Onko joku nainen muka onnellisesti parisuhteessa miehen kanssa?
En usko. Sanovat vaan, että muutkin joutus siihen vankilaloukkuun. Ei miehen kanssa voi olla onnellinen, nehän yrittää kutistaa sut ja sun persoonas aivan mitättömiksi.
Kommentit (13)
Right on sister! Tarjoilija, uudet kuukausiveri koktailit pöytään ja heti!
Kuinka monesta miehestä sinulla on ap kokemusta? MInulla on yhdestä ja hänen kanssaan olen ollut naimisissa jo 23 vuotta. Persoonani kukoistaa!
Häh? Et oo kuulut Justiinasta? Kaulimella kuriin vaan. Fiksuimmat haluavat olla kunnolla aivan ilmankin. Mulla on semmoinen mies.
Vierailija kirjoitti:
En usko. Sanovat vaan, että muutkin joutus siihen vankilaloukkuun. Ei miehen kanssa voi olla onnellinen, nehän yrittää kutistaa sut ja sun persoonas aivan mitättömiksi.
Voihan sitä olla niin kuin huomaisikaan moisia yritelmiä. ;) Moni onkin.
Joku on, mutta aika harva. Riippuu mitä haluat miehestä ja hän sinusta. Vaikeaa se on mutta ei mahdotonta. Jos joku piirre miehessä ärsyttää ennen yhteen menoa (jo), ei se ainakaan lakkaa myöhemmin ärsyttämästä. Kaikissa ihmisissä on huonot puolensa, myös sinussa. Jos positiiviset puolet painavat vaakakupissa enemmän kuin negatiiviset, voi suhde onnistua. Eli listaa peliin, plus ja miinuspuolet. Jos molemmat ovat rakastuneita, kompromissit ovat helpompia. Mitä haluat miehistä? Jos haluat seuraa, niin valitse sellainen, jonka harrastukset ovat samat kuin sinulla. Myös samanlaiset arvot kannattaa olla. Ja samanlainen käsitys seksuaalisuudesta. Yritän tässä sanoa, että tutustu tarkkaan ennen kuin teet päätöstä, sikaa säkissä ei kannata ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Just. Lesboksiko pitäisi ryhtyä?
Todellakin. Muuten olet sukupuolesi petturi. Etkö ole lukenut feminismin alkeitakaan?
Olen suhteessa ihanan miehen kanssa, joka kohtelee minua kuin jumalatarta, niin kuin tietysti kuuluukin. Ainoa huono puoli on suhteen seksittömyys ja se, että hän on homo.
Ei tietenkään ole, kannattaa ryhtyä lesbofeministiksi.
Varmaan ainakin harvempi on onnellinen :(
Olen onnellinen aina kun saan munaa ja vielä onnellisempi kun saan ensin kieltä!
Mä olen tosi onnellinen. :)