Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni petti minua, mitä teen?

epätoivoinen vaimo
03.01.2016 |

Olin eilen illalla siskoni kanssa elokuvissa ja olin sanonut miehelleni, että menen elokuvan jälkeen vielä syömään ravintolaan siskoni kanssa. Menimme siskoni kanssa elokuvan jälkeen ravintolan sijaan lyhyesti viinilasilliselle, jonka aikana riitauduimme ja lähdin kotiin aiemmin kuin olin miehelleni ilmoittanut tulevani. Kun pääsin sisälle kotiimme, mieheni oli olohuoneessa vanhan ystäväni kanssa, alasti ja laittamassa vaatteita päälle nopeasti. Mieheni oli ilmeisesti kuullut tuloni, kun olin ajanut auton pihaan jne. Ystäväni oli olohuoneessa rintaliivit päällä, hädin tuskin oli saanut housuja jalkaansa. Menin aivan shokkiin, otin taksin ja menin yöksi hotelliin, mistä tätä viestiä kirjoittelen. Menen paniikkiin, kun ajattelen että minun tulisi jossain vaiheessa lähteä täältä kotiin, selvittelemään asioita tms. Mitä minun kannattaisi tässä tilanteessa tehdä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli olo, että juttu on keksitty...

Vierailija
2/12 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä taloudellista tilannettanne joten paha sanoa. Joko menet kortin kun mies on poissa, vaihdat lukot ja heität äijän tavarat pellolle tai sitten itse haet omat tavarasi pois ja muutat muualle kunnes avioero on selvä! Voimia ja jaksamista mutta ei tollaisen jälkeen suhteen jatkamista kannata edes miettiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarinasi on tosi, niin nyt vaan kotiin ja keskustelemaan miehesi kanssa. Kyllä sinä ajan kanssa tiedät, annatko anteeksi vai eroatteko. Maailmasi ei pettämiseen lopu, on niitä paljon pahempiakin asioita. Kuin jos miehesi hakkaisi sinua, lapsia, juopottelisi tms. Sinä päätät mitä valintoja teet, niin myös miehesi..

Vierailija
4/12 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tosissasi? Otat eron ja heivaat myös sen heruperseystäväsi elämästäsi. Ei tuossa ole puhuttavaa ellet nyt halua kynnysmatoksi ryhtyä kun noin räikeästi sua kustu silmään. Miten voisit olla ihmisten kanssa ja talossa missä ties kuinka usein pantu muita menemään? Miehesi on valehtelija, omahyväinen pettäjä ja kaverisi tuplaa paskan määrän. Nyt itsetuntoa kehiin ja oman elämän arvostaminen tärkeimmäksi asiaksi.

Hanki asianajaja tekemään ositus jos yhteistä omaisuutta, paprut vireille eikä tartte miestä kuulla vaan jos laittaa hanttiin menee vaan hieman enemmän aikaa.

Vierailija
5/12 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tarinasi on tosi, niin nyt vaan kotiin ja keskustelemaan miehesi kanssa. Kyllä sinä ajan kanssa tiedät, annatko anteeksi vai eroatteko. Maailmasi ei pettämiseen lopu, on niitä paljon pahempiakin asioita. Kuin jos miehesi hakkaisi sinua, lapsia, juopottelisi tms. Sinä päätät mitä valintoja teet, niin myös miehesi..

Lässyn lässyn. Jätä se sika!

Vierailija
6/12 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi riitaannuit siskosi kanssa? Joko olet ottanut yhteyttä häneen ja yrittänyt sopia asian?

Vierailija
7/12 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohje numero yksi: älä riitaannu kaikkien kanssa. Voit nimittäin tarvita siskoasi nyt.

Vierailija
8/12 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole onnellinen, että sulla on mies joka kelpaa muillekin.

Vierailija
9/12 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä provo

Vierailija
10/12 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi riitaannuit siskosi kanssa? Joko olet ottanut yhteyttä häneen ja yrittänyt sopia asian?

🙃

Vierailija
11/12 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sua ap vaivaa??? Kerta toisensa jälkeen väsäämässä samoja juttuja!!! Onko sulla joku fetissi asian suhteen vai mikä vaivaa?

Vierailija
12/12 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoit viinilasillisen jälkeen kotiin?? Haiskahtaa provolle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi