Olen alkanut näkemään unia, joissa minua vanhempi mies ottaa minut puoliväkisin.
Unessa itken, kun mies vaan lykkii menemään kerta toisensa perään. Samaan aikaan olen onnellinen, kun mies on siinä. Herään alapää sykkien.
Mitä tämä oikein meinaa? Ei ole aiemmin tällaista ollut..
Kommentit (23)
Itekin näen joskus pervoja unia, joissa oon ollut jonkun vanhan äijän kanssa ja ällöttää ihan v*tusti aamulla, ku herää siitä unesta ja mietin aina, et mikä hitto mua vaivaa, ku nään tollasia.. onneks tää on tosi harvinaista.
Ei kun ihan oikeasti. Nainen minä olen.
-Ap
Minä näin otettuani kodeiinia sisältävää särkylääkettä sellaista unta, että tapoin koirani puukottamalla hitaasti. Eipä kyllä naurata vieläkään. Enkä ottanut edes koko nappia.
Vierailija kirjoitti:
oot puutteessa
Sepä se, puutteessa oleminen ei ole mitään uutta. Olen aina puutteessa, mutta miksi nämä unet?
-Ap
Naapurin setä käy naimassa sua öisin. Ehkä se on se tiirikkamies.
Mäkin haluaisin nähdä tuollaisia... Aah. Oon estoinen ja häpeilen haluamisiani, enkä uskalla koskaan näyttää niitä. Lisäksi omanarvontuntoni on huono. Tuollainen uni olisi alistavan kiihottava, koska panijakin olisi vanha mies = ainoa, joka jotenkin ees vois koskea minuun, hävettävään olioon. Ja se vanha äijä sais kuitenkin mieluista nuorta lihaa, eikä vois ajatella minusta, että yök, kuten ikäiseni miehet, jotka saa valita naisensa sellaisten joukosta, joilla ei ole häpeilyä ja muita estoja.
Ei yhden unen perusteella voi vielä mitään sanoa. Ala pitämään unipäiväkirjaa ja mieti sitten muutaman kuukauden kuluttua mitä unesi voivat merkitä. Yleensäkin voi tulkita vain omia uniaan, kun tietää elämäntilanteensa, menneisyytensä, unelmansa, suunnitelmansa jne. ja siihenkin oppii kunnolla vasta ajan kanssa. Ja lisäksi unisymbolit ovat ainakin osittain yksilöllisiä.
Yleensä ajatellaan, että vanha mies unessa edustaa viisautta ja mies unessa edustaa omaa maskuliinista puoltasi. Oletko ehkä jättänyt sen huomioimatta? Pakottaminen seksiin ei välttämättä liity mitenkään seksiin, sehän on lähinnä alistamista, sinun pitää itse miettiä, mitä se juuri sinulle voisi merkitä. Toki asiat voivat vaatia pääsyä päivätajuntaasi seksiunien kautta juuri siksi, että elät puutteessa, kuten itse sanoit. Mutta tuskin seksi tässä on pääasia, se vain toimii välineenä saada huomiosi.
Unet ovat todella mielenkiintoisia ja kun niitä oppii tulkitsemaan, niistä saa ihan oikeasti vihjeitä asioista joihin tulisi kiinnittää huomiota. Ja unia voi oppia myös käyttämään hyväkseen, unissa voi nimittäin saada yllättäviä ratkaisuvihjeitä hankaliin pattitilanteisiin ja myös selkeitä enneunia voi nähdä, jos vain seurailee symbolejaan. Itse olen seurannut uniani n. 20 v ja oppinut aika hyvin tulkitsemaan uneni ja tiedän mitä tietyt symbolit merkitsevät. Olen tiennyt raskauksistani tietystä merkistä unissa, tiedän milloin joku läheinen sairastuu, kuolee tai saa lapsen jne. Mutta harjoitusta tämä on vaatinut paljon.
Hanki itsetunto.Kelpaat varmaan monelle.Arvosta itseäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unessa itken, kun mies vaan lykkii menemään kerta toisensa perään. Samaan aikaan olen onnellinen, kun mies on siinä. Herään alapää sykkien.
Mitä tämä oikein meinaa? Ei ole aiemmin tällaista ollut..
Jos kyseessä on joku tuntemasi mies, niin se on vain märkä uni. Muussa tapauksessa sun alitajuntasi koittaa kertoa sulle jostain aiemmasta hyväksikäyttötapauksesta, jonka sä olet blokannut mielestäsi.
Mies on joku tuntematon "hahmo", joka ilmestyy aina eri tilanteissa/paikoista.
-Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei yhden unen perusteella voi vielä mitään sanoa. Ala pitämään unipäiväkirjaa ja mieti sitten muutaman kuukauden kuluttua mitä unesi voivat merkitä. Yleensäkin voi tulkita vain omia uniaan, kun tietää elämäntilanteensa, menneisyytensä, unelmansa, suunnitelmansa jne. ja siihenkin oppii kunnolla vasta ajan kanssa. Ja lisäksi unisymbolit ovat ainakin osittain yksilöllisiä.
Yleensä ajatellaan, että vanha mies unessa edustaa viisautta ja mies unessa edustaa omaa maskuliinista puoltasi. Oletko ehkä jättänyt sen huomioimatta? Pakottaminen seksiin ei välttämättä liity mitenkään seksiin, sehän on lähinnä alistamista, sinun pitää itse miettiä, mitä se juuri sinulle voisi merkitä. Toki asiat voivat vaatia pääsyä päivätajuntaasi seksiunien kautta juuri siksi, että elät puutteessa, kuten itse sanoit. Mutta tuskin seksi tässä on pääasia, se vain toimii välineenä saada huomiosi.
Unet ovat todella mielenkiintoisia ja kun niitä oppii tulkitsemaan, niistä saa ihan oikeasti vihjeitä asioista joihin tulisi kiinnittää huomiota. Ja unia voi oppia myös käyttämään hyväkseen, unissa voi nimittäin saada yllättäviä ratkaisuvihjeitä hankaliin pattitilanteisiin ja myös selkeitä enneunia voi nähdä, jos vain seurailee symbolejaan. Itse olen seurannut uniani n. 20 v ja oppinut aika hyvin tulkitsemaan uneni ja tiedän mitä tietyt symbolit merkitsevät. Olen tiennyt raskauksistani tietystä merkistä unissa, tiedän milloin joku läheinen sairastuu, kuolee tai saa lapsen jne. Mutta harjoitusta tämä on vaatinut paljon.
Ei olekaan vaan yksi uni, niitä on ollut jo ainakin kymmenen ja kaava toistaa itseään, pieniä eroavaisuuksia lukuunottamatta.
-Ap
Mitä tarkoittaa puoliväkisin? Saako puoliväkisinmakaamisesta syytteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei olekaan vaan yksi uni, niitä on ollut jo ainakin kymmenen ja kaava toistaa itseään, pieniä eroavaisuuksia lukuunottamatta.
-Ap
Etkö näe mitään muita unia? Tai siis etkö muista muita unia, joka yöhän näemme unia, mutta emme vain muista niitä. Vaikka näkisit joka yö tätä samaa unta, kirjoita se mahdollisimman tarkasti ylös ja ala sen pohjalta miettimään uniasi. Lainaa vaikka unikirja ja etsi tietoa netistä, voi päästä hieman alkuun jutusta. Mutta kuten sanoin, unet ovat sinun omiasi, eikä ole mitään yleispätevää selitystä. Se aukeaa sinulle kuukausien tai ehkä vasta vuosien kuluessa. Voit myös opetella tekniikkaa, jolla opit tietämään unessa, että näet unta ja näin vaikuttaa unen kulkuun ja jopa päästä eroon siitä, mikäli koet sen ahdistavaksi. (itse ainakin kokisin tuollaisen unen) Unia on mahdollista oppia ainakin jonkin verran hallitsemaan ja muuttaa haluamaansa suuntaan ja sitä kautta kehittää itseäsi, esim. vahvistaa itsetuntoa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa puoliväkisin? Saako puoliväkisinmakaamisesta syytteen?
No en osannut paremmin selittää. Siis se ei ole raiskaus, mutta en unessa täysin suostuvainenkaan ole. Ei saa syytettä, ainakaan unessani.
-Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ApEtkö näe mitään muita unia? Tai siis etkö muista muita unia, joka yöhän näemme unia, mutta emme vain muista niitä. Vaikka näkisit joka yö tätä samaa unta, kirjoita se mahdollisimman tarkasti ylös ja ala sen pohjalta miettimään uniasi. Lainaa vaikka unikirja ja etsi tietoa netistä, voi päästä hieman alkuun jutusta. Mutta kuten sanoin, unet ovat sinun omiasi, eikä ole mitään yleispätevää selitystä. Se aukeaa sinulle kuukausien tai ehkä vasta vuosien kuluessa. Voit myös opetella tekniikkaa, jolla opit tietämään unessa, että näet unta ja näin vaikuttaa unen kulkuun ja jopa päästä eroon siitä, mikäli koet sen ahdistavaksi. (itse ainakin kokisin tuollaisen unen) Unia on mahdollista oppia ainakin jonkin verran hallitsemaan ja muuttaa haluamaansa suuntaan ja sitä kautta kehittää itseäsi, esim. vahvistaa itsetuntoa.
Kiitos vinkistä. Ehkä pitää käydä tuollainen unikirja lainaamassa.
-Ap
Unesi viestii sinulle, että olet pessimisti. Sinut otetaan puoliväksin sen sijaan että antaisit puolihalukkaasti.
Hyi yök!