Antaisitteko miehen tavats ihastustaan?
Mies siis kertoi ihastuneensa toiseen naiseen. Tämä nainen on hänen kaverinsa kaveri. Nyt mies haluaisi tutustua tähän paremmin, pyytää facebook kaveriksi ja jutella. Hän haluaa kuulema olla vain naisen kaveri. Nainen oli kuulema niin samanhenkinen ja erilainen kuin muut. Miehellä ei ole paljoa samanhenkisiä kavereita, joten tämä nainen olisi kuulema mukava oppia tuntemaan paremmin. Vain kaverina. Minua hän kuitenkin kuulema rakastaa eikä halua menettää. Mitä te tekisitte, antaisitteko tämän tapahtua? Luottaisitteko mieheen?
Kommentit (23)
Kyllähän pitkässä suhteessa niitä ihastuksia saattaa tulla ja mennä kun tunteilleenhan ei mitään mahda, mutta mun mielestä se toimii vaan sillä tavalla että sitten siihen ihastuksen kohteeseen ei pidetä yhteyttä. Tämä siis siksi ettei suhde vahingoittuisi. Meillä molemmilla on tullut muutama ihastuminen ja silloin tietoisesti ollaan tähän kohteeseen otettu etäisyyttä. Minusta se on puolison kunnioitusta. Jos mies kysyisi että saako tutustua ihastukseen paremmin niin se olisi adios, tutustukoon rauhassa vaan :D
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän pitkässä suhteessa niitä ihastuksia saattaa tulla ja mennä kun tunteilleenhan ei mitään mahda, mutta mun mielestä se toimii vaan sillä tavalla että sitten siihen ihastuksen kohteeseen ei pidetä yhteyttä. Tämä siis siksi ettei suhde vahingoittuisi. Meillä molemmilla on tullut muutama ihastuminen ja silloin tietoisesti ollaan tähän kohteeseen otettu etäisyyttä. Minusta se on puolison kunnioitusta. Jos mies kysyisi että saako tutustua ihastukseen paremmin niin se olisi adios, tutustukoon rauhassa vaan :D
Täysin samaa mieltä. Se on loppu, jos toinen ihastus kiinnostaa, täällä on näitä vapaan suhteen kannattajia.
Up