Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset ei tykkää. Syy: ulkonäköni!

Vierailija
03.01.2016 |

Ikää 28v ja naisten kiinnostus on täysi nolla. Niin ala-, yläasteella kuin lukiossa ja myöhemminkin. En tiedä mistä muusta voisi johtua kuin kasvoistani, kun sitä haukuttiin kouluaikoina paljon. Itsetunto täysin nollissa nykyään. Voimakkaasti eteenpäin ulottuvat poskiluut ja jyrkästi taakse päin loiveneva otsa, joiden takia näytän kasvoista pullukalta vaikka olen hoikka ja olen kropaltani urheilullinen ja paremmassa kunnossa kuin 98% ikäisistäni. Silti aina paskaa niskaan.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että kyse on ulkonäöstä. Ei ketään kiinnosta itsesäälissä rypevä vässykkä.

Vierailija
22/25 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tuo masentuneisuus on vaikuttanut enemmän kun ulkomuoto. Miehen on aija helppo olla ruma ja silti kiinnostava. Olen itse rumahko nainen, minulla on lähekkäin olevat silmät, ohuet hiukset, yksi vino etuhammas, lyhyt kaula, suurehkot korvat ja lyhyet jalat. Lisäksi olen todella hetkkäihoinen, raskausarpia tuli todella paljon teini-iässä ja ihottumaa pukkaa sääriin. Luonnollisesti etsin siis tasoani olevaa kumppania, mutta todella usein rumallakin miehellä on joko vientiä tai sitten usko siihen, että tulee löytämään vielä paremman eikä siksi kiinnosta. Kaikista rumista piirteistäni olen saanut kuulla aikuisiälläkin nimen omaan potentiaalisilta kumppaneilta. 18-vuotiaana minulla oli vähän säätöä erään oikeasti todella monella mittapuulla ruman (todella laiha, varmaan 170cm, pitkät kasvot, cuperosa, oikeasti höröt korvat, paksut ja epäsiistit kulmakarvat ja koukkunenä) 21-vuotiaan teekkarin kanssa, mutta hänellekin oli kuulemma liikaa se, ettei vartaloni iho ollut pehmeän virheetön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä huoli. Raha kyllä kompensoi kaiken kun kyse on naisista.

Mitä iloa on rahasta jos ei välitä toisesta? Parempi elää yksin.

Vierailija
24/25 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyön satasen vetoa että naisten kiinnostuksen puute ei johdu ulkonäöstäsi, vaan itseluottamuksen puutteesta ja se näkyy kyllä päälle päin, jos joku ei pidä itsestään.

Vierailija
25/25 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko että kyse on ulkonäöstä. Ei ketään kiinnosta itsesäälissä rypevä vässykkä.

Ulkonäköä on kai niin helppo syyttää, AP ei maininnut pituutta tai sen puutetta. Pituus on paljon tärkeämpi kuin jotkut kasvonpiirteet

Jos APtä yhtään lohduttaa niin 80-85% miehistä on naisten mielestä keskimääräistä rumempia. Rumalla miehellä on valtavan hyvät pariutumismahdollisuudet verrattuna ruumiin naisiin. Naisille miehen kauneus ei ole parisuhteessa oleellisin asia, itseäni eivät kauniit tai edes nätit pojat kiinnosta lainkaan. Miehen kuuluu olla pitkä ja miehekäs. Minusta kauniit miehet ovat liian feminiinisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän