Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~Kesäkerttujen Tiistai~

14.02.2006 |

Uusi pino tiistaille..

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran kuukaudessa kirjoittaisi jotakin. Kayn kylla paivittain teidan kuulumisia lukemassa, tuntuu vaan etta oma napa ei ole niin kiinnostava. :-)

Viikkoja 22 ja risat kasassa, olispa jo kesakuu. Kaikki ajatukset pyorii vaan vauvan ymparilla ja tuntuu etta ei tassa paremmin enaa voisi valmistautua. Vatsa on valtava (114cm ymparysmitta) ja liikkeet tuntuu hyvin. Aika inhottavasti vauva on potkinut tonne virtsarakon tietamille, on meinannut tulla housuun kun on yllattanyt.

Meille on siis tulossa ultran mukaan poika (esikoinen), nimikin on jo melkein varma, kuhan toi mies viela antaisi sen lopullisen suostumuksensa. Aitikin varasi matkan tanaan ja lentaa tanne lasketun ajan aikoihin melkein kolmeksi viikoksi - ihanaa!!

Toita on viela toukokuun puoleenvaliin/loppuun asti, riippuen ihan omasta voinnistani. Mutta periaatteessa voisin jo huhtikuun ensimmaisen viikon jalkeen jaada lomalle, haluan vaan vahan rahaa saastoon etta voin sitten syksylla maksaa lukukausimaksuja eika tartte venyttaa pennia. Toista viela sen verran etta en millaan jaksaisi enaa toita tehda, olen lastenhoitaja kahdelle ihanalle jo kouluikaiselle lapselle osa-aikaisena. Tanaan koulut oli taalla kiinni lumen takia joten olin toissa 8h. Ilman taukoja meni koko aika, nyt vasyttaa ihan julmetusti. Onneksi lapset on tosiaankin mukavia ja ovat aina huolestuneita etta onko vauvalla kaikki hyvin.

Joku kyseli nimimerkista, se tuli vaan ekana mieleen kun joskus piti jossakin nimimerkki keksia. Eli ensimmainen vauvaan liittyva juttu.

No niin, jospa sita paastaisi muut aaneen, toivottavasti huomaatte taman uuden pinon. :-)

Lullaby80 rv22+2

Vierailija
2/24 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red]

kait sitä vois mennä heti asiaan: eli milloinkas se olikaan kun piti nuo paperit lähettää kelaan viimeistään jos haluais sen uudemman äippäpaketin?

lullaby:saakos varman pojan laittaa esittely listaan?

omanapa:

olo on ollut ihan hyvä...mitä nyt lonkat ja nivuset välillä kiusoittelee ja naksuu :))

asukki ei oo pahemmin potkinut tuonne alakertaanpäin (hyvä niin) silloin ei voi kyllä sanoa nauttivansa vaavin potkuista

on tullut nyt joku hirmu loukkaantuvainen olo sukulaisille ja ystäville:((

he kun eivät yhtään ole kyselleet miten voit tai oikeestaan mitään tähän raskauteen liittyen...tuntuu etteivät edes muista...kukaan ei ole edes sanonut mahastakaan halaistua sanaa, vaikka on ollut tosi iso maha jo pari kuukautta melkeen :((

ärsyttää!!!

mulla oli äsken kauheestikkin asiaa ja nyt unohdin kaiken kun kävin välissä keittiössä hakemassa kahvetta :/

äh...tuun uudestaan kun muistan mitä piti kirjoittaa :)

morjenttes :D

krisse.tytöt ja Alli/u rv22+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo vähän paremmin nukuttu yö takana, eikä kukon laulun aikaan hereilläkään...

G: Nimimerkki tulee siitä ku mua lapsena muutama sukulainen kuhtu Suhmura-Santraks ja 80 on vuosimalli...

Mirju76:Kiitoksia,kiitoksia... Täysin rinnoin(aika kirjaimellisesti) nautin kotona olosta kaksin pojan kans...

Kelalla laskivat jo ilman papereita et 3.5. alkaa äippäloma... Ja jo laskin et vuoden päästä enää kuukausi jälellä... Parempi ku ei laskeskelis...

Oli pakko keittää isompi satsi puuroo ja himottaa se jo... Tavallisesti en ite syö vaan teen vaan juon...

Musta tuntuu et mä nykyään vaan notkun koneella päivät pitkät.... :)

Suhmura ja Napura 23+5 & poika 12/03

Vierailija
4/24 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miekin innostuin mittaamaan mahan ympäryksen. 94cm on leveimmältä kohdalta. Lähtötilanne on kuitenkin alle 80cm, joten onhan tuota tullut lisää. Nyt tuntuu, että se alkaa jo olla melko iso. Onhan se hassua, miten mahan koot saattaa erota valtavasti. Kuitenkin ultrassa vauva vastasi juuri viikkoja ja sf-mitta on ihan normaali. Silti miehen siskot ihmettelivtä miten iso maha mulla jo on. Heillä ei kuulemma näillä viikoilla edes kunnolla näkynyt. Toisaalta, he eivät välttämättä muista hirmu tarkasti oman mahansa kokoa.

Huomenna ajattelin lähteä siihen fysioterpapeutin valmennukseen. Siinä opetellaan rentoutumista. Minä olen semmoinen häslä-tyyppi, joten tekee varmaan ihan hyvää ihan tietoisesti rentoutua. Kuulemma auttaa synnytyksessä paljon.

Kohta pitäis lähteä kauppaan kunhan mies tulee kotiin. Mulla on tänään vapaapäivä. =)

Tytteli-83 rv 22+6

Vierailija
5/24 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hereillä on oltu jo tunnin verran. Mikä lie kun ei nukuta.

Vauveli möyrii edelleen melkoisesti ja mieskin on päässyt jo tuntemaan liikkeitä. Meidän vauvelit tuntuvat molemmat hieman vierastavan isän tunnustelua. Esikoinen lopetti liikkeet kuin seinään, tämä miettii hetken, ja puolella kerroista jättää toiminnan siihen. Huomenna neuvola, saa nähdä miten on masu kasvanut. Välillä tuntuu että se on kasvanut järjettömästi ja välillä taas tuntuu ettei ole kasvanut mihinkään.

Se on ensimmäinen toukokuun vauvakin uhkaamassa syntyä... Toivottavasti kukaan kesäkuinen masuasukki ei ole liian kiireinen maailmaan tulon kanssa.

Tänään on toimintapäivä- kirjastomaksuja ja kangaskauppaa ynnä esikoiselle uutta istuinta. Saa nähdä löytyykö sellasita meidän minimaaliseen käyttöön sopivaa mallia, jossa tuo meidän kohta 1.10v tyttö mahtuisi istumaan vuodenkin päästä, kun pituutta on nyt jos se melkein 91cm ja painoa 13.3kg. No iltapäivällä sen näkee setä vie kauppoihin.

Nyt muihin hommiin.

Jamesiina ja masuVauveli rv.24+4

Vierailija
6/24 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos sympatioista näiden suppareiden suhteen...kyllähän tämä on aika hermoja koettelevaa aikaa, etenkin kun viikkoja on niin vähän ettei selviytymismahiksia kuitenkaan olisi ihan vielä.

Eilen ei vielä selvinnyt tulehduskokeista mitään muuta kuin että kuulema tulehdus on mutta mikä, niin sitä ei vielä viljelyt tms. paljastaneet?! Höh. Eikös jo vois jonkun kuurin antaa, hitto vie!!

Eilen oli kyllä jo vähän parempi päivä suppareiden kanssa, mutta sitten iltaa kohden iskikin iskias, kait tuosta makaamisesta, koska ei mulla ennen ole moista vaivaa ollut. Kyllähän oli ärsyttävää kun vasen jalka vaan ns. meni toisinaan alkta kun nousin vessaan tmv..

Tänään vein muksut taas kouluihinsa ja suht hyvinhän tuo meni. Eskarissa alkoi vähän suppailla, mutta istuin siellä sitten tytön naulakon alla hetken. Tämäkin aika pitäis maata mutta pakko täällä on käydä mieltä purkamassa aina välillä...

Eilen mietittiin miehen kanssa josko laitettais neiti kokopäiväiseksi päiväkotiin eli jäis eskarista sitten iltapäiväks hoitoon sinne ja yritettäis hakea pojalle iltapäiväkerhoon paikkaa koululle jos nämä supparit ei tästä laannu. Joku kyselikin että jos mies voiv viedä lapset aamulla, mutta ei se onnistu kun mies lähtee joka aamu 06.15, eikä voi luistaa työajoistaan, niin olis vähän aikaista lapsillekin. Eikä sitä paitsi päiväkoti ole aukikaan meillä vielä tuohon aikaan, aukeaa vasta 06.30.

Toisaalta jos joku tulehdus kerran kuitenkin on niin eiköhän tämä helpottune kunhan saan oikeat lääkkeet!

Nimimerkistä, aikaisempi nimimerkkini olikin jo jonkun käytössä kun en täällä muutamaan vuoteen käynyt lainkaan niin jouduin keksiä äkkiä uuden. Maria on tyttöni toinen nimi ja sitten vaan yritin kaikenmaailman -GEE, -NEE jne. loppuja koska Maria oli jo käytössä niin sitten -DEE tuli koska se meni " läpi" . Jälkeenpäin tajusin että sehän on erään " julkisuuden" henkilön nimikirjaimet tavallaan, siis. Noh, enpä jaksa enää muuttaa sitä.

Summersnow, kuulosta kyllä tosi ikäviltä noi sun kokemuket. En voi edes kuvitella kuinka selviytyisin, jos tämä vauva nyt syntyisi ja kuolisi, ihan kamalaa! Sulle varsinkin todella toivon että tämä raskaus menee hyvin ja saat ihanan nyytin sitten syliisi kesäkuun kieppeillä. Tietenkin toivon kaikille samaa!

Krisselle, samanlainen hömelö oon mäkin, jos ambulanssin äänet kantautuu jostain ja joku perheenjäsenistä puuttuu kotoa niin kyllä iskee paniikkia heti....Eilen just luin jotain vanhaa Vauva-lehteä missä oli perheenisä kuollut kolarissa, kuinka hautajaiset vietettiin ja lapset heittivät multaa arkulle jne., huh, heti piti soittaa miehelle ja vakuuttaa kuinka häntä rakastan.....

t. mariadee 20+4

Vierailija
7/24 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää ystävänpäivää heti alkuun!

Mariadee: Toivotaan, että saat pian tietää mikä vaivaa ja lääkkeet siihen. Eiköhän ne supparit sitte siihen lopukin.

lullaby80: Missäs päin maailmaa sinä asuitkaan? On varmasti ihana saada äiti sinne sua auttelemaan vauvan kanssa. :)

Meen tänään klo 13 neuvolaan. En oo käyny ku 2.1. viimeksi. Painoa on ainakin tullu liikaa (melkeen 4kg) ja nyt pitää sitten syynätä mistä mun supistelut johtuu. Ei onneksi tänään oo vielä supistanu kertaakaan. Jospa ne johtukin vaan stressistä. Toivottavasti verenpaine ei oo lähtenyt huitelemaan pilviin. Mulla on aina pieni pelko raskausmyrkytyksestä ku esikoisen raskausaikana olin sairaalassa 11vrk ennen synnytystä. Kakkonen syntyikin sitten 12 vrk ennen laskettua, niin ei ehtinyt onneksi myrkytystä tulla, eikä sitä olis välttämättä tullukaan. Kuitenkin sen uusiutumista aina pelkään, koska sairaalassa makaaminen ei todellakaan ollut kamalan kiva juttu... :(

Tulen sitte kertoilemaan neuvolakuulumisia! Toivottavasti hyviä sellaisia! :)

mirju ja pikku-pööpöti 22+2

Vierailija
8/24 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulinpa minäkin jälleen teitä moikkaamaan. käyn täällä kyllä yleensä monta kertaa päivässä, paitsi viikonloppuisin, kun ollaan aina mummoloissa. siis lauantaina käydään toisessa ja sunnuntaina toisessa. poika tykkää, kun saa aina koko päiväksi leikkikaverin mummoista ja ukeista. mutta siis yleensä illalla käyn vielä katsomassa, josko joku ois kirjoitellut, ja sit vielä aamulla. että kirjoitelkaa vaan myöhään illallakin, kyllä niitä joku aina lukee :)

g: nikki tulee poikamme toisesta nimestä, joka on siis gabriel. siihen vaan a perään, niin on naisen nimi.

summersnow kirjoitti eilen, että tulee huono äiti -olo, kun lukee kestovaippojentekojuttuja. ei hyvää äitiyttä vaipoilla mitata, tuo kestoilu on musta enemmänkin ympäristöön liittyvää, kuin äitiyteen. hyvä äiti on, kun pitää lapsistaan huolta, se riittää. on se muuten kumma, miten helposti sitä itseäänkin syyllistää kaikesta. ehkä se on äitien taakka, kun omia mummojakin olen kuunnellut, niin molemmilla tuntuu olevan asioita mielen päällä, että olisi pitänyt olla parempi äiti. ja itselläkin on jo vaikka kuinka monta juttua mielessä, että olisi pitänyt toimia toisin, vaikka poika on vasta 3,5 vuotta. mutta kyllä mä uskon, että vaikka en täydellinen äiti olekaan, ihan hyviä mun lapsista kutenkin tulee. olisihan se lapsellekin aika vaikeaa, jos pitäisi olla täydellinen niinkuin äiti :) että muistetaanpas kaikki olla armollisia itsellemme, vaikkei täydellisiä ollakaan.

no niin, tuli taas höpistyä kun ajatus lähti kulkemaan... en enää muista mitä mun piti kirjoittaa. no, mukavaa päivän jatkoa kaikille kerttuleille!

gabriela rv 22+4

Vierailija
9/24 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt viesti kerrankin minulta:

Krisse, 2kk ennen laskettua aikaa viimeistään.

Gabriela, oikeassa olet, täydellistä äitiä ei maa päällään kanna, ja mitenkä ne lapsetkaan mitään oikeasta elämästä ja ihmissuhteista oppis, jos vanhemmat ois tasasia, tyyniä ja täydellisiä aina! Mut kyllähän sitä haluais silti melkein täydellinen olla... :-) Omat lapset kun on niin rakkaita, että haluaisi parhaat mahdolliset edellytykset elämälle luoda. Riittävästi rajoja ja rakkautta, siinä kai yksi parhaimpia perusmottoja.

Nyt aamupala nro2:lle! :-)

summersnow rv 22+4

(mahanympärys" galluppi" ; 91cm näin tyhjällä vatsalla...)

Vierailija
10/24 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos lämpimistä ja myötätuntoisista toivotuksista! Myötäeläminen tuntuu hyvältä! Monikaan ei ymmärrä...

Vierailija
11/24 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä muuten mukava ole, maha kipeä, tuosta ylhäältä. Ja väsyttää sekä viluttaa.. Eli edelleen surkea olo. En tiedä onko tulossa mahatauti vai supisteleeko.

Vyötärönympärys kysely: Oon aina mittaillut vatsan ympärystä (kun paino ei ole muuta kuin luku vaa' alla), ennen raskautta oli alle 80 cm, hoikimmillaan taisi olla 75 cm jos oikein muistan. Nyt kuitenkin hieman päivästä riippuen 93 - 96 cm, riippuu vähän tenavan asennosta. Yleensä alavatsa pienenee kun vyötärö kasvaa. Vyötärön mittaan noin kaksi sormen leveyttä navan yläpuolelta ja alavatsan korkeimmasta kohdasta.

Miten muuten, oletteko keksineet mitään yllätystä tai lahjaa miehillenne näin ystävänpäivänä? Viime vuonna hankin lahjan ja kaikkea hyvää miehelle matkaan kun oli reissuhommissa eikä oltu samassa paikassa ystävänpäivänä. Tänä vuonna ei ole mitään. Pitäisi varmaan kotimatkalla käydä edes sydämen muotoinen suklaarasia hakemassa, vai?

Nyt ei vain ole ollut virtaa. Eikä mieskään viime vuonna toisaalta mitenkään huomioinut tätä päivää..

Miten muilla Kertuilla?

Nyt pitäisi piipahtaa syömässä, nälkä vielä heikontaa oloa..

Mrs.Marple & Rääpäle, rv 23+3

Vierailija
12/24 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ja vain eilisenpäivää. ei taida masu asukki tykätä autossa istumisesta. toivottavasti tänään ei tulis supisteluja. ainakin on tarkoitus olla rauhassa. paitti että menen kidutuspenkkiin pariksi tunniski tilasin meinaan ittelleni kasvohoidon. jos vaikka tää pärstävärkki vähän kirkastuiksi. esiviikolla olis rakenne ultra. toivon vaan jotta supistukset loppuis ja vois olla vähän rauhallisemmalla mielellä. tai sit täytyy ottaa vissiinki yhteys neuvvolaan jotta mistä ne vois johtua. perjantaina olis masuasukille oikein kunnon koettelemus autossa n. 6 tuntia, tietty taukoja tiheään pidetään mut silti. pitäkää meille peukkuja jotta supparit loppus ja alkais vast sit ku oikeesti pitäs.

pikkumyymamma ja nasu 20+4

Vierailija
13/24 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verenpaineeni ei huidellutkaan pilvissä, vaikka sitä pelkäsin. Oli siis 114/70. Painoa oli tullut 517g/vko, joten nousua nyt alusta 5,6kg. En saanut edes toruja. Sanoi, että ihan normaalilta painonnousulta vaikuttaa. Sf-mitattiin ekan kerran ja oli huikeat 22cm. Yläkäyrän yli mentiin, mutta th lohdutteli että on ihan normaalia, että alussa vatsan kasvu on nopeaa uudelleen synnyttäjällä. Kunhan tahti ei vaan jatku samana. Pissa oli puhdas. Sikiön syke 140. Ei kyllä kuulosta tyttösykkeeltä ollenkaan, joten tuleekohan sieltä kuitenki se kolmas poika..

Th teki myös sisätutkimusten supistelujen takia, mutta kaikki oli ok, 3cm, kiinteä ja kiinni. Yhden kivan jutun vaan bongasi samalla, eli suonikohjun... Oonki ihmetelly ku on välillä sellanen paine ollu häpyhuulissa. Syy selvisi sitten siihenkin. Toivottavasti ei kovin pahaksi äidy. Pieni oli vielä, mutta onhan tässä aikaa sitäkin mahan lisäksi kasvatella... :D

mirju ja pikku-pööpöti 22+2

Vierailija
14/24 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu täälä muillakin noita supistuksia olevan...Mulla tulee niitä kans touhutessa ja yks kipeäkin on tullut (se oli tosin petitouhujen jälkeen, taitaapi olla normaalia??!). Välillä pelottaa ja alkaa miettimään jos suppareista on jotain haittaa...Vaikka uudelleensynnyttäjä ilmeisesti tuntee ne helpommin?

Ihana ilma täällä, sopivasti pakkasen puolella ja vaikka onkin pilvistä, teki hyvää tuo kävelylenkki päivällä.

Oikein ihanaa ystävänpäivää teille kaikille kesäkertuille!

Vierailija
15/24 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on käyty neuvolassa ja mies ja tytsä vetelevät päikkäreitä. Rupean kohta kahvin keittoon. Meillä siis rauha massa. Kuulumisia sitten neuvolasta=) Painoa oli tullut ekasta käyntikerrasta 700g eli nyt terkka kulta sitten mietti, et paljonko on painonnousu per viikko kun 13 vko mennyt..... Pienet on niillä murheet. Paineet on edelleen matalat ja niitä ei nousemaan saakkaan jos menee niinkun likan kanssa. Sitten kummallisuuksiin - sf -mitta oli 18 ja keskikäyrän alla se menee. Lähden siis varaamaan itselleni sokerirasitusaikaa vähäisen painonnousun ja mahan kasvamattomuuden takia. Epäillään kuulema sokerin imeytymättömyyttä?????? Tällaista en olekaan ennen kuullut. Oon ymmärtänyt, et ne rasitukset tehdään just päinvastasissa tilanteissa.... No samapa tuo tuleehan koitettua. Aika pitää varata 26-28 viikoille. Sitten toinen ihmeellisyys=) Mun symfyysi on jo auennu, eli en ihan väärässä ollu, kun kirjotin tännekin niistä oudoista repimiskivuista. Supistuksia tulee päivittäin, mut toistaiseksi paikat ovat kiinni ja kiinteät. Tätä sitten taas tuumasivat lääkärin kanssa ja antoivat tuomion... Et kyllä pääse yli 38 viikkoa. Just ja mähän siis tästä päätellen notkun pinossa vielä heinäkuussa, kun muut on jo jakautuneet:-)

Siinä niitä ihmeellisyyksiä. Lupasin olla nätisti ja urheilematta omalla kunnolla. Hean saikkua, jos olo käy pahemmaksi. Vähäsiltä nää mun vaivat tuntuu, kun vertaa toisten kerttusten ongelmiin. Pysykäähän tyttöset kasassa ainakin se 10 viikkoa vielä mieluummin pidempään.

Ai niin haen mittanauhan...ja takas ympärysmitta 98cm eli kyllä mulla nykyään maha tuntuu olevan... Tätähän mä huhuilin silloin aiemmin;-)

Lytte ja Masukki 22+3

Vierailija
16/24 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen yleensä jotain yrittänyt leipoa miehelle, ja joskus jotain pientä lahjaakin, mutta nyt on jotenkin niin alavireinen olo, että hyvä, jos siivottua edes saisin... Jospa tällä kertaa mies yllättäisi, ja toisikin jotain tullessaan. En jaksa lähteä kauppaankaan... Harmittaa vähän, kun niin harvoin yllättää. Siis mies. Ihanat synttäri- ja joululahjat kyllä aina ostaa ja äitienpäiväkukan! No, eipä liikaa kai energiaa rankan työn lisäksi hänelläkään romanttisia yllätyksiä miettiä.

Onko muilla ollut saamattomuusongelmaa? Taisi joku kuulostaa hiukan siltä. Mulla on eilinen ja tää päivä ollu tosi aikaansaamatonta. Aamuisin mietin, mitä kaikkia paikkoja pitäis siivota ja järjestää vauvantuloa silmällä pitäen, mut sit en saa mitään tehtyä koko päivänä kuin oltua koneella ja jotain ruokaa lapsille lykättyä eteen. senkin vähän etenkehaten. Pesukoneessa odottais pyykit ja telineessä edelliset ja korissa sitä edelliset... Ja lasten hyllyissä kaaos. Ei jaksais lähtee selvitteleen... Lapsillekin lupasin mennä ulos, ja tässä vaan istun. Pakko ryhdistäytyä!!

Supisteluista... mieheni muisteli, kun minulla oli aika paljon oisko ollut viikot 18-20, että aina oon huolestunu niistä ja aina on kaikki ollut ihan ok. Joten, älkää surko, kyllä ne yleensä asiaan kuuluu. Tottakai kannattaa varmistaa lääkäriltä, jos huolettaa!

Kuulumisiin!

summersnow rv22+4

Vierailija
17/24 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Gabriela ja Mrs. Marple, siis kestovaippoihin liittyen. Kestovaippaintoilu liittyy ainakin minulla haluun yrittää säästää ympäristöä ja rahaakin. Saattaa olla että vaipat jää itse tekemättä kun ei ole ompelukonettakaan. Eikä löytynyt edes mittanauhaa, joten se siitä vatsan mittauksesta.

Tämä maha on alkanut kasvaa vasta viime viikkoina, mutta vauhdilla. Mulla on ollut hirvee ongelma löytää sopivia mammahousuja, omat kun ei oo enää pariin viikkoon mahtuneet. S-koko on liian pieni, mutta M iso. Joka liikkeessä ja joka mallissa... Tai no, en oo vähävaraisuudessani uskaltanut kokeilla erikoisiikkeitä. Tänään löysin Lindexin ale-rekistä numeron liian suuret, mutta tällä hetkellä oikein sopivat housut. 10 euroa, voi tätä helpotusta ja ihanuutta kun on kunnon housut jalassa!

Krisse, samoin mä oon huomannut vähän loukkaantuneeni ystävilleni ja sukulaisilleni kun ei niitä näytä kiinnostavan miten voin! Oma äiti voisi kyllä välillä puhua muustakin kuin tulevasta vauvasta, mutta miehen suvun puolelta olisi mukavaa jos tulis enemmän kannustusta ja osallistumista. Tämä tulokas kun on kaikille ensimmäinen.

Nimimerkistä. Riinuska on väännös etunimestäni, siksi mua on pienenä kutsuttu. Huomasin minäkin kaikkien mahdollisten olevan jo varattu, joten oli pakko lisätä numeroita. Syntymävuoden sijaan laitoin umpimähkään pari numeroa. 32 ei siis ole ikäni, siihen on vielä reilut 5 vuotta matkaa.

Taidan ystävänpäivän kunniaksi ruveta laittamaan miehelle ruokaa. Ite kävin tulppaanit ostamassa kun sattuivat olemaan tarjouksessa. Mies ei varmasti ystävänpäivää mitenkään muista, mutta en sitä odotakaan. Huomionosotukset on kivoja kun ne tulee yllättäen, tai jos niitä tulisi muulloinkin kun syntymäpäivänä...

Riinuska ja se toinen 22+4

Vierailija
18/24 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Summersnow: Aina aika-ajoin. Eli joskus tulee sellaisia energiapurkauksia että tekee ja ehtii paljon (viime lauantaina siivosin koko huushollin, kävin kirjastossa, apteekissa ja kaupoissa ja illalla sauna) ja sitten toisinaan ei jaksa sohvalta nousta. Nytkin on kauhee väsy, tekis mieli häippästä tästä kotiin ja ottaa päivätorkut. No eiköhän vielä neljään jaksa.. Tänään pitäis kyllä aktivoitua ja lähteä salille.

Äh.

On kyllä nyt niin masentunu olokin. Töissä tulee p*skaa niskaan joka suunnalta, asioista joihin en pysty vaikuttamaan, eli joudun vain kuuntelemaan ja syntipukiksi.

Kuka nostais tämän kiven hartioilta?

Ja nää mun äitiyshousut. Ei siitä kauaa kun nämä ostin, KappAhlista (tämä on antimainos), ja nyt on lahkeen taitteen ommel purkaantunut molemmista pultuista. Jippii. Sen sijaan, että korjaisin itse, niin meen ja teen valituksen.. Nämä on kuitenkin pestykin vasta kahdesti (kun on parit muutkin housut joita voin käyttää), ei näitten nyt ihan vielä olisi tarvinnut hajota! Kai sentään yhden raskauden kestää per housut. Pikkasen heikkolaatuista..

ÄrrinMurrin...

Vierailija
19/24 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisse --> saa laittaa " varman" pojan. Pippeli siella nakyi. :-)

Marju --> (menikohan nimi oikein), taalla Atlantin toisella puolella asustellaan. On todella ihanaa kun aiti tulee auttamaan vaikka mieskin sanoi ottavansa vapaata.

Niin joo ja ekasta viestista jai sanomatta etta hyvaa ystavanpaiva vaan kaikille! Me unohdettiin koko homma, ei tullut ruusuja ja suklaata sankyyn aamulla.

Lullaby80 22+2

Vierailija
20/24 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ton esittely listan kanssa sai taas tehä töitä :((

en tiiä mikä sille tuli kun teki ihan ite sinne nuita välilyöntejä nin etten saanut koko muutoksia tehtyä...

noh eipä tuo mitään välttämätöntä ollutkaan kunhan oisin kokeillut...

saikohan se marieela paljon tavaraa tänään myytyä :) ?

mionaa ja roccoa kaipaillaan vielä...quest kävikin jo kertoilemassa kuulumisia :D

tää meidän pinkka on tällä hetellä (oikeastaan koko raskauden ajan) ollut ainoa paikka jossa muut ihmiset on kiinnostuneita minunkin raskaudesta...

oon kyllä näköjään ottanut tuosta pahasti itteeni... :(

sitten kun vauva syntyy niin varmaan ovat sitten kummiskin ekana oven takana seisomassa että näkee vauvan...

eivät varmaan huomais jos minä en sairaalasta tulis enää kotiin ollenkaan :((

ääh...

nyt meen potemaan känkkäränkkää keittiöön (tiskien pariin)

see ya taas

krisse 22+3