Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ärsyttää nuo imettäjät tuolla instassa.
03.01.2016 |
Ihan oikeasti ottakaa edes sellanen kuva ettei se suonikas tissi plus ryppyinen nännipiha näy. Ällön näköstä. Olen äiti itsekkin ja joskus inettänyt, mutta enpä kehtaisi tuollaisia kuvia jaella. Miks äidit on sellaisia että ne kuvittelee olevansa maailmannapoja? Ketä kiinnostaa edes Terin mielipide? Hänen ainoa virheensä oli jakaa kuva siitä naisesta joka sentään imetti normaalisti, ei se mielipide julki-imetyksestä.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Olen itse 6kk esikoisen äiti ja imetän. Imetys on ollut alusta saakka helppoa ja olen siitä pitänyt, kun niin kätevää ollut. Murkinat aina mukana vauvalle. Minäkin olen tän äitiyteni aikana törmännyt fb-ryhmissä sun muissa äiteihin, jotka suhtautuvat imetykseen kuin "pyhänä tehtävänä", imetyskuvia postaillaan ja hehkutetaan homman autuutta. Tavallaan aika söpöä, mutta toisaalta olen miettinyt miten sellainen vaikuttaa niihin äiteