Minua ei koskaan häiritse muiden ns. "puutteet".
Minua ei koskaan häiritse, jos jollain on ylipainoa, alipainoa, iso nenä, epäsymmetriset kasvonpiirteet tms. Pidän esimerkiksi todella kauniina ystäviäni, joilla on jotain edellä mainituista asioista. Moni valittelee, että "olen lihonut, lihakset on kadonneet, hiukset on ohentuneet" tai muuta vastaavaa, en kuitenkaan huomaa sitä. Itseäni kohtaan olen kuitenkin todella kriittinen. Jos paino nousee yhtään, niin heti huomaan sen ja tulee sellainen kamala porsasmainen olo. Samoin on naaman kanssa, oma naama tuntuu vanhentuvan ja roikkuvan milloin mistäkin kohtaa.
Kommentit (4)
Ei muakaan. Ainoa mikä häiritsee on ihmisistä tuleva haju. Jotkut haisevat hielle, pesemättömyyttään tai ovat uineet hajustepullossa.
Ulkoisilla seikoilla ei ole mulle väliä.
Oon aika samanlainen. Tosin rumuus mua häiritsee, ellei ihminen ole todella mukava. Mutta en tarkkaile muiden ihmisten vaatteita, tyyliä, siisteyttä, epäsiisteyttä itseäni häiritsevänä asiana ollenkaan. Mutta samoin kuin ap haluan itse olla siisti. No, tyylikkäämpikin voisin olla, mutta siitä lipsumisen annan anteeksi itselleni rahapulan tai aikapulan takia (en omaa tyylisilmää itse, vaan käytän aika-ajoin pukeutumisneuvojaa).