Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkkinä miehille: tämä ei ole toimiva iskulause: mä en katso naisessa ulkonäköä

Vierailija
03.01.2016 |

Tai että kehutaan vain luonnnetta.Ei toimi vaikka olisikin totta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänks bro.

Vierailija
2/7 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin viimeksi treffeillä, nainen selitti jotain miten ulkonäkö ei ole hänelle niin tärkeää. Käsitin sen tarkoittavan että hän ei pidä minua kovin kummaisena ulkonäöllisesti, koska siinä oli jotenkin selittelevä ja anteeksipyytelevä sävy. En ollut itse ottanut ulkonäköä mitenkään puheenaiheeksi.

Muutenhan tuollaisen puheen sopivuus riippuu kontekstista; olisi älytöntä mennä juttelemaan vaikka yökerhossa ja sanoa että ulkonäkö ei oikein kiinnosta, koska senhän perusteella se lähestyminen tehdään ellei sitten ole kiinnostunut ihan jokaisesta vastakkaista sukupuolta olevasta...mikä on kyllä mahdollista jos paikalla on vain nuoria ja edes peruslaitettuja naisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun reaktio tollaseen on: etsin kaikki viat miehen ulkonäössä ja latelen ne tiskiin. :P

Vierailija
4/7 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkkinä myös naisille, että se että sanotte "en yritä iskeä sinua" ei välttämättä toimi :)

Vierailija
5/7 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vinkkinä myös naisille, että se että sanotte "en yritä iskeä sinua" ei välttämättä toimi :)

Ei sen ole tarkoituskaan, kun nainen ei ole iskemässä...

Vierailija
6/7 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ja mun luonne ainakin on todella vi**umainen että sitä nyt miehenä en lähtis ainakaan kehumaan. Mä oon ku käärme kun mulle vähänkään sanoo negatiivisesti tai tekee. Puren ja lujaa, revin sun pääs irti

Vierailija
7/7 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus muuten saattaa olla keino iskeä toisen itsetuntoa alemmaksi ennen kuin aloittaa varsinaisen iskemisen. Pleijeriopas voi olla luettu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi