Mikä liikuntakeskus keski-ikäiselle sohvaperunalle Helsingissä?
Tarvitsisin jonkun sopivan keskuksen kevyeen liikuntaan: alue keskusta/itä, toivomukset: myös kevyitä pilates-tyyppisiä tunteja, ei pissiksiä. Tulee mieleen motivus ja ladyline. Onko muita suosituksia?
Kommentit (13)
Sinulle suosittelisin tennispalatsia.
Itselle sopinut Motivus, koska siellä myydään 10 kerran kortteja. Fix-halleilla olen käynyt myös samasta syystä.
Missä asut? Itiksessä on ihan hyvä tarjonta. Itse olen töiden jälkeen aiemmin käynyt useammassakin firmassa jumpassa ja kuntosalilla. Itiksessä on hyvin monenlaista porukkaa. Viimeisimmäksi ennen äitiyslomaa kävin Puhoksessa, en muista nyt paikan nimeä. Siinä yläkerrassa. Toki myöhään illalla voi olla rauhatonta.
Vierailija kirjoitti:
Missä asut? Itiksessä on ihan hyvä tarjonta. Itse olen töiden jälkeen aiemmin käynyt useammassakin firmassa jumpassa ja kuntosalilla. Itiksessä on hyvin monenlaista porukkaa. Viimeisimmäksi ennen äitiyslomaa kävin Puhoksessa, en muista nyt paikan nimeä. Siinä yläkerrassa. Toki myöhään illalla voi olla rauhatonta.
Nyt tuli mieleen, että se nimi on muistaakseni Elixia. Ja paikka siis Puhoksen yläkerta. Se on kiva paikka. Ja selvennykseksi: tarkoitin, että Itiksessä voi olla rauhatonta myöhään illalla, ei siis tuolla Elixiassa.
Motivuksessa olen käynyt joskus aiemmin, ei ole sidottu mihinkään pitkiin sopimuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Eikö elixiasta tullut Sats?
Satsista Elixia.
Fressi. Vuosaari, Kamppi...mikä vain sulle sopii. Asiakkaita laidasta laitaan.
Vierailija kirjoitti:
Eikö Fressi ole kallis pissisten paikka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö Fressi ole kallis pissisten paikka?
Hinta on tietysti suhteellinen asia. Kallis vai ei. Muista neuvotella edut, ehdot ja hinta kohdalleen. Aina vähän pelivaraa.
Itse olen Fressin jäsen ja minusta käy väkeä laidasta laitaan. Pissiksiäkin, mutta myös niistä ei kannata välittää. Liikkumaan ja treenaamaan sitä mennään.
M35
Urheiluhallit.