Jätätkö viestejä vastaajaan? Minkä ikäinen olet?
Mikä siinä on, ettei voi jättää tekstiviestiä? Ei mua kiinnosta ootella kahden minuutin introa vastaajapalvelussa ja painaa kymmentä eri nappia, jotta voin kuunnella viestin, joka on mennyt rikki ja on pelkkää rätinää. Vastaaja ei ole enää nykyaikaa ja sen ei pitäisi olla käytössä kuin vain terveyskeskuksissa ja muissa soittopalveluissa. Jos saan vastaajaan viestin tuntemattomasta numerosta, en vaivaudu kuuntelemaan sitä. Käytätkö sinä vastaajaa? Onko se toiminut kohdallasi?
Kommentit (16)
En käytä vastaajaa. Itsellläni ei ole enkä ikinä ole jättänyt vastaajaan viestiä. Koen, että vastaajaan puhuminen on vielä kauheampaa kuin jonkun oikean ihmisen kanssa, vaikka sekin on kyllä kamalaa. Olen 55-v.
En jätä puheviestejä, kirjoitettu on helpompi.
M42
Osaan käyttää vastaajaa ja osaan esittää niihin asiani lyhyesti ja ytimekkäästi "yllättäenkin". Olen tottunut puhumaan puhelimessa asiatekstiä, uskallan myös esiintyä tai luennoida yleisölle. Ikää 45
Vierailija kirjoitti:
Onko joillain vastaajia? Jänskää
Erillisiä vastaajia varmaan harvalla, mutta kännykässä vastaajapalvelu.
Jätän vastaajaan viestin jos on sellainen mahdollisuus. Yksi kaverini ja isäni jättävät myös viestejä, mielestäni se on kätevää. Ärsyynnyn, jos en pääse vastaamaan ja joku on soittanut monta kertaa jättämättä viestiä. Olen 25.
Minulla on. Vastaajan avulla tiedän sinne jätetystä viestistä, että kannattaako soittajalle soittaa takaisin.
-23 v.
Jätän viestin, silloin pallon on toisella eikä minun tarvitse yrittää tavoitella ihmistä koko päivää vaan voin keskittyä muuhun oleelliseen. 40v
En, koska kukaan ei kuitenkaan käytä erillistä vastaajaa tai osaa käyttää kännykkänsä vastaajaa. Viestien perillemenon takia tekstari on paras.
Lätän ääteelle lokkus viettin. Ikkää on kakki vuot-ta.
Monissa tavallisissa laskutusliittymissä on vastaajapalvelu, eikä siinä todellakaan tarvitse painaa yhtään mitään päästäkseen kuuntelemaan viestejä. Maksaahan se pari senttiä sinne soittaa, mutta en tunne ihmisiä, joiden elämä on siitä kiinni.
Lankapuhelimeen/lankapuhelimesta on paha jättää tekstaria.
Vierailija kirjoitti:
En, koska kukaan ei kuitenkaan käytä erillistä vastaajaa tai osaa käyttää kännykkänsä vastaajaa. Viestien perillemenon takia tekstari on paras.
Tä? Oikeesti? Oletko joku tekniikkakammoinen eläkeläinen, jos et osaa soittaa vastaajaan ja kuunnella saamaasi viestiä?
Itellä ei ole käytössä yhdellä kaverillani on aina kun soittaa niin naisääni sanoo tämä on viesti henkilölle 040xxxxxxxxxx jätä viesti äänimerkin jälkeen
Mitä ihmeen nappeja sinun pitää painella viestejä kuunnellaksesi? Ei minun ainakaan tarvitse painella mitään, kun kuuntelen kännykkääni jätetyn viestin. Sen kun vaan soitan puhelinvastaajanumeroon, se on helppoa.
Ääniviesti on helppo jättää, jos toinen ei vastaakaan, kyllä puhe kulkee aina tekstin naputtelua nopemmin.