Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Mua hirvittää huominen työpäivä!

Vierailija
03.01.2016 |

Mä oon ihan sekaisin. Olen nyt ollut joululomilla ja huomenna olisi paluu töihin..
Mutta asiat eivät ole enää ennallaan työmaalla, sillä jäin kiinni pettämisestä. Petin työkaveriani hänen miehensä kanssa ja nyt pelkään työkaverini kostavan sen minulle julmasti. Pelkään julkista nöyryytystä työpaikalla. Mitä teen, otanko sairaslomaa vai kohtaanko työkaverini?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Muakin hirvittää huominen työpäivä, mutta ihan vaan siksi, että olen jännittäjäluonne. Ei ole onneksi tuollaista ongelmaa, mutta itsepähän olet soppasi keittänyt. Ole aikuinen ja kanna vastuu teoistasi.

Vierailija
2/32 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ansaitset varmasti ihan kaiken paskan mitä etees tulee hahhahhaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti kohtaat tilanteen, tehnyttä ei saa tekemättömäksi sen sairasloman jälkeenkään.

Vierailija
4/32 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ymmärrän että ansaitsen kaiken sen tulevan mutta ei niitä kuulu työpaikalla hoitaa. Minulla meni jo puolet lomastani piloille tämän asian takia. Eniten pelkään että mieheni saisi tietää tästä. Tarvitsen nyt auttavia sanoja ja tukea

Vierailija
5/32 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon ihan sekaisin. Olen nyt ollut joululomilla ja huomenna olisi paluu töihin..

Mutta asiat eivät ole enää ennallaan työmaalla, sillä jäin kiinni pettämisestä. Petin työkaveriani hänen miehensä kanssa ja nyt pelkään työkaverini kostavan sen minulle julmasti. Pelkään julkista nöyryytystä työpaikalla. Mitä teen, otanko sairaslomaa vai kohtaanko työkaverini?

Hölmön huoran hölmöt murheet. Toivottavasti miehesi oikeutetusti saa tiedon asiasta ja tilanteesi synkkenee entisestään :)

Vierailija
6/32 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hölmön huoran hölmöt murheet. Toivottavasti miehesi oikeutetusti saa tiedon asiasta ja tilanteesi synkkenee entisestään :)

Miten voit sanoa noin? Meillä on mieheni kanssa lapsia ja se olisi törkeää kärsimystä heille. Eron tullessa minä en pystyisi elättämään tuloillani heitä mutta onneksi olemme sentään naimisissa mieheni kanssa joten en jäisi aivan puille paljaille!

Vierailija
7/32 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apta huolettaa siis raha ja työkaverin reaktio. Oma napa ensin eikös ;)

Vierailija
8/32 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kaltaisten ihmisten vuoksi olen menettänyt uskoni ihmiskuntaan.

Vierailija
9/32 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että työkaveri on minulle todella vihainen ja katkera, mutta minulla on niin paljon menetettävää verrattuna häneen. Olen kumminkin jo nelikymppinen nainen ja jos mielin itselleni uutta kumppania, tulisi meistä uusioperhe enkä kumminkaan voisi antaa uudelle miehelleni lapsia. Työkaverini ei menetä kuin korkeintaan miehensä, heillä ei ole edes lapsia! Pitäisikö minun vain olla nöyränä hänen edessään ja toivoa ettei hän haudo kostoa?

Vierailija
10/32 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomat on näköjään Porvoossakin ohi...

Vierailija
11/32 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voit sanoa noin? Meillä on mieheni kanssa lapsia ja se olisi törkeää kärsimystä heille. Eron tullessa minä en pystyisi elättämään tuloillani heitä mutta onneksi olemme sentään naimisissa mieheni kanssa joten en jäisi aivan puille paljaille!

Et sitten ajatellut tätä kun pettäminen oli työn alla?

Vierailija
12/32 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et nyt ainakaan saikkua ota! Työnantajan ei kuulu maksaa siitä että sinä menet sekstailemaan vieraan kanssa ja sitten tulee vähän huono omatunto tai pelko seuraamuksista.. Ei jeesus mikä nysvö.

Vierailija
13/32 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lomat on näköjään Porvoossakin ohi...

Olisikin.. tää on ihan totisinta totta!

Vierailija
14/32 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän että työkaveri on minulle todella vihainen ja katkera, mutta minulla on niin paljon menetettävää verrattuna häneen. Olen kumminkin jo nelikymppinen nainen ja jos mielin itselleni uutta kumppania, tulisi meistä uusioperhe enkä kumminkaan voisi antaa uudelle miehelleni lapsia. Työkaverini ei menetä kuin korkeintaan miehensä, heillä ei ole edes lapsia! Pitäisikö minun vain olla nöyränä hänen edessään ja toivoa ettei hän haudo kostoa?

Kyllä todellakin pitäisi. Tai irtisanoutua työstäsi ettei hänen tarvitse katsella sinua.

Vierailija
15/32 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mokasi. Erilaisilla teoilla on yleensä seurauksensa. Oliko pakko saada vierasta munaa?

Miksi ihmeessä yrität saada palstalta jotain ohjeita tai tukea, kun olen käyttäytynyt idioottimaisesti? Typerä ajatuskin.

Ja sitten heität vielä kehiin "lapsikortin". Nyt sen verran rotia, että kerrot miehellesi tapahtuneen ja päätätte jatkosta yhdessä. Eli käytännössä se tarkoittaa sitä, haluaako miehesi jatkaa sinun kanssasi.

Vierailija
16/32 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkä suorana tunnustaa ja otat vastaan mitä tulee.

Vierailija
17/32 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sitten ajatellut tätä kun pettäminen oli työn alla?

en uskonut jääväni kiinni asiasta. Ajattelin että tämä homma jäisi minun ja sen miehen salaiseksi pikku seikkailuksi..

mutta kyllä työkaverilla pitäisi olla edes sen verran järkeä päässä ettei rupea pilaamaan muiden elämiä

Vierailija
18/32 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kumminkin jo nelikymppinen nainen ..... enkä kumminkaan voisi antaa uudelle miehelleni lapsia.

Eihän teistä sitten mitään voi tulla, kun et lastakaan saa enää pykättyä.

Vierailija
19/32 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä sä kehtaat ruikuttaa?

Muka tukea olet hakemassa täältä palstalta?

Minä, minä, minä, minä, minun lapset ja minun rahat (eli miehen).

Ja voi vittu, kun sulta meni lomakin pilalle!! Ehkä ihan omasta syystä? Olet kunnon pettäjä, kusettaja, luuseri, valehtelija, ja vielä et kehtaa tätä itsellesi myöntää.

Ajattelet vaan, että kuinka saisit tämän pettämisen jäävän salaiseksi!! Yrität vaan päästä pälkähästä, keinolla millä hyvänsä.

Yököttää tuollaiset kusipäät!

Vierailija
20/32 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma mokasi. Erilaisilla teoilla on yleensä seurauksensa. Oliko pakko saada vierasta munaa?

Miksi ihmeessä yrität saada palstalta jotain ohjeita tai tukea, kun olen käyttäytynyt idioottimaisesti? Typerä ajatuskin.

Ja sitten heität vielä kehiin "lapsikortin". Nyt sen verran rotia, että kerrot miehellesi tapahtuneen ja päätätte jatkosta yhdessä. Eli käytännössä se tarkoittaa sitä, haluaako miehesi jatkaa sinun kanssasi.

ajattelin että täällä olisi kohtalon tovereita.. miten minä selitän muille työkavereilleni miksi minulla on viileät välit tämän kyseisen naisen kanssa? kerronko suoraan maanantai aamun kahvipöydässä että kävin panemassa hänen miestään ja siksi välit ovat huonot. Uskon että edes joltakulla riittää ymmärrystä minua kohtaan. Ei minunkaan sentään tarvitse kestää vittuilua häneltä tai muuta vastaavaa, olenhan sentään tunnustanut!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme