Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

eri sukupuolta olevat ystävät

Vierailija
03.01.2016 |

Mikä niissä häiritsee kumppania? Itsellä on tärkeä miespuolinen ystävä, en hänestä luovu, olin parisuhteessa tai en. En myöskään painosta kumppaniani luopumaan hänen naispuolisista ystävistään. Ei vahva ja hyvä itsetuntoinen ihminen pakoteta kumppania luopumaan tärkeistä ihmisistä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
2/6 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppani on epävarma ja projisoi sen epävarmuutensa niihin ystäviin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sen pitäisi aina olla joku muu joka pakottaa luopumaan ystävästä? Ehkä joillakin ihmisillä on ihan oma tahto ja haluavat itse luopua vastakkaista sukupuolta olevista "ystävistä".

Vierailija
4/6 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mies voi olla naisen ystävä. Pimppiä toivoo saavansa. Hukkaat aikaasi. Näin sanoi oma poikaystäväni juuri kun luin sille tämän aloituksen.

Vierailija
5/6 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sen pitäisi aina olla joku muu joka pakottaa luopumaan ystävästä? Ehkä joillakin ihmisillä on ihan oma tahto ja haluavat itse luopua vastakkaista sukupuolta olevista "ystävistä".

Mahdollista, mutta eihän tällöin ole mistään ystävistä ollutkaan kyse, jos niistä noin vain luovutaan.

Vierailija
6/6 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mies voi olla naisen ystävä. Pimppiä toivoo saavansa. Hukkaat aikaasi. Näin sanoi oma poikaystäväni juuri kun luin sille tämän aloituksen.

Monihan voi olla pelkkä ystävä senkin jälkeen, vaikka olisikin ollut kyseessä seksuaalien suhde. Esim jotkuhan ovat entisten seurustelukumppaniensa kanssa vain ystäviä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän