Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro ruokavaliostasi

Vierailija
03.01.2016 |

Oletko sekaani, lakto-ovoilija, vegaani, raakaruokailija, paleo-ruokailija, karppaaja vai kenties joku muu? Millainen on päivän tyypillinen ruokvaliosi?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/12 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
4/12 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön vaan terveellisesti ja maidottomasti.

Ns fitnessruokavalio.

Vierailija
5/12 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ilmeisesti sekaani, jos sillä tarkoitetaan sekasyöjää :D. Tyypillinen aamiaiseni sisältää hedelmiä ja marjoja, maustamatonta maitorahkaa tai maustamatonta jugurttia, kananmunaa tai avocadoa, pähkinöitä, kurkkua, tomaattia ja porkkanaa sekä tietenkin kahvia. Lounaalla runsaasti kasviksia sekä vähän luomulihaa tai kalaa. Jos on keitto, niin viipale ruisleipää lisäksi. Välipaloja en syö, päivällinen on kutakuinkin samanlainen kuin lounas. 

Vierailija
6/12 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siiderivalas-ruokavaliolla, eli makkaraa, olutta ja siideriä ja juustonaksuja kuluu paljon.

Vierailija
7/12 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normiruokavalio. Kalaa syön n. 3-4 krt viikossa, kasvisruokaa pari kertaa viikossa ja liharuokaa pari kertaa viikossa. Herkkujakin syön, varsinkin viikonloppuisin.

Eilen esim.

aamupala: vihersmoothie

lounas: sämpylä leikkeleellä, juustolla ja kasviksilla, tee

päivällinen: aasialainen lohikeitto

illalla: ruissipsejä, brietä, perunalastuja ja perunasalaatin jämiä

Vierailija
8/12 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön gluteenitonta ja pääasiassa kasvisruokaa. Olen ns. lakto-ovo-pesco-vegetaristi, mutta koska tuo kuulostaa niin pöljältä, sanon yleensä yksinkertaisesti, että en syö lihaa. Gluteenitonta ruokaa syön gluteeni-intoleranssin vuoksi. En siis ole keliaakikko, mutta vatsani ei kestä suuria määriä gluteenia.

Eilen söin:

Aamupalalla chiasiemeniä, auringonkukansiemeniä, jogurttia ja banaania, kahvia

Lounaalla (meillä oli vieraita): punajuuri-vuohenjuustosalaattia, lohipiirakkaa, pala brownieta, kahvia

Päivällisellä pastaa ja tofua ja kasviksia tomaattikastikkeessa

Iltapalalla pari palaa 100% kauraleipää, voita ja kurkkua, punaviiniä

Vierailija
9/12 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on miesruokavalio: Nakkei, lenkkii, kananmunii, Forssan maksalaatikkoo, atrian makaroonilaatikkoo, pizzaa, kebabii, leipää, gotlerii, lauantaimakkaraa, kasviksista suolakurkkuu ja juomana yleensä punaista maitoa tai olutta. Jos haluan oikein herkutella ostan kaupasta pullaa jonka päälle laitan oikeaa voita ja paksu viipale savukylkee.

Vierailija
10/12 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sekaani hyväkarppi kuten koko perhe.

Käytän rasvattomia maitotuotteita (piimä, rahka) tai toisaalta ukkojuggea ha ruuissa smetnaa. Ruokaa tehdessä voita tai oliiviöljyä. Paljon marjoja päivittäin. Täysjyväviljoja ja ruista. Lihaa useammin kuin kalaa. Kasviksia ja kesällä salaatteja enemmän. Pähkinöitä päivittäin. Kaikki ruuat tehdään itse ja noudatan slow food ideologiaa kuten sukuni itäsuomessa jo vuosikymmeniä sitten. Jäätelöä kyllä syön vähän joka päivä mutta esim mäkkiä vain kerran kk ja sipsejä 2x vuodessa

Tuolla pysyy hoikkana ja terveenä

Vierailija
11/12 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön kasvispainotteisesti, vähän lihaa, kalaa, munia. Kaikki normaalirasvaisena. 3-4 ateriaa päivässä. Ei ole tyypillistä päivää, ruoka-aineita on paljon käytössä, joten samaa ruokaa ei tarvitse syödä.

Vierailija
12/12 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakto-ovo-vege olen. Kun vain mahdollista, syön Lähi-idän tai Pohjois-Intian tyyliin tehtyä ruokaa, mutta muutkin menee ihan hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi