Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisen ihmisen kanssa olet pettänyt puolisoasi?

Vierailija
03.01.2016 |

Kuvaile häntä. Mitä hyviä ominaisuuksia hänessä oli tai on? Oliko yhden illan suhde vai pidempi?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurin tiukkaa blondityttöä olen käynyt toisinaan panemassa. Pidän nuoremmista ja kiinteämmistä naisista.. ei oma kanttura enää miellytä niin pitää riiata nuorempia. Onneksi on naapurissa avomielinen ja nätti tyttö =)

Eroa senkin yököttävä pukki!

Vierailija
22/28 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimo on pettänyt tän jätkän kanssa

http://www.lakako.com/profile/mikkosimponen

En osaa sanoa millainen on

Elämämkoulu

Hyi helvetti! Kuka tuollaiseen koskee pitkällä tikullakaan? Ei ainakaan kukaan täyspäinen.

Joku jonka mies on vielä ällöttävämpi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykäs, kiltti ja mielettömän kohtelias. Ja paljastui, että hän olikin vielä älyttömän hyvä sängyssä. Ja pian 2 vuotta on jatkettu näin. Meidän välinen kemia on ihan mieletön.

Vierailija
24/28 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet usein pettää kyynisten uranaisten kanssa. Helpottavat oloaan puhumalla kaikesta mieltä painavasta skeidasta koska itsekin ovat kyynisiä ja elämäänsäkyllästyneitä ja seksi on villiä.

Vierailija
25/28 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pettänyt mutta exäni petti mua ja mulle sitten jotain kautta paljastui että kenen kanssa mikä yllätti ihan täysin. Olen aina ollut läski ja olin pyöreä jo exän kanssa ollessa tietty niin jotenkin oletin että pettämiskumppani olisi ollut hoikka ja täysin toista maata kuin mä. Mutta wtf se muija olikin mua ainakin +30kg isompi ja noh mun silmään rumempikin. Mietin vaan että miksi.. mikä pointti? Kai tällä muijalla oli sit parempi luonne tai jotain :D

Vierailija
26/28 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole pettänyt mutta exäni petti mua ja mulle sitten jotain kautta paljastui että kenen kanssa mikä yllätti ihan täysin. Olen aina ollut läski ja olin pyöreä jo exän kanssa ollessa tietty niin jotenkin oletin että pettämiskumppani olisi ollut hoikka ja täysin toista maata kuin mä. Mutta wtf se muija olikin mua ainakin +30kg isompi ja noh mun silmään rumempikin. Mietin vaan että miksi.. mikä pointti? Kai tällä muijalla oli sit parempi luonne tai jotain :D

No ette oo vielä hiffanut että se ulkonäkö ole standardimalli mitä kaikki miehet haluaa tiettyä, vaikka ne niin kavereille esittääkin - vaan niillä on omat fiksaationsa. Sen lisäksi pettäminen tapahtuu nimenomaan tietynlaisen elämänasenteen omaavan naisen kanssa. Mun kanssa esim petetään usein mutta en mä vakituista löydä. Suoraan sanottuna kummaa. En ole missityyppiä ja mun elämänasenne on aika ironinen ja musta. :D

Vierailija
27/28 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ette oo vielä hiffanut että se ulkonäkö ole standardimalli mitä kaikki miehet haluaa tiettyä, vaikka ne niin kavereille esittääkin - vaan niillä on omat fiksaationsa. Sen lisäksi pettäminen tapahtuu nimenomaan tietynlaisen elämänasenteen omaavan naisen kanssa. Mun kanssa esim petetään usein mutta en mä vakituista löydä. Suoraan sanottuna kummaa. En ole missityyppiä ja mun elämänasenne on aika ironinen ja musta. :D

Tai no ilmaisin väärin, en mä seurustella haluakkaan joten en edes etsi mitään vakituista. 

Vierailija
28/28 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet usein pettää kyynisten uranaisten kanssa. Helpottavat oloaan puhumalla kaikesta mieltä painavasta skeidasta koska itsekin ovat kyynisiä ja elämäänsäkyllästyneitä ja seksi on villiä.

Uranaisten kanssa ehkä joo, mutta mistä ton kyynisyyden tuohon repäisit?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme