Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En voi sille mitään, mutta nää leveälahkeiset housut näyttää vaan niin tyhmälle

Vierailija
03.01.2016 |

http://lp.hm.com/hmprod?set=source[/environment/2015/6AX_0315_007R.jpg]…]

Ootko itse lähtenyt tähän leveälahkeiseen muotiin taas mukaan?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Jotenkin huvittavaa, kun tässä viimeisten 8 vuoden aikana leveälahkeiset housut ovat muka tehneet paluun varmaan 5 kertaa. Siis näitä keskusteluja ja uutisia siitä, miten leveät lahkeet ovat taas kuuminta hottia, on käyty vähän väliä. Mutta katukuvassa niitä ei sitten kuitenkaan ole pahemmin näkynyt. Rumiahan ne on.

Vierailija
2/26 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri katselin alennusmyynneissä, että niitä oli vinot pinot jäljellä. Olen kuitenkin satavarma, että kevätmallistoihin ilmestyy taas uusia, joita kukaan ei edelleenkään osta. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion ehdottomasti ostaa. En oo vielä ehtinyt.

Vierailija
4/26 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun ulkomailla ja täällä nuo ovat ihan yleiset. Minäkin omistan muutaman parin.

Vierailija
5/26 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin tossa kuvassa. Paremmalta näyttää jos levenisi heti kohta polvien jälkeen.

Vierailija
6/26 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on just noita housuja kahdetkin kappaleet :D Ihanat jalassakin, ja kivasti muistuttaa omia nuoruusvuosia kun kuljettiin trumpettihousuissa, niissä trikoisissa!

Vierailija
7/26 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan leveälahkeisia housuja, koska näytän pillifarkuissa ihan idiootilta. Nytkin haalin alennusmyynneistä jo kolmet. Kiitos sille, joka päätti tuoda nämä huosut takaisin.

Vierailija
8/26 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä hankkinut, vasta totuin pilleihin... Mutta tuo ap:n linkittämä housumalli on jotenkin typerä, sellaiset mitkä leviävät heti polven kohdalta sopivat ainakin minulle paremmin. Vähän noista tulee tietenkin flashback teinivuosiin.

Vierailija
9/26 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on vähäänkin lyhyemmät jalat niin noita ei saa mitenkään fiksusti lyhennettyä, se levennys kun lähtee sitten liian alhaalta. Ja polvea kohdalta lyhentäminen näyttää hölmöltä kun siihen tulee sauma...

Itse suosin housuja jotka levenee jo ylhäältä asti, ns. Sailortyyppisiä....

Vierailija
10/26 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa kuvassa ne näyttääkin tyhmältä koska lahkeet on liian lyhyet. Pillifarkuissa lahkeenpituus ei ole niin justiinsa.

Bootcutit on jees mutta näyttävät nyt oudoilta pillimuodin jälkeen.

Vierailija
11/26 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo lähtenyt vielä vartalonmyötäisiin housuihin mukaan, enkä lähe tässä elämässä. :D Käytän aina kauttaaltaan leveälahkeisia housuja, noi ap:n linkittämätkin housut olis aivan liian kireät mulle.                 (oon hoikka...)

Vierailija
12/26 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nuo edes ole leveälahkeiset. Pikkuisen levenevät tuolta alhaalta, mutta enimmän matkaa kapeat.

Ai nuoko ne on nyt muotia muka taas? Tuollainen 70-luvun malli. Olen odottanut, että nykyinen slim fit -muoti, joka on jäljitelmää 80-luvun alun punkkareista, levenisi 80-luvun jälkipuolen juppien porkkanahousuiksi, ts. leveä muualta paitsi nilkasta. Mutta ei kai sitten.

Olen normaalipainoinen, mutta paksujalkainen ja kapeavyötäröinen, joten nykyiset kapeat housumallit ovat minulla kävelevä katastrofi. Reidet ja sääret ovat kuin mitkäkin kuoreensa sullotut makkarat, ja selästä tuulee sisään jollei käytä vyötä. Toivon tosiaan että lahkeesta leveämpi housumalli tulisi muotiin - mutta enemmänkin yläpäästä leveä kuin tuollainen vasta lahkeensuussa levenevä trumpetti.

Vierailija
13/26 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon tosiaan että lahkeesta leveämpi housumalli tulisi muotiin - mutta enemmänkin yläpäästä leveä kuin tuollainen vasta lahkeensuussa levenevä trumpetti.

Äh, piti olla että toivon että leveä housumalli tulisi muotiin. Yksi "lahkeesta" -sana liikaa tuossa. Ei sillä leveällä lahkeella muuta tee kuin lakaisee katua.

14/26 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katsonut kuvaa. Opin tykkäämään leveälahkeisista farkuista silloin 2000-luvun alussa, kun olin ala-asteella. Mun mielestä levenevät lahkeet tuovat naisen muotoja esiin. Olen persjalkainen ja pillifarkut ei oo koskaan näyttäneet hyvältä mulla. Inhosin pillifarkkuja kun ne tuli silloin kun olin ylä-asteella ja niin inhosi kaikki muutkin, näin ne mielipiteet muuttuu. Mulla ei oo muuttunut ja oon nyt tyytyväinen, kun taas on kaupoissa leveälahkeisia ja bootcut farkkuja. Niinkuin ssss sanoi, bootcutit pidentää jalkoja ja on totta, että suomalaiset kulkee vielä pitkään pillifarkuissa. Itse yritän pukeutua sen mukaan mikä mun vartalonmallille sopii.

Vierailija
15/26 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se mallinvartaloisen päällä korkkarit jalassa näyttää hyviltä, lättäpohjasten kenkien kanssa taas aikas jäätäviltä, joten ostamatta jää.

Vierailija
16/26 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun silmä ei vaan oo tottunut niihin Ap. Kohta sullakin on tuollaiset jalassa.

Vierailija
17/26 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkillä ja hoikilla ihmisillä bootcutit ovat mielestäni parhaimmillaan, vaikka en silloinkaan niistä juuri perusta. En kyllä itse aio vaihtaa mustista pilleistäni pois.

Vierailija
18/26 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole niistä pois vaihtanutkaan. Farkkuliikkeistä aina on löytänyt. Nyt tietty kivempi että yleistyy, niin saa edullisimmin ja monesta paikasta.

Vierailija
19/26 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole niistä pois vaihtanutkaan. Farkkuliikkeistä aina on löytänyt. Nyt tietty kivempi että yleistyy, niin saa edullisimmin ja monesta paikasta.

Iso komppi tälle.

Tuo malli on meikäläisen kropalle paras joten en ole koskaan luopunut niistä.

20/26 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkillä ja hoikilla ihmisillä bootcutit ovat mielestäni parhaimmillaan, vaikka en silloinkaan niistä juuri perusta. En kyllä itse aio vaihtaa mustista pilleistäni pois.

Mulle ei ainakaan pillit sovi sitten yhtään näyttää perse vaan läskimmältä ja sellaselta lihavalta lesbo tantalta (anteeksi lesbot, lihavat ja tantat ei oo mitään teitä vastaan). En oo mikään pitkä ja oon aika persevä. Persjalkaisuuteen auttaa just noi bootcutit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi