Paniikki, en saa yhteyttä äitiini
Äitini on ollut viimeksi eilen aamupäivällä paikalla Whatsapissa ja näköjään myös Facebookin messengerissä... Nyt ei mene viestit perille Whatsapissa, näkyy vaan se yksi "hakanen" eikä kahta mitä normaalisti kun viesti on mennyt perille. Puhelut ei mene läpi, tulee vaan ettei numeroon juuri nyt saada yhteyttä.
Olenkohan vainoharhainen, mutta kyllä huolestuttaa. En vielä tässä kohtaa kehtaa soitella kenellekkään sukulaisille/äitin kavereille...
Kommentit (16)
Tää on kai vastaveto sille omituiset säännöt -ketjulle jossa oli neuroottisia lapsiansa vahtivia äitejä.. tai sitten ap:n äidillä on jotain ongelmia mistä ei maininnut aloituksessa.
Käy kyllä töissä, ysiksi menee joka aamu.. Valitettavasti asumme eri kaupungeissa ja välimatkaa on vajaa 300km :(
Mitään sairauksia tai mielenterveysongelmia ei ole, minä vain taidan olla vainoharhainen. Olo on kyllä todella ahdistunut.
Toivon kyllä että äitini olisi mennyt töihin, sillä jos ei ole niin kyllä työkaverit olisivat varmaan minuun osanneet olla yhteydessä.
Mä soitin kerran vastaavassa tilanteessa poliisille ja he soittivat äidille. Äiti vastasi koska oli ollut vaihtamassa autonrenkaita(!) ja puhelin oli ollut kai kotona tai ei ollut kuullut sitä! Vähän hävetti, mutta mukava tietää, että poliisi kyllä halusi auttaa, kun olin peloissani ja huolissani. Syy miksi huolestuin, oli, että meidän piti mennä äidille ja yleensä hän aina vastaa tai soittaa itse, että mitä toisimme ja mitä hän laittaisi ruokaa jne jne ja kun äidistä ei kuulunut niin mä vain huolestuin :)
Äitisi puhelin vou olla päällä, mutta puhelut ja viestit eivät mene läpi. Tai sitten häneltä on epähuomiossa loppunut akku tai puhelin on mennyt aamulla rikki. Nuo ovat todennäköisempiä tapahtumia kuin onnettomuus tai katoaminen.
Mulla kävi samoin isäni kanssa. Pariin päivään ei saanut yhteyttä, puhelin väitti, että on kiinni. Huolestuimme totta kai kun hän vastaa tai soittaa takaisin aina. Sisko kävi katsomassa hänen kodissaan ja autokin oli pois.
Sitten illalla isä soitti ja oli ihan ihmeissään kun yhtäkkiä puhelin oli täynnä puheluja ja viestejä. Hän oli lähtenyt kaverilleen viikonlopuksi ja puhelin oli ollut päällä, mutta jostain syystä ei ollut ottanut vastaan yhteydenottoja.
Tsemppiä, eiköhän äiti ole kunnossa.
Soita sinne töihin! Kyllä tytär huolissaan saa olla, jos vuorokauteen ei yhteyttä saa. Tai oletko yrittäyt saada kiinni esimerkiksi työsähköpostin kautta?
Todennäköisesti on puhelin simahtanut, mutta ymmärrän tosi hyvin huolestuneisuutesi.
Akku loppu tai liittymä ja netti takkuilee.. Tai lasku maksamatta. Huolestuttava olisi jos menevät läpi mutta vastausta tai soittoa takaisin ei kuulu.
Soita ihmeessä työpaikalle, on ihan normaalia olla huolissaan ja selvittää syy vastaamattomuuteen.
akun loppuminen ei ole sama kuin äidin kuoleminen! elämää on kännykän ulkopuolellakin.
Kysymys asian vierestä:miksi huutomerkki siinä,että äiti oli vaihtamassa autonrenkaita.Kyllä kai sitä nainenkin voi osata,nau`ummehan me naiset aina sitä.miksi mies ei osaa kotitöitä.Mikäs tässä nyt niin kummaa on?t.renkaita vaihtanut nainen.
Vierailija kirjoitti:
Kysymys asian vierestä:miksi huutomerkki siinä,että äiti oli vaihtamassa autonrenkaita.Kyllä kai sitä nainenkin voi osata,nau`ummehan me naiset aina sitä.miksi mies ei osaa kotitöitä.Mikäs tässä nyt niin kummaa on?t.renkaita vaihtanut nainen.
Olettaisin että siksi vaan, kun huoli oli niin liioiteltu. Eli vois olla yhtä hyvin " pelkäsin että oli kuollut mutta olikin vaan tupperwarekutsuilla!"
Mikset kehtaa??? Mua ei paljoa tuossa kohtaa kehtaaminen mietityttäisi. Asutko lähellä, pääsisitkö käymään äitisi kotona? Minkä ikäinen, käykö töissä, jos soittaisit sinne?