Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Silikonirinnat hankkineet, onko miehiä nyt enemmän tarjolla?

Vierailija
04.01.2016 |

Olen aina ollut hyvin pienirintainen enkä ole ehkä juuri sen vuoksi ikinä ymmärtänyt sitä, että isoilla rinnoilla voisi oikeasti olla jotain "voimaa". Baarissa minua isketään ja useita miehiä on minuun ihastunut aikuiselämäni aikana, joten en koe, että pienet rinnat vähentäisivät viehätysvoimaani. Mutta toisaalta enhän voi sitä tietää, että olisiko menekki huomattavasti parempi, jos rintani olisivat vaikkapa jotain C-kokoa. Jotkut suuririntaiset naiset aina kokevat pienirintaisten naisten olevan kateellisia heille. Tästä jotenkin ajattelen, että saako niillä suurilla rinnoilla tosiaan jotain ekstraa elämässä naisena, josta pienirintaisten naisten tulisi olla kateellisia?

Etenkin silikonirinnat hankkineet ovat hyviä tähän vastaamaan. Jos olitte aiemmin pienirintaisia, niin onko nyt miesten huomio ja iskuyritykset lisääntyneet, kun rintanne ovat isommat? Koetteko, että rintanne ovat muuttaneet muiden asenteita teihin? Ovatko pienirintaiset naiset mielestänne yhtäkkiä kateellisia isoille rinnoillenne, vaikka aiemmin käyttäytyminen olisi ollut normaalia?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiinnolla jään seuraamaan aihetta! Minulla on c-kuppi, mutta tällä ympäryksellä se ei ole todellakaan iso. En ole koskaan ajatellut asiaa. Muiden vartaloissa kadehdin jotain aivan muuta kuin rintoja, en ikinä tahtoisi isoja tissejä monestakaan syystä. Kalliit rintaliivit, hankalat kannatella ja oletan huomion olevan vääränlaista. Mutta ehkä se haluttavaksi itsensä tunteminen olisi aivan toista luokkaa? Nykyiseltään tissini ovat niin perusrinnat, että kukaan ei hauko henkeään kun paidan riisun :D

Vierailija
2/22 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, on lisääntynyt mutta en voi sanoa olevani iloinen siitä.. itselläni muutos oli entiseen niin suuri että uudet rinnat eivät jotenkin istu muutoin pieneen kroppaani.. valitettavasti tapauksessani huomio keskittyy vain rintoihin, enkä voi miehiä siitä syyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voisi laittaa kuvan omista tisuista.

Vierailija
4/22 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

C-kuppi ei kyllä monellakaan ympäryksellä mikään iso ole. Suomalainen keskikokokin taitaa olla lähempänä D-kuppia, mutta jostain (populaarikulttuuri?) tuleee ihmeellinen mielikuva että D olisi joku valtava meijeri, ja tuloksena sittten käytetään ihan liian pienikuppisia ja isoympäryksellisiä liivejä.

Itsellä kävi niin, että laihduttamisen myötä muutuin isorintaiseiksi; isot rinnat siis ovat aina olleet, mutta laihduttaessa niistä ei lähtenyt ja lopputuloksena oli hoikasta varresta selkeästi erottuvat rinnat. Nykyinen mieheni kuulemma oli niihin kiinnittänyt huomiota ja onhan tuo kimpussa jatkuvasti. Miehiltä tulee kyllä selkeästi enemmän katseita kuin ennen, iskuyrityksiä ei mutta se johtuu varmaankin siitä että liikun baareissa tms. iskuympäristöissä käytännössä vain oman mieheni kanssa. Vaatteiden ostaminen ottaa päähän. Rintavana blondina saa kyllä aika paljon vähättelyä osakseen ja piiloon näitä ei tahdo saada vaikka kuinka peittelisi, ellei sitten halua näyttää satakiloiselta. Liivit ovat erikoisliiketavaraa ja melko hintavia, mutta saahan näillä näyttävyyttä esim. kotelomekkoihin ja nyt kun kurvit on muodissa niin ei kyllä haittaa. Puolensa ja puolensa, en silti vaihtaisi.

Kuppi siis 65G.

Vierailija
5/22 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile ap käyttää jonkin aikaa jotain super bomb shell-rintsikoita, niin siinähän sen näkee. Minulla on melko isot rinnat ja miehet ovat sanoneet sitä, mutta ei niillä minun mielestäni ole mitään positiivista vaikutusta.

Vierailija
6/22 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen nauttii rinnoistaan niin seksikkyys säteilee ympärille.

Jos taas häpeilee ja piilottelee, niin vetovoimakin laskee.

Mies

Vierailija
7/22 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on jo mies ja hänen suhtautumisensa rintoihini ei ole muuttunut. kehuu kyllä tulosta onnistuneeksi. Otin siis maltilliset silikonit imetysten jälkeen, eivätkä siis ole mitkään yli-isot kumipallot.

Jos baariin menen niin yhtä paljon huomiota saan kuin ennenkin. En kyllä miesten takia silikoneja ottanutkaan vaan koin itse silloiset rintani rumiksi ja kävin niitä korjaamassa.

Vierailija
8/22 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, sillä ne eivät ole niinsanotusti tyrkyllä enkä käytä mitään avoimia paitoja. leikkaus oli enemmän kosmeettinen, parantelu kuin "haluan isommat tissit perjaate"

Vierailija
9/22 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kai vähän keskikokoista suuremmat rinnat. UK-liiveissä koko on 32G, EU mitoituksellisissa 70I. Ja ei, ne eivät ole mitkään jalkapallon kokoiset. Linkissä kuvia mun kuppikokoisista rinnoista, suunnilleen samalta näytän.

http://www.brabandproject.com/gallery/search?band=32&cup=G&age=&brand=&…

En ole huomannut että rintojani mitenkään erityisesti tuijotettaisiin eikä niitä ole kukaan kommentoinut.

Vierailija
10/22 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, sillä ne eivät ole niinsanotusti tyrkyllä enkä käytä mitään avoimia paitoja. leikkaus oli enemmän kosmeettinen, parantelu kuin "haluan isommat tissit perjaate"

Ihan mielenkiinnosta, mikä kosmeettinen haitta on kyseessä silloin, jos rinnoista pitää saada isommat?

Vierailija
11/22 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan luonut, mutta nyt kun imetän ne on kokoa 65K. Olen varattu, mutta mies ei mun tisseihin koske, kun ei meillä oo enää seksielämää, katsoo joskus salaa, mutta kyllä mua joskus muutkin miehet katselee ja netissä tulee ihan liikaa ja liian pervoja ja vonkaavia kommentteja mun kuviin tuntemattomilta. Kaupan nuori miesmyyjä keskeytti hyllyn täyttämisen ja jäi tuijottamaan mua suu auki. Kesällä joku narkkarin näköinen nuori mies pysäytti minut ja kyseli pienellä paikkakunnalla että missä on sale vaikka tiesi missä se on tuijotti kokoajan mun rintojenväliä. En tiedä miten baarissa kävis, kun en oo käynyt, oli mulla menekkiä pienemmilläkin tisseillä baarissa. Huonot puolet: Tissiliivejä hankala miltei mahdoton löytää ja ne on todella kalliita eikä niihin ole tarjolla eri ominaisuuksia, mitä tarvisin ja ne on usein rumia.

Vierailija
12/22 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvänmuotoiset kiinnittää huomion. Ei liian isot.

Vierailija
13/22 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

C-kuppi ei kyllä monellakaan ympäryksellä mikään iso ole. Suomalainen keskikokokin taitaa olla lähempänä D-kuppia, mutta jostain (populaarikulttuuri?) tuleee ihmeellinen mielikuva että D olisi joku valtava meijeri, ja tuloksena sittten käytetään ihan liian pienikuppisia ja isoympäryksellisiä liivejä.

