~Kesäkerttujen Tiistai~
Kommentit (24)
Ja tosi hyvä päivä onkin... grrr.... Kirjotin just pitkät sepustukset ja sitten hukkasin viestin jonnekin bittiavaruuteen.. No, eipähän oo ihme tänä päivänä. Aamulla ei tullu lehtee, eli meni koko aamurutiini sekaisin. Sitten päivällä kun olin hoitelemassa postiasioita firman autolla, niin sain poliiseilta kirjallisen huomautuksen, kun autossa on laittomat tummennetut etusivulasit. Sai kyllä pomo kuulla kunniansa.... No ei siinä vielä kaikki: Illalla kotimatkalla bussi hajos ja jouduin odottelemaan pihalla jalat ristissä puol tuntia seuraavaa autoa. Meinas siinä vaiheessa pää levitä ja tulla pissat housuun... Kotona nyt ei oo sattunut ainakaan vielä mitään suurempaa katastrofia... *koputtaa puuta kop, kop, kop*
Ei tullu vielä tänään ä-polilta soittoa punktion tuloksista. Ihan hyvä niin, kun on ollu tämmönen p****a päivä, niin ei ne olis mitään hyviä uutisia voineet ollakaan....
Sukulaiset ei täällä meilläkään ole olleet kovin kiinnostuneita voinnistani. Ovat kyllä sen verran kaukana (n.300km), että eivät ole isoa masua nähneetkään. Taitaa päteä sanonta poissa silmistä, poissa mielestä. Työkaverit taas on kiinnostuneita liiankin kanssa. Koko ajan hössötetään ja huolehditaan. En mä nyt mikää invalidi vielä oo. Sekin rasittaa. Asiakkaat taas kovasti ihailee masua, mutta ei sekään oo kiva, kun en viittis ihan ventovieraille mitään raskaus/ vointiselostuksia antaa. Ei kyllä taas tälle muorille mikään kelpaa... Teit niin tai näin niin aina väärinpäin. Vali vali vali...
No, jos jotain positiivista pitää tästä päivästä keksiä, niin ei sentään oo kovin pahasti tänään närästänyt. Ja neiti 4vee oli tehny äidille hoidossa ihanan sydänkortin. Niin ja saivathan Suomen naiset sprinttihiihdon pronssia. Niin ja Minni on taas kääntynyt pää alaspäin, niin ei tunnu niin inhottavalta nuo potkut tuolla alapäässä. Muuten kyllä potkii jo iha reippaasti:) Löytyyhän sitä jotain positiivistakin kun miettii oikein ohimosuonet pullistuen;)
Summersnow: Et pelotellu eilisillä jutuillas. Kyllä tässä on ehtiny/ joutunu miettimään kaikenlaisia vaihtoehtoja... Eikä tuota " tuomiota" ole vielä julistettu... Kyllä sitä suakin on koeteltu. Toivotaan, että tämä raskaus päättyy onnellisesti! Ja niinhän se on, että aika haavat parantaa. Onko noille kohtukuolemille koskaan löytyny mitään syytä, jos saa kysyä?
No nyt toivottelen jaksuja kaikille kertuille supoistusten ja muitten ahdistusten keskellä. Toivotaan, että huominen olis parempi päivä ite kullekin!
Quest ja Minni 22+4
Lohdullista luettavaa tää palsta tänään... Taitaa muillakin olla hormonimyrskyjä tai vastaavia. Sunnuntaina olin illalla yhtäkkiä tosi äksy (sukulaisvierailu mahd. osaltaan vaikuttanut, anoppi ärsyttää jo olemassaolollaan...) ja tänään on sitten iltaa kohti vaivuttu aina vain syvempiin masis-fiiliksiin... Onneksi sentään osaan tehdä analyysia omasta olotilastani. Ehkä väsymyskin vaikuttaa siihen osaltaan. Mutta itkeä tihrustettu on. Ja lapset, varsinkin vanhin, on olleet tosi levottomia ja ilkeitä tänään. Miten ne osaakin just silloin, kun ite on heikoimmillaan. Ja miehelle kun soitin, et pitäis saada muksut hoitoon, kun oon niin väsyny, niin kommentti oli (eikä ensimmäistä kertaa) " koska sä et olis väsynyt?" ... Arvatkaa saiko luuria korvaansa... Miehen välinpitämättömyyttä oli sitten hyvä itkeä puol tuntia ja purkaa päiväkirjantapaiseen (=roskis) kaikki elämän surkeus. Tuntuu, ettei ystäviäkään oikein ole, joille puhua näistä ei-niin-onnistuneista hetkistä... Ja väsymykseltään ei jaksa siivota, jotta kehtais edes joskus pyytää jonkun kylään. Juuri silloin, kun seuraa eniten kaipais, niin huusholli on melkein pahimmillaan pullasta ja muusta puhumattakaan - niitä ei löydy eikä jaksa tehdä.
Olipas valitusta. Mrs.Marple, täällä on ainakin yks apea kohtalotoveri siis... Ehkä hyvin nukutun yön jälkeen taas elämä näyttää valoisammalta... Jos nyt osaa ajoissa nukkumaan mennä.
Ainiin, alkoi taas mekkala ylhäältä. Unohdin, ettei ole vielä iltarukousta pidetty. Hampaat on jo sentään pesty, mutta innostuivat siivoamaan huoneessaan, joten tulin tänne piipahtamaan siksi aikaa. Siivoukset vissiin suoritettu...
Quest, ei syytä löytynyt koskaan. JOitain arveluja vaan, muttei mitään varmaa. Nyt on sit vaan seurantaa ja miniaspiriini varmuuden vuoksi. Istukka ehkä? Rakenneultrassa tutki sitä aika tarkkaan, kun sattui oleen vielä supistuskin juuri silloin siinä kohdassa. Kaikissa tällaisissa tilanteissa auttaa mun mielestä, kun muistaa, että koskaan ei elämässä mikään oo varmaa. Ja itse ainakin iloitsen jokaisesta hetkestä, kun saan olla kantamassa uutta elämää. Toivottavasti jaksat sinäkin iloita päivä kerrallaan. Vaikuttaa siltä, että pystytkin ottamaan asian aikalailla järjellä eikä tunteella. Onnittelen, mikäli arvaus osui oikeaan. :-)
Onko kellään ollut keskiselkäsärkyjä? Siis ylempänä kuin ristiselkä? Johtuukohan mulla koneella istumisesta vai mistä. Mut kun on pitkään istunu, tai vähemmänkin aikaa, niin alkaa särkeä jonkin verran. Ei oo koskaan ennen ollu, eikä mulla kuiteskaan oo vielä isokaan maha.
No, nyt " nuijanukutus" ...
Summersnow taas (toivottavasti ette väsy muhun, kun näin paljon ja usein turisen täällä)
Kotiuduin vasta äsken ja olen aamulla lähteny jo 09 aikaan -> olo kuin kuolleella mutta halusin tulla vain toivottaa
HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ KAIKILLE!!!
Huomenna uusilla energioilla!!
Marieela ja Paapero 21+2
Rutistus Krisselle ja tietysti muillekin:-)
Mä oon kans vähän herkkä ton miehen suvun kans... Joten osaan ehkä hieman kuvitella sun tuntemuksia. Anopin mielestä tää kakkosen odotus on ihan läpihuutojuttu, kun kerran jo yks on ennestään. Joo ja kun nyt on ollu ihan erilaista, mut se ei kuulema oo mahollista. Ja sit se ihmetteli suureen ääneen, kun joku tutun tuttu oli ollu herkkänä neuvolassa, kun sil oli ollu keskenmeno takana.... Nii mähän oon ottanu noi omani ihan kevyesti - vai mites se olikaan. Ja ekana oli anoppi viimeks laitoksella kattomassa, kun likka synty vaik oltiin kielletty ketään samana päivänä tulemasta. Ei niillä äidin toiveilla... Lyön muuten vetoa et anoppi ei muista mun synttäreitä huomena. se soitti ja ilmotti tulevansa huomena käymään likkaa kattoo.
Sori - onhan itsekeskeistä luettavaa. Pointti oli et valita Krisse täällä ja koitetaan yhdessä kiinnostua toistemme iloista ja huolista.
Ja oikein hyvää illan jatkoa teille kaikille (otos 90 -luvun tv-komediasta)
Likka kaato kolmannen kerran maitomukin tänää..... palataan huomisilla.
Lytte ja Masukki taas