Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisen ejakulointi ilman orgasmia?

Vierailija
04.01.2016 |

Onko muita naisia, jotka ejakuloi, mutta ei tunne orgasmia siinä samalla....? Ihmettelen tätä, mutta kai se on mahdollista. Olen 110% varma, että neste on nimenomaan ejakuloinnista, mutta en tunne mitään orgasmia sen aikana, hyvä olo on tottakai, muttei mitään orgasmin huippua.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vaimo on samanlainen. Saattaa ejakuloida useastikin yhdynnän aikana mutta se ei ole huippu.... välttämättä ei saa orgasmia näissä yhdynnoissä koska on kertakaikkiaa liian kiimainen :)

Vierailija
2/14 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ejakuloin usein ilman orgasmia. Olisiko muutaman kerran tullut orgasmi samalla ja se oli kyllä huikea kokemus.Olin nuo kerrat miehen päällä ja mies kastui kaulaan asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, kiva kuulla, että en ole ainut! Tuntuu välillä hassulta sen tapahtuessa, kun tuntuu, että mies ajattelee mun saaneen hullun orgasmin.. :) Siis jos ei ole tuttu mies ja asiasta ei sen enempää keskusteltu...

T. AP

Vierailija
4/14 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei miehet voi tuota ymmärtää, vaan luulevat oman ejakuloinnin kaltaiseksi tapahtumaksi. Exäni tuotti mulle monia ejakulaatioita peräkkäin sormettamalla ja oli ihan haltioissaan tuosta. Ei se pahaltakaan tuntunut, mutta orgasmit onkin sitten ihan oma lukunsa.

Vierailija
5/14 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ejakulointia" ilman orgasmia kutsutaan normaalisti kusemiseksi.

Vierailija
6/14 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"ejakulointia" ilman orgasmia kutsutaan normaalisti kusemiseksi.

Bullshit. :)

Vierailija
7/14 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vieläkö tämä aihe puhuttaa?

Miten sitten kertoisi miehelle, ettei saanut orgasmia ejakuloinnista huolimatta, kun toinen tuntee tehneensä hyvän suorituksen.. Itse olin aika hämmilläni, että ai mä squirttasi.

Vierailija
8/14 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

9/14 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No perskules olen aina halunnut nähdä omin silmin miehenä Minua ainakin kiihottaa ja siitä sitten orgasmiin jos toiseenkin nuolemalla..

Vierailija
10/14 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekat roiskutukset kirjoitti:

Hei vieläkö tämä aihe puhuttaa?

Miten sitten kertoisi miehelle, ettei saanut orgasmia ejakuloinnista huolimatta, kun toinen tuntee tehneensä hyvän suorituksen.. Itse olin aika hämmilläni, että ai mä squirttasi.

Squirttaaminen ei ole mitään muuta kuin virtsankarkailua, eli pissaamista.

Vierailija
11/14 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on ihan sama mitä sinä squirttaamisesta ajattelet. Toisille se on ihana fetissi, joka mekitsee nautintoa.

Musta on merkityksellistä kertoa parnerille, ettei squirttaamista huolimatta saanut orgasmia. Nämä kun liitetään yleensä yhteen... ja niin kyllä minäkin haluaisin. Joten pakkohan tuosta on puhua.

Vierailija
12/14 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan heti muista, että vaimo olisi saanut orkun samaan aikaan. On kyllä ejakuloinut useastikin ennen orkkua tai muuten vaan. Useimmiten päällä ollessa, kun on juntannut itsensä tyveä myöten kalun isoa kölimäistä paisuvaista vasten. Sormettamalla en muista kuin kerran onnistuneeni, mutta naimalla tämän tästä. Ilmeisesti naimalla tulee niin paljon kovempi paine ja levitys.

Vierailija
13/14 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tästä. Mielikuvitus viriää, saatoin keksiä vastauksen pulmaani.

Vierailija
14/14 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Squirttaaminen eli kuseminen tapahtuu yleensä päivittäin ilman orkkua. Muuksi sitä ei pysty kukaan todistamaan, varsinkaan tieteellisesti.