Lue keskustelun säännöt.
~*~*~ENSIKOIDEN YSTÄVÄNPÄIVÄ~*~*~
Kommentit (22)
joo, ei tämänkään tuppukylän tk:ssa nyt niin innostuneita oltu mua hoitamaan, mutta onneksi sain lähetettä isompaan sairaalaan. Toivottavasti saat vastauksia lääkäriltä. Ei se mullekaan soitellu vaan rimputin sinne niin monta kertaa, että viimein hoitaja oli kysynyt tulokset ja niihin selitykset ja soitti sitten mulle takaisin. Tulkitsin niitä sitten ystäväni " googlen" avustuksella myös :)
Eli ei kun ovista etsimään....:)
Afternoon
ps. mitähän mä olin taas kirjotellu tuohon ensimmäiseen viestiini. Meinaa olla ihan kirotusvirhijä täynnä.....
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Samassa veneessä oon siun kanssa, Afternoon. Miullakin on tuo progesteroni liian alhaalla eli ovulaatio on kadoksissa. Huomenna pitäs lekurin soittaa tuolta neuvolasta, että mitä homman kanssa tehdään. Tän tuppukylän neuvolassa ei ole lääkäri kuin keskiviikkosin ja pessimistinä en tule pettymään, jos arvaan ja olen varma, ettei se kuitenkaan soita. Se oli just niin nuivis, että sitä ei paljon liikauta yhen tytön proget, varsinkin kun on sitä mieltä, etten lasta sais saada.
Anteeksi. Olen iloisen tunnelman pilaaja. No, huomenna näkee tuon homman.
Saakaas nyt muut edes niitä plussia, ettei aplodikädet rupee käytönpuutteesta narisemaan. Olis kiva olla ees muiden puolesta iloinen. Minulla on kohta satapäiväiset. Siis kp 94 on tänään eikä loppua kierrolle näy.