Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisen ihmisen kanssa olet pettänyt puolisoasi?

Vierailija
03.01.2016 |

Kuvaile häntä. Mitä hyviä ominaisuuksia hänessä oli tai on? Oliko yhden illan suhde vai pidempi?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehessä tarvitse olla mitään erityistä tai erikoista. Pidän seksistä ja läheisyydestä.

Vierailija
2/28 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa, mitä hänessä olisi parempaa kuin puolisossani. Vetovoima välillämme oli vain omaa luokkaansa ja sitä ei voi järjellä selittää. Suhde kesti kuukausia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pettänyt, eikä ole suunnitelmissakaan. Kuitenkin ajattelen, että varmaan helpommin voisi hairahtua sellaiseen, jolta saisi aitoa huomiota ja hellyyttä hyvässä paketissa ja jonka kanssa olisi sitä kemiaa.

Vierailija
4/28 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli oikein kunnon pelimies. Hairahdin kun teki seksiä mieli ja mies oli hyvännäköinen.

Vierailija
5/28 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen, joka vannoi rakkautta ja halusi kuulemma olla kanssani aina. Erosin, että olisin vapaa hänelle. Nyt miehestä tullut nihkeä.. taitaa koko juttu kohta kuolla pois.

Vierailija
6/28 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli oikein kunnon pelimies. Hairahdin kun teki seksiä mieli ja mies oli hyvännäköinen.

Jännää kuinka eri asiat meitä vie. itse en koskaan kiinnostu pelimiehistä, vaan juuri niistä "muka kilteistä" perheen isistä.

Vierailija
7/28 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykäs, kaunis, huumorintajuinen ja urheilullinen. Unelmieni nainen.

Vierailija
8/28 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan pystyisi pettämään. Sorry.

Vierailija
9/28 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni on aivan mahtava ja ulkonäöllisesti minulle täysi kymppi. Lihaksikas, isokokoinen, fyysistä työtä tekevä. hairahduin "liikemieheen", tyylikäs, minua vanhempi komistus.. luojan kiitos en mennyt sänkyyn saakka, mutta pettämisen rajan ylitin kyllä.. olen yrittänyt miettiä syytä ja niitä löytyikin monia, vaan yksikään ei oikeuta pettämiseen.

Vierailija
10/28 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo on pettänyt tän jätkän kanssa

http://www.lakako.com/profile/mikkosimponen

En osaa sanoa millainen on

Elämämkoulu

Vierailija
11/28 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älykäs, kaunis, huumorintajuinen ja urheilullinen. Unelmieni nainen.

Minä?

Vierailija
12/28 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti iltaisin mietit mitä tuhosit hairahduksellasi. Ja miksi...

Voivoi..

Vierailija
13/28 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan pettänyt, mutta olen kohdannut yhden miehen, jota en luultavasti voisi vastustaa, jos hän haluaisi minua. Yllättäen hän on hyvin samantyyppinen kuin aviomieheni: älykäs, hauska, ylipainoinen nörtti. :D

Vierailija
14/28 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimo on pettänyt tän jätkän kanssa

http://www.lakako.com/profile/mikkosimponen

En osaa sanoa millainen on

Elämämkoulu

Hyi helvetti! Kuka tuollaiseen koskee pitkällä tikullakaan? Ei ainakaan kukaan täyspäinen.

Vierailija
15/28 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykäs ja nörtti!! Oma puolisoni on aivan erilainen eli urheilullinen duunari. Jostain kumman syystä tunsin vetoa nörttiin, vaikka hän ei vastaa miesihannettani ollenkaan.

Vierailija
16/28 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisen joka minun laillani nauttii aidosti anaaliseksistä. Toisin kuin puolisoni joka alkuaikoina kyllä näytti nauttivan siitä mutta nykyään on hiipunut kokonaan

Vierailija
17/28 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi koskaan pettää! Te jotka petätte ette ilmeisesti ole koskaan tulleet petetyiksi! Muuten tietäisitte miten paskaa se on ja aina se tulee päivän valoon, ehkei nyt mutta esim 10v päästä.

Vierailija
18/28 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti iltaisin mietit mitä tuhosit hairahduksellasi. Ja miksi...

Voivoi..

Mitähän minä olen tuhonnut? Sen pelimiehen avioliiton? Tuskin olin ensimmäinen tai viimeinen hänelle. Omani? Kukaan ei tiedä asiasta.

Vierailija
19/28 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin tiukkaa blondityttöä olen käynyt toisinaan panemassa. Pidän nuoremmista ja kiinteämmistä naisista.. ei oma kanttura enää miellytä niin pitää riiata nuorempia. Onneksi on naapurissa avomielinen ja nätti tyttö =)

Vierailija
20/28 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ENtisen poikaystävän kanssa. Luulin rakastavani häntä yhä ja että en rakastaisi miestäni, mutta pettämisyö muutti ajatukseni ja havahduin tuosta väärästä kuvitelmastani. Siinä mielessä se oli vasta tapahtuma, joka auttoi minua näkemään, mitä oikeasti tunsin miestäni kohtaan, ja että ketään parempaa miestä ei ole eikä tule. Onneksi tämä tapahtui hyvin alkuvaiheessa suhdetta, muuten en olisi koskaan pystynyt sitoutumaan mieheeni vaan jäänyt ikuisestihaikailemaan sitä exääni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän