Olen ryypännyt 3 päivää putkeen, kysyttävää?
Ja nyt on jäätävä krapula.
Kommentit (17)
Jos mulla on jäätävä krapula en kyllä kykene av:lla olemaan. oon sängyssä yrjöämpäri vieressä ja voivottelen, pelkään että kuolen ja sit pelkään etten kuolekkaan. Välil on kuuma ja sit helvetillinen horkka. Hikee puskee kuumaa ja kylmää.
Basicsettiä varsinkin Wappuna Teekkareille, tai aika heikosti itseasiassa. Viime keväänä itsellä 15 pvä putki. Heh.
Vierailija kirjoitti:
Jos mulla on jäätävä krapula en kyllä kykene av:lla olemaan. oon sängyssä yrjöämpäri vieressä ja voivottelen, pelkään että kuolen ja sit pelkään etten kuolekkaan. Välil on kuuma ja sit helvetillinen horkka. Hikee puskee kuumaa ja kylmää.
Juuri nuita oloja paitsi oksennus ei tule, yökkäyttää vaan.
Oletko jo varautunut siihen päivään, kun ei krapulaa enää tulekaan? Ryyppäämistä seuraavana aamuna on melkein siedettävä olo. Mutta iltapäivällä tulee jotakin, jonka rinnalla Uljas Kankkunen kalpenee: vieroitusoireet.
Vierailija kirjoitti:
Miksei alkossa myydä krapulalääkkeitä? Nyt olisi käyttöä.
Eihän siellä muuta myydäkään!
Joo ei tätä kyllä enää korjata alkon lääkkeillä. Täytyy laittaa korkki pitkäksi aikaa kiinni. Yök.
Vierailija kirjoitti:
ap, paljonko olet juonut tän putken aikana?
Reilu lavallisen kaljaa, melkein puoli pulloa kossua, punaviiniä ja baarissa tilatut juomat. Ja tuohon alempaan, ei oo naama turvonnu :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei alkossa myydä krapulalääkkeitä? Nyt olisi käyttöä.
Eihän siellä muuta myydäkään!
Niin sellaisia millä tulee krapula. Just näitä oloja varten pitäs olla jemmassa rauhoittavia.
Ite join vaa kaks päivää, järkyt rapula ahistukset oli eilen. Ne on pahempia ku oksettava olo ja pääkipu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap, paljonko olet juonut tän putken aikana?
Reilu lavallisen kaljaa, melkein puoli pulloa kossua, punaviiniä ja baarissa tilatut juomat. Ja tuohon alempaan, ei oo naama turvonnu :D
Kahteen ihmiseen uponnut torstaista eiliseen 2 litraa kirkasta, 66 kaljaa ja kuusi siideriä. Nyt on joksikin aikaa kiintiö täynnä.
Jees! Löytyi jotain kaapin kätköistä. Puolikas nappi niin olo helpotti niin että saattoi syödä jotain.
Noista hommista tiedän kokemuksesta kaiken mitä niistä tietää voi, minun ei tarvitse kysellä. Sen sijaan toivotan pikaista paranemista ja parempaa tuuria ensi kerralla, ei se kankkunen joka kerta niin kamala ole.
Lähetääks tänää lady moonii?