mistä syystä olet eronnut?
Tarvitseeko aina hyvän syyn erota ,esim. Väkivalta,pettäminen?
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
löysin paremman
Miksi yleensäkään menit tämän ensimmäisen kanssa naimisiin? Milloin meinaat löytää tästä uudesta paremman?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
löysin paremman
Miksi yleensäkään menit tämän ensimmäisen kanssa naimisiin? Milloin meinaat löytää tästä uudesta paremman?
En ehtinyt onneksi naimisiin asti ekan kanssa, oltiin kihloissa ja asuttiin yhdessä. Joten jos ole sitä mieltä, etten ole eronnut, niin ok. Mutta se uusi jonka löysin on ollut tässä vierellä vasta 28 vuotta, joten kuka tietää, kestääkö tää...
Mies oli välinpitämätön kusipää, jota en jaksanut katsella. Yhden kanssa vaan kasvettiin erilleen tai oltiin ns. kämppiksiä (ollaan vieläkin kavereita). Yksi petti. Minusta on reilua pistää ajoissa poikki, jos homma ei toimi. Turhaan roikkua missään paskassa ja miettiä, että "tulisipa joku parempi vastaan"...
Liian erinlaisia. Oli mukava kaveri,mut ei muuta.
Kaipa sitä voi erota ilman painavaa syytäkin, mutta kyllä omat suhteet on loppuneet yleensä luottamuksen menetykseen, tavalla tai toisella
Pettämiseen kaatui, yritettiin aika pitkään vielä korjata asioita, mutta omat tunteet eivät palautuneet eikä saatu juttua toimimaan.
Mies löi lasta. Sitä ennen yritettiin korjata miehen ja lapsen hankalaa suhdetta mm. perheneuvolan avulla. Ei auttanut, näin tuon yhden lyömisen ja mies lensi ulos samana päivänä.
Yhden jätin alkoholismin takia.
Mies jätti minut ja lapset 10v vanhemman naisen takia.
Minulla ja lapsilla oli paha olla miehen aggressiivisen käytöksen takia, eikä hän ollut halukas muuttumaan.
Ex löysi 15 v. nuoremman, tyypillinen nelikymppisen naisen kohtalo siis mulla.
Ensimmäinen petti. Yritettiin vielä aika pitkään, mutta en osannut enää arvostaa häntä ihmisenä enkä haluta häntä seksuaalisesti.
Toisen kanssa elämä muuttui sellaiseksi että puolet viikosta hän makasi sängyssä ja huuteli määkivällä äänellä loukkauksia minulle (humalassa) puolet viikosta istui television ääressä happamana ja murisi loukkauksia minulle (krapulassa).
Tällä hetkellä ei ole miestä ja olen onnellisempi kuin koskaan! :)
Ensimmäisen miehen kanssa erosin puhumattomuuden yms ongelmien vuoksi, olin jatkuvasti yksinäinen suhteessa eikä miestä kiinnostanut parantaa suhdetta. Oli suhteessa paljon muitakin ongelmia, mutta ne kulminoituivat tuohon puhumattomuuteen.
Toisen miehen jätin tämän alkoholi- ja mielenterveysongelmien vuoksi. Lisäksi suhteessa oli henkistä ja lievää fyysistä väkivaltaa. Miestä ei kiinnostanut kuin oma napa, halusi parisuhteen jossa voi elää kuin sinkku.
En ole eronnut. Sitähän sää kysyit.
Kommunikaation totaalinen puuttuminen ja alkoholi.
1. Oli epäluotettava ja väkivaltainen.
2. Petti
3. Mies jätti
Halusin vaihtelua tylsään arkeen ja uutta munaa tai paremminkin munia 😊