ilman, kuin jonkun sellaisen kanssa sängyssä, jolle kelpaa mikä tahansa naista muistuttava olomuoto, kunhan on nopeasti selvää että seksiä tulee. En varmasti ole ainoa. Ja olen siis ihan kivan näköinen nainen, joten nuorten miesten ehdotuksia tulee sekä netissä että oikeassa elämässä, suurin osa niistä ihan järkyttävää kuraa. EIkä kukaan saa mitään. Tai no, ainakaan minä, valitsen oman avun ennemin kuin tökerön miehen. 

Vierailija
10/50 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikis unohti pisteen otsikosta?

Vierailija
11/50 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nelikymppisillä on löysät pillut. Eikä kroppakaan tai naama entisellään mutta mikäs siinä sitten

Näin on. Aivan kaikilla nelikymppisillä.

Vierailija
12/50 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M24

Harmi, eikö mistään treffisivulta löydä? Ei teitä nuoriakaan kovin helposti löydä. Tai tapaa mutta kypsät naiset ei kiinnosta.

Eipä ole löytynyt. Tuskin olen ainoa parikymppinen mies joka on kiinnostunut vanhemmista naisista :) Mistä päin olet?

M24

Vierailija
13/50 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aijaa :D Mun naamasta ei näe todellista ikää. Luullaan nuoremmaksi.

Vierailija
14/50 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Ja sama koskee tietenkin myös nelikymppisiä miehiä.

(Ja sitten lokaa niskaan)

M

Vierailija
15/50 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita makuja ja fetissejä. Osa tykkää tyttärestä ja osa vainajasta.

Vierailija
16/50 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä on kokemusta ja samoin monella kaverilla. Eli niiden perusteella tehty havainto.. Sitäpaitsi tiedät varmasti itsekin että nainen löystyy synnyttäessään ja vanhetessaan. Naama alkaa valua alaspäin eikä kroppa palaudu enää niin hyvin.

Vierailija
17/50 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä syynä?

En oikein tiedä. Ehkä johtuu siitä, että nuorelle naiselle kiimainen munan perässä juoksentelu on luontaisempaa kuin vanhemmalle naiselle. Se on jotenkin kiihottavampaa, jos nelikymppinen nainen edelleen juoksee munan perässä himojensa orjana. Muutenkin hiukan vanhempien naisten olemus on jotenkin seksikkäämpi. Vaikuttavat haluissaan jotenkin määrätietoisemmilta ja itsevarmemmilta, ts. sellaisilta etteivät epäile itseään, vaan yli 20 vuoden kokemuksellaan tietävät miten miehen kalun saa nousemaan ja laukeamaan.

Naisilla on libido korkeimmillaan juuri ennen vaihdevuosia, eli juuri silloin nelikymppisenä. Paljon luontaisempaa naiselle on juosta panon perässä nelikymppisenä kuin parikymppisenä ;)

Vierailija
18/50 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, nuoret miehet, jokunen nätti nelikymppinen voisi jopa innostua, jos käyttäisitte vähän enemmän aikaa ja vaivaa. Niihin viesteihin nettideiteillä ja sen naisen kanssa juttelemiseen. Harva nainen lämpenee "mennäänkö meille" -tyyppisesti, mutta ainakin itse olen valmis unohtamaan iän, jos ja kun elän ilman seksiä ja jos joku kiva tulisi vastaan. En kuitenkaan mene sänkyyn tututstumatta, joten ne joilla on hirveä hätä heti tietää, että päädytään sänkyyn, eivät saa viestiinsä edes vastausta. Kokeilkaapa joskus vaikka sellaista, että laitatte sellaisen yleisluontoisemma viestin, jossa kerrotte että "olisi mukava tutustua paremmin ja ties mihin se voisi johtaa" tms. ja olkaa hiljaa siitä seksistä, niin voi olla, että se nainen tekee aloitteen kun tapaatte pari kertaa. Jollekin voi kertakin riittää. Itse olen ainakin ennemmin ilman, kuin jonkun sellaisen kanssa sängyssä, jolle kelpaa mikä tahansa naista muistuttava olomuoto, kunhan on nopeasti selvää että seksiä tulee. En varmasti ole ainoa. Ja olen siis ihan kivan näköinen nainen, joten nuorten miesten ehdotuksia tulee sekä netissä että oikeassa elämässä, suurin osa niistä ihan järkyttävää kuraa. EIkä kukaan saa mitään. Tai no, ainakaan minä, valitsen oman avun ennemin kuin tökerön miehen. 

Mutta kun se ei toimi näin. Nelikymppisessä naisessa juuri kiihottaa se halpa seksi jua villit viikonloput.

Vierailija
19/50 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä on kokemusta ja samoin monella kaverilla. Eli niiden perusteella tehty havainto.. Sitäpaitsi tiedät varmasti itsekin että nainen löystyy synnyttäessään ja vanhetessaan. Naama alkaa valua alaspäin eikä kroppa palaudu enää niin hyvin.

Mutta onneksi miesten naamat ei valahda eikä mikään muukaan paikka löysty. Mutta se nyt oli sivuseikka tässä keskustelussa.

Vierailija
20/50 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta onneksi miesten naamat ei valahda eikä mikään muukaan paikka löysty. Mutta se nyt oli sivuseikka tässä keskustelussa.

Kyllä teillä jollain naisilla on niin huono itsetunto että aina kun argumentit loppuvat, niin väännetään keskustelu miehiin. "mutta ku miehilläki" naiset naiset...