Itsellä kävi niin, että laihduttamisen myötä muutuin isorintaiseiksi; isot rinnat siis ovat aina olleet, mutta laihduttaessa niistä ei lähtenyt ja lopputuloksena oli hoikasta varresta selkeästi erottuvat rinnat. Nykyinen mieheni kuulemma oli niihin kiinnittänyt huomiota ja onhan tuo kimpussa jatkuvasti. Miehiltä tulee kyllä selkeästi enemmän katseita kuin ennen, iskuyrityksiä ei mutta se johtuu varmaankin siitä että liikun baareissa tms. iskuympäristöissä käytännössä vain oman mieheni kanssa. Vaatteiden ostaminen ottaa päähän. Rintavana blondina saa kyllä aika paljon vähättelyä osakseen ja piiloon näitä ei tahdo saada vaikka kuinka peittelisi, ellei sitten halua näyttää satakiloiselta. Liivit ovat erikoisliiketavaraa ja melko hintavia, mutta saahan näillä näyttävyyttä esim. kotelomekkoihin ja nyt kun kurvit on muodissa niin ei kyllä haittaa. Puolensa ja puolensa, en silti vaihtaisi.

Kuppi siis 65G.

No tällaiselle AA-kuppiselle B-kuppikin on jo muodokkaan näköinen :) Että kai se on sitten mihin vertaa... Omassa päässäni on olemassa koot A, B ja C ja sitten kaikki sitä suuremmat on minulle sitä D-kokoa :D En osaa ajatella sellaisista hyvin suurista rinnoista, että ovatko ne G:tä, J:tä tai mitä.

Vierailija
14/22 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies

Tämähän sen jippo on, ei se tissien koko.

Vierailija
15/22 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kai vähän keskikokoista suuremmat rinnat. UK-liiveissä koko on 32G, EU mitoituksellisissa 70I. Ja ei, ne eivät ole mitkään jalkapallon kokoiset. Linkissä kuvia mun kuppikokoisista rinnoista, suunnilleen samalta näytän.

http://www.brabandproject.com/gallery/search?band=32&cup=G&age=&brand=&…

En ole huomannut että rintojani mitenkään erityisesti tuijotettaisiin eikä niitä ole kukaan kommentoinut.

aika herkullisen näköisiä.

t.m

Vierailija
16/22 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on aina ollut paljon vientiä vaikka pitkään olin erittäin pienirintainen. Silareiden jälkeen vientiä on ollut suurin piirtein yhtä paljon. Mulla tosin silikonit erittäin maltillisen kokoiset; olen edelleen keskimääräistä pienirintaisempi.

Vierailija
17/22 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole huomio lisääntynyt. Ei ole varmasti pienirintaiset kateellisia. Koko on nyt 75C, lantiota löytyy eli nyt sopusuhtainen, ei isorintainen. Ennen epätasapainoisen näköinen, ei lainkaan rintoja (70aa), mutta muita muotoja kyllä.

Vierailija
18/22 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvänmuotoiset kiinnittää huomion. Ei liian isot.

Ja rintaliiveissä paidan alla olevista rinnoista näet niiden oikean muodon miten?

Vierailija
19/22 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies

Sinä mies, osaatko kertoa miten nainen "nauttii rinnoistaan"? Millainen tunne se on? Nautitko itse ruumiinosista, esim vaikka polvistasi?

Vierailija
20/22 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aloin saada huomiota erilaisilta miehiltä kuin ennen. Joskus baarissa saan niiltä kaikkein jurrisimmilta ällöttäviä toljotuksia, mikä ei ole niin positiivista.

Kateutta en usko herättäneeni pienirintaisissa tippaakaan, koska heillä on usein siro runko ja hyvä peffa, jota itsessäni en itsetunnonpuutteessani vuosia sitten osannut arvostaa. Isorintaisissa naisissa taas olen yllätyksekseni huomannut herättäväni jopa melko raivokkaita reagtioita, kun ovat kuulleet silareistani.

Pähkinänkuoressa: en kannustaisi ketään veitsenalle turhaan. Itsetunto lähtee päästä, ja se pitää etsiä silti, vaikka kuinka olisi tissit korjattuna. Hetken helpotus sekin siis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän