Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HUOMENTA HELMET,se on TIISTAI!!!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on samanlaista turpeen tunnetta kuin mulla oli tuossa pari viikkoa sitten. Tuntui ihan siltä kuin kaikki " tulisi pihalle" ja paikat olis ihan turvoksissa . vaikea sitä kuvailla mutta jotenkin noin. Nyt on enää lähinnä sellai olo että ihan kuin maha roikkuisi kuin meloni -no roikkuuhan se ja ihan kuin olisi jo 5 centtiä auki tuo alapää ! !

Kaikille jaksamista -oli tuolla listalla muutama jakaantunut joten onnea vielä.

minkki edelleen

Siniliilalle vielä tsemppiä matkaan, toivottavasti tulet nyytin kanssa kotia!

Vierailija
22/25 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kaikille. No news. Huomenna polikäynti eli tsekataan vaavin kuulumiset - viime viikolla lääkäri lupasi ettei enää yritetä käynnistää. Onneksi.

Kesällä vitsailin, että juu taitaa mennä ystävänpäivään ennen kuin tämä syntyy. Silloin la oli vielä 1.2. Nyt ei ko. vitsi enää paljon naurata. Kävin Myllyssäkin tänään esikoisen kanssa tänään " lenkillä" . Ajattelin että jos vedet on mennäkseen, niin varmaan siellä missä eniten nolottaisi. Vaan ei puhettakaan. Kävely on hankalaa kun on jo niin alhaalla. Silti kuitenkin kylkiluut soivat kun poitsu aloittaa iltajumpan.

Vaan onnea nyytin saaneille ja muille suppareita ja kaikille tietysti sitä mukavaa ystävänpäivää!

tu 41+0

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko laskettuun aikaan. Ei merkkiäkään lähestyvästä synnytyksestä, eli veikkaan että maaliskuuhun mennään ja komeasti. Viime yönä kiepuin sängyssä kolmeen asti;oli kuuma, närästi, jalat levottamat, pissahätä oli vähän väliä jne...

Mulla on myös flunssa, kuten jollain muullakin mammalla. Joku kyseli ,et miten herkästi vastasyntyneeseen tarttuu flunssa, niin ei kovin herkästi, kun vauvalla on samat vasta-aineet kuin äidillä, lähemmäs ekat puoli vuotta. Ainoa peikko on tietty rs-virus, joka vie pienet vauvat sairaalahoitoon...kaverin vauvalla oli rs-virus, hyvin vaavi kyllä parani, vaikka 5 pv meni sairaalassa viruksen takia.

Gallup: Meen lauantaina kampaajalle, eli sit pitäisi hiusten olla tiptop. Mullon lyhyehköt hiukset, joissa varmaan kolmea eri väriä...Eli kun on tukka hyvin leikattu ja värjätty, niin sit ei näytä niin väsähtäneeltä synnytyksen jälkeen. Ja tietty otan muotovaahdot, föönit ja lakat mukaan laitokselle, että sitten voin laittaa hiukset pikaisesti aina suihkun jälkeen. Mun tekee mieli maksalaatikkoa ja siideriä. Käskin miestä varaamaan yhden pullon siideriä mulle, kunhan kotiudun...sen verran nyt uskallan ottaa kotiutumisien kunniaksi imetyksestä huolimatta.

Spiral 39+0

Vierailija
24/25 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut koko päivän liikekannalla ja tuloksena NOLLA SUPISTUSTA!!!! Repii vaan alavatsaa välillä ja kuuluu naksumista mahasta,se on aika hassua!!! Kiertelin vähän siskon kanssa kauppoja ja H&M:ssa oli aivan ihania vauvan vaatteita!!!! Mutta kun mitään en tarvitse niin katselin vaan ja mietin miltä meidän vauva näyttäis niissä. Sitten tajusin etten osaa oikeastaan kuvitella että parin viikon sisään meillä tosiaan voi olla vauva!! Vaikka H-hetki on tosi lähellä niin en osaa kuvitella oikein koko asiaa. Jotenkin vaan mielessä pyörii että odotellaan vielä pitkään ja saadaanko tätäkään kotiin. En osaa nyt kirjoittaa tunnetta,asia tuntuu jotenkin epätodelliselta ja kaukaiselta vaikka on periaatteessa ihan tossa kynnyksellä.

(Vauva potkas just kipakasti kylkeen kuin ilmoittaakseen että täällä ollaan ja hyvin voidaan.)

Tohon galluppiin lähdin itseäasiassa vastaamaan. Leikkasin kesällä pitkät,paksut ja kauniit hiukseni ulottumaan tuohon olkapäille. Piti tulla vain pieni kevennys ja latvojen rikkomista mutta kampaaja pilasi koko tukan. Olin asiasta todella vihainen koska mulla on erittäin vaikeasti hoidettava hiuslaatu ja sen käsittelyn jälkeen on ollut hirveä takkukasa. Olen sitä sitten kotiparturoinut äidin avustuksella ja nyt ollaan lähes polkkatukkapituudessa....

Elikä yritän pitää hiukset ponnarilla ja varmaan parit pinnit pitää myös virittää. Taikka sitten laitan saparot. Muistan viime synnytyksestä että tukka oli koko ajan tiellä ja hikoilin kuin porsas juuri sen paksuuden takia. Hiukset oli silloin ponnarilla myös ja loppuen lopuksi niin takussa että meni liki tunti niitä avatessa suihkussa. Eli sillä kokemuksella suosittelen pitkätukille lettejä!!! : )

Ja tuohon ruoka-ja juomapuoleen... Mulle mies saa varata kanssa maksamakkaraa. En ole maksan kaveri,en siis syö kuin muuta maksatuotteita kuin tuota maksamakkaraa mutta olen himoinnut sitä jo pitkään ruisleivän päälle!!!! Ja olutta!!! Olutta täytyy saada,sehän nostattaa maidonkin!!! : ) Yksi pullo päivässä niin maito virtaa,oli mun mummoni ohje vuosi sitten kun luultiin vielä kaiken olevan hyvin. Totta jos puhutaan niin alussa varmaan tulee juotua vain alkoholitonta taikka ykkösolutta. Meillä on kyllä jääkaapissa shamppanjapullo odottamassa kotiutumista ja se kyllä korkataan sinä iltana kun kaikki kolme (toivottavasti) kotiudumme!!! En ole mikään hirveä juoppo mutta en kyllä ennen näitä raskauksia ole koskaan lasiin sylkenyt. Hauskaa on tullut pidettyä ja monet humalat kärsittyä ja toisinaan olen sitä kaivannut odotusaikana. Nyt odotan,jos rehellisiä ollaan,että voin ottaa ilman omantunnontuskia muutaman oluen viikonloppuna taikka kesällä poiketa terassille kaverien kanssa. Sellaista leppoista juomista ja syömistä siis tiedossa!!!

Mutta nyt lähden laittamaan tiskit likoamaan ja odottelen että sisko hakee koiran ulos. Havaitsin että nivuset särkee ja selkää jomottaa. Mutta en innostu,on vain varmasti oireilua koko päivän jalkeilla olosta!!

Huomiseen taas helmet....

Devil

Vierailija
25/25 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan edelleen, ei mitään edistystä. En vain ole kerennyt koneelle aikaisemmin kun tuo poika on nyt kotona päivät.

Tänään kävin neuvolassa, kaikki ok, vauvan pää on kuulemma niin alhaalla ettei terkkari edes tuntenut sitä, ja siltä kyllä tuntuu että alhaalla on, tulis vaan ulos asti. Eilen illalla jo supisteli 7min välein ja ne tuntui selässäkin, eli jotain kai tapahtuu, mutta nukkumaan mennessä ne sitten rauhoittui. Nyt vaan koskee ihan helkkaristi, liitoksia särkee ja maha ei missään asennossa ole hyvä. Ei vaikuttanut täysikuu, ei mennyt vedet. Vauva liikkuu taas aika vilkkaasti eikä kädet meinaa yltää tähän näppikselle kun maha on niin edessä.

Tänään yksi kaveri soitti joka sai toisen lapsen joulukuussa, kertoi että aika rankkaa on ollut, että helpommalla nyt pääsee. Olo vaan on niin kurja oikeesti! Kaikki rinnoista alaspäin ja takapuolesta ylöspäin, edessä ja takana on aluetta mihin koskee. Milloin särkee, jomottaa, supistaa, vihloo... Ei voi istua suorassa, ei puoli-istuvassa, ei jalat yhdessä, levällään ja asennon vaihtaminenkin sattuu. Ei enää oikeasti kivaa. Luulen että tällä kertaa mulle ei ehkä tule ihan niin kova ikävä masua kuin viimeksi tuli, mikä ei haittaa koska seuraavaa lasta ei vähään aikaan ole tulossa kyllä muutenkaan.

Galluppi: Mulla on pitkät, vähän yli olkapäiden menevät hiukset ja esikoisen synnytyksessä ne oli kahdella letillä. Yleensä pidän ponnaria, en juuri koskaan pidä auki, mutta letit laitoin siksi että sängyllä maatessa/ korkea selkäisessä tuolissa istuessa ponnari painaa päätä ja letit kun on sivuilla niin on parempi. Ponnari-ihmiset tietää mitä tarkoitan. Sekaisinhan ne kyllä oli mutta auki sai kuitenkin, yhtä räjähtäneitä ne muutkin siellä oli. Nyt hiukset on kyllä vähän lyhyemmät ja kerrostetummat niin en ole varma saako niitä leteille muta yritän.

Nyt ei enää voi istua kauaa paikoillaan, palailen huomenissa kunhan kerkeän, tuskin tässä minnekään lähdetään. Ilmoittelen kyllä varmaan ennen kuin lähdetään jos ei tuhannen hoppu tule vaan itsekseni supistuksissa kärvistelen. Ei ole vielä tullut kipeitä, noi eilisen jotka poltteli vähän selässä on kovimmat tähän mennessä. Kyllä ne synnytyssupparit sitten tuntee...

t. Tuuliina 40+1