Apua! Mua hirvittää huominen työpäivä!
Mä oon ihan sekaisin. Olen nyt ollut joululomilla ja huomenna olisi paluu töihin..
Mutta asiat eivät ole enää ennallaan työmaalla, sillä jäin kiinni pettämisestä. Petin työkaveriani hänen miehensä kanssa ja nyt pelkään työkaverini kostavan sen minulle julmasti. Pelkään julkista nöyryytystä työpaikalla. Mitä teen, otanko sairaslomaa vai kohtaanko työkaverini?
Kommentit (32)
Mitenkä tuo pettäminen sitten tuli ilmi? Kun uskoit sen jäävän salaisuudeksi. Voisiko sillä selittää vielä jotain?
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitat ap, että toivottavasti työkaverillasi olisi sen verran järkeä, ettei tuhoaisi muiden elämiä.
Siis sinä sen teit jo! Pilasit oman perheesi elämän.
Herää pahvi! Sinä petit! Ja sinä pilasit!
Minä en tehnyt sitä tarkoituksella, enkä olisi kertonut siitä ikinä kenellekkään. Jos hän kertoo tästä minun miehelle ON SE tarkoituksellista!! Minä en halua pahaa kenellekkään. Tekisi mieli kyllä näyttää hänelle kaapinpaikka, sillä en minä hänen miestään pakottanut mihinkään. Sitä paitsi on minulla sen verran enemmän elämänkokemusta että voin kääntää tämän tilanteen hänen omaksi syykseen ja sen jälkeen hän nöyristelee minua!
Vahinkohan se oli etkä tehnyt sitä tahallaan. Tuo voisi käydä kenelle tahansa. Voi sua pikku raukkaa. Nyyh ja kyynel.
Et tehnyt tarkoituksella? Eli muuten vaan vähän sekstasitte? Ohimennen?
Sekö tekee sen mielestäsi oikeutetuksi?
Ja tuo uhoaminen että voin kyllä laittaa hänen nöyristelemään koska minulla on sen verran elämänkokemusta.. Onnea vain tuosta elämänkokemuksestasi, et edes taida tajuta että moni katuisi ja jättäisi tuollaisen uhoamisen väliin jos yhtään on pahoillaan. Moni ei todellakaan ylpeilisi elämänkokemuksella joka on pettämistä ja parisuhteiden rikkomista. Sinä et taida olla pahoillasi tai sitten tämä on provo. Jos ei ole provo niin siitä vaan kertomaan miehellesi ennen kuin se toinen nainen ehtii. Hän ei todellakaan ole tehnyt mitään väärää, edes kertoessaan miehellesi, itsehän olit vaikket tarkoituksella haarat levällään vieraan miehen kanssa.
Ehdota miehellesi että eläisittekin vapaassa suhteessa että kumpikin saa kiksautella ohi mennen kenen kanssa haluaa, silloinhan et ole tehnyt mitään väärää. Ja pääsee ukkosikin uudelle pesälle! Eikai se haittaisi? Voi löytyä parempikin!
Vinkkiä provoiluun: tarinan "pahiksellekin" eli tässä tapauksessa sinulle, kannattaa antaa jotain myötätuntoa herättäviä, inhimillisiä piirteitä. Se laittaa ihmiset ajattelemaan, miten itse voisi joutua samaan tilanteeseen ja miten silloin reagoisi. Vain paskiainen suhtautuisi omaan pettämiseen noin kuin tässä yrität kuvata, ja eipä se sitten innosta ketään keskusteluunkaan eikä provo lähde lentoon.
Eli se toinen mies kertoi tyttöystävälleen koska työkaverisi tietää? Olisit valinnut paremmin.
S
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitat ap, että toivottavasti työkaverillasi olisi sen verran järkeä, ettei tuhoaisi muiden elämiä.
Minä en tehnyt sitä tarkoituksella, enkä olisi kertonut siitä ikinä kenellekkään. Jos hän kertoo tästä minun miehelle ON SE tarkoituksellista!! Minä en halua pahaa kenellekkään. Tekisi mieli kyllä näyttää hänelle kaapinpaikka, sillä en minä hänen miestään pakottanut mihinkään. Sitä paitsi on minulla sen verran enemmän elämänkokemusta että voin kääntää tämän tilanteen hänen omaksi syykseen ja sen jälkeen hän nöyristelee minua!
Mitä jos hänkin vain vahingossa ajautuu kertomaan miehellesi ja ajattelee vielä ettet saa tietää?
Se että hajottaa toisten perheen kertomalla miehelle ei voi olla vahinko. Tässä tilanteessa minua ei kiinnosta pätkääkään miten tämä toinen pariskunta hoitaa asiansa kuntoon, vaan tärkeintä minulle on oma perheeni. Ihan niinkuin jokaiselle äidille. Tottakai teen kaikkeni, ettei minun perheeseeni kajota! Minäkin työskentelen sellaisessa asemassa, että jos uskottavuuteni kärsii, kärsii myös työni.
Ja vinkkinä sinulle joka huutelet kokoajan provoa, minulla on sen verran hyvä itsetunto ettei minun tarvitse todistella kenellekkään inhimillisyyttäni tai myötätuntoja!
Älkää viitsikö vastailla provolle.