Tää varmaan poistetaan, mutta olen miettinyt
miten homot ja lesbot ajattelee ihmiskunnan jatkumisen? Kun samaa sukupuolta olevat eivät voi lisääntyä. Suvaisevaisuus tietenkin selittää jonkinverran, että kaikenlaisia saa ja pitää olla mutta noin pohjimmiltaan kuitenkin. Oiksko noin että heterot lisääntykööt ja he ovat siinä sivutuotteena sit.
Kommentit (18)
Varmaan lisääntyvät niiden heteroiden kanssa tai keinohedelmöityksellä kuten tähänkin asti? En ymmärrä ongelmaasi.
En minä heterona ajattele ihmiskunnan jatkumista niin, että se olisi erityisesti minun kontollani. En ole halunnut lapsia siksi, että sillä ihmiskunta jatkuu.
No tässäpä yhden lesbon vastaus: ajattelen ihmisten lisääntyvän niin, että mies hedelmöittää naisen, joka sitten synnyttää lapsen. Mahtoiko mennä oikein? :)
No olisko niin, että eihän heterotkaan kaikki lisäänny. Toiset hoitaa lisääntymisen(ja näitäkin kyllä riittää!) ; toiset hoitaa muita tärkeitä tehtäviä.
Heterot saavat lisääntyä miten lystäävät, mua ei kiinnosta. Vaikka olisin itse hetero en lisääntyisi mistään hinnasta.
Homoja on aina ollut, ihan kaiken alusta lähtien. Silti tämä pallo on saatu hyvin tehokkaasti (yli)kansoitettua, eli hakuna matata vaan sinne. Ei me ainakaan sukupuuttoon olla kuolemassa.
Tämä on tutkittu juttu. Homojen olemassaolo on taannut ihmiskunnan jatkumisen, kun eivät tuo lisää suita ja voivat itse auttaa lastenhoidossa, vartioinnissa ja ruuan hankinnassa.
Faktaa: http://www.tiede.fi/artikkeli/jutut/artikkelit/homoseksuaalisuuden_synt…
Vierailija kirjoitti:
Suvaisevaisuus tietenkin selittää jonkinverran, että kaikenlaisia saa ja pitää olla mutta noin pohjimmiltaan kuitenkin.
Ap, mitä tämä tarkoittaa?
Voisi kai ne lapset tehdä tulevaisuudessa koeputkissa?
Parempi kun en miettisi noilla älynlahjoilla.
En oikein ymmärrä sun ongelmaasi. Nykypäivän hedelmöityshoitoja voi homoseksuaalit hyödyntää siinä missä heterotkin. Mitä tarkoitat sivutuotteella?
Juuri ihmisten erilaisuus selittää ihmiskunnan jatkumisen.
Oletko ap ihan varma, että "miettiminen" on sulle oikea laji?
Vierailija kirjoitti:
Oletko ap ihan varma, että "miettiminen" on sulle oikea laji?
Nooh, saahan sitä yrittää kumminkin, eikö vaan? ;)
Vierailija kirjoitti:
No tässäpä yhden lesbon vastaus: ajattelen ihmisten lisääntyvän niin, että mies hedelmöittää naisen, joka sitten synnyttää lapsen. Mahtoiko mennä oikein? :)
(Tähän mennessä ) kahdeksan yläpeukuttajaa on samaa mieltä kuin minä, kaksi alapeukuttajaa taas sitä mieltä, että teoriani on väärä. Kertokaapa alapeukuttajat, missä kohtaa meni pieleen? :)
t. Tiedonhaluinen lesbo
Eihän homot ja lesbot erityisemmin yritä käännyttää muita pois heteroudesta tai väitä, että heidän elämäntapansa olisi se ainoa oikea. Mutta jos nyt yht'äkkiä kaikki muuttuisivat homoiksi ja lesboiksi, lisääntyminen varmaan hoidettaisiin joillain muilla keinoilla kuin perinteisesti.
Kyllähän monet homot ja lesbotkin haluavat ja hankkivatkin lapsia. Luulisin kuitenkin, että vapaaehtoisesti lapsettomia heteroita on vähintään yhtä paljon kuin homoseksuaalejakin.