Tellervon ja Hillervon pikkuveljelle nimi?
Kaksi pikkuneitiä on jo perheessä ja nyt olisi tulossa poika joukon jatkoksi parin kuukauden sisään :)+
Miehen kanssa on ajateltu Kullervoa, mutta olisikohan tuo vähän liian ilmiselvä valinta? Vai mitä olette mieltä? Ehdotuksia kehiin.
Kommentit (50)
Pellervo, Kullervo ja Kalervo saavat mun ääneni. Tosin Taneli tai Tapio (kansanperinteen mukaan Tellervon kanssa sopii yhteen) voisi olla hyvä. Ja ota huomioon, että lempinimeksi pojalle tulee helposti Pervo noista ekoista....
Voi luoja... Olin varma että provo, koska kenenkään nimi ei voi olla Hillervo, mutta Väestörekisterikeskus kertoo muuta. Varmaan provo silti.
Eikö ihmiset voisi hankkia lemmikkejä tai pehmoleluja ja antaa kamalimmat suosikkinimensä niille? Ihmisille sitten jotain mitä ei tarvitse hävetä.
Pellervo sopis hyvin! Kyllä myös ehdottomasi Kullervo sopii muihin nimiin. Mutta noista kahdesta itse valitsisin Pellervon:)
Mä olin ihan varma että Hillervo on poika :o Mulla tuli k.o. nimestä ekana hilleri mieleen, joten ehdotan samaa sarjaa
Näätarvo
Frettirvo
Lumikkorvo
Ps. Voi lapsiraukkoja
Tapio ja Tellervo metsä tietä kulki, eikös joku lorukin ollut?
Joko on löytynyt mieleinen nimi näistä ap, entäs Pasi Kullervo?
Kauheeta!! Tulevia koulukiusattuja.
Ollirvo, sunervo tai ervo - tai sitihan vaan kulli-pervo suoraan.... älä nyt vaan mitään -rvo -päätteistä laita.... jotain perisuomalaista tarustosettiä ois kai ahti, tapio, ukko - tai joukahainen tai lemminkäinen :)
Jormandero