Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Makkaraa allergisille tarjolla =)

14.02.2006 |

Allergiapalstalla ( yahoogroupsit) on vetämässä makkaratilaus ( sellaista tankomakkaraa kuten lauantai..), jossa tilattava makkara on tehty ainoastaan porosta. Eli mitään lisä tai muitakaan aineita eikä mausteita. Tehdään keinosuoleen eli senkään ei pitäisi aiheuttaa huolta. 100% lihaa siis ymmärtääkseni. Vielä kaivataan lisää tilaajia, joten tule mukaan! Toimitus Helsingin Hakaniemen halliin ja kilohinta noin 15-20¿

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi tietysti jos sianliha ei käy...mutta Vatajan makkarat/nakit kanssa allergisille sopivia ja kanssa mausteettomia jne.

Vierailija
2/4 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei käy mikään muu liha kuin poro, ei mausteet eikä täyteaineet eikä myöskään sian tai lampaansuoli mihin makkarat yleensä tehdään eli tämä makkara on aika tyyristä mutta ei sisällä mitään muuta kuin poroa.

Olis kiva kyllä ostaa muutakin, mutta tällä kertaa on tarjolla tälläinen " omituisten otusten kerhon" -tilaus =)P

Hintaa vaan tulisi myös vähemmän, jos saadaan osallistujia....

Tietääkö kukaan muuten Marttojen makkarantekokurssista? Olen kuullut sellaisia joskus järjestettävän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva juttu kaikille,joille poro käy:)meillä ei vielä olla päästy noin pitkälle kokeiluissa.

Sitä vaan kyselisin että kuinkans,miten tuonne allergiapalstalle pääsee??Jos joku ystävällinen infoais...

Vierailija
4/4 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääsee mukaan eli pitää rekisteröityä sinne ja liirtyä tähän allergiaryhmään. Siitä on kauan, kun itse liityin mutta muistaakseni löytyi ihan seuraavasti: http://groups.yahoo.com/ ja sitten sinne " Find a gropus" kirjoitat allergia, jolloin ehdottaa tätä allergisten lasten vanhempien postituslistaa. Siiten vaan väsäämään nimimerkkiä ja esittelyä moderatoreille ja saat sähköpostiin ilmoituksen, kun on valmis.

Palsta on, kuten olen monesti mainostanut, hyvä vertaistukiryhmä vaikeidenkin allergioiden kanssa kamppaileville ja sieltä saa kaikenlaista tietoa. Ei aina tarvitse itse kiakkea selvittää ja pähkäillä, kun kysyy =)

Tervetuloa mukaan!