Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teidän perheessä täysin eri näköiset lapset? Saatteko kuulla asiasta ulkopuolisilta?

Vierailija
28.06.2008 |

Mieheni on tumma, vaikka onkin suomalainen. Hänellä on mustat, kiharat hiukset, tummanruskeat silmät ja iho on selvästi tummempi kuin normi suomalaisella. Hänen isänsä on ihan samanlainen ja hänkin on suomalainen (eikä ole mustalaisverta).

Itse olen vaaleaihoinen, jota alhainen hemoglobiini vielä korostaa, hiukseni ovat "keskitummat" eli eivät vaaleanruskeat, mutta eivät mitkään hirmu tummatkaan ja silmät on sellaiset sekasikiöt, jotka muuttaa väriään vaatetuksen mukaan.Rusketun kyllä kesällä, mutta muuten olen kalpea kuin lakana.

Meillä esikoinen on kuin ilmetty painos isästään, keskimmäinen on puolestaan tullut minuun. Toiseksi nuorin on punapää (miehen suvussa on ainoastaan pari "aitoa" punapäätä, mun suvussa samaten) ja kuopuksella on tällä hetkellä vielä blondit hiukset. Itse olin alle 5 vuotiaana täysin blondi ja hiukset alkoivat sitten vähitellen tummeta.

Mutta jos olen yksin esikoisen kanssa liikeenteessä, mammat sun muut kyselee lapselta tai multa, että onkos lapsi adoptoitu eivätkä millään usko, jos sanon ettei ole. Tai jos mies on nuorempien kanssa yksin liikeenteessä, hän saa katseita osakseen. Olipahan yksi naapurikin kerran tokaissut miehelleni, että oletkos nyt ihan varma, että nuo tytöt ovat sun lapsias? Ettei vaan postimies olisi ollut asialla.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun sukuuni) ja kuopus tanakka ja norm. pituinen (ilmetty isänsä). Eräs nainen puistossa kerran kysyi, onko lapsilla sama isä. Minä sen hassuna juttuna kerroin miehelleni, joka sen jälkeen alkoi asiaa hautoa ja tuli siihen tulokseen, ettei esikoinen voi olla hänen... Ihan 100% varmasti molemmat ovat hänen, mutta eipä tuo suostunut dna testiinkään. Olemme sittemmin eronneet ja täytyy sanoa, että tuo epäily esikoisen alkuperästä on kyllä yksi suurimpia loukkauksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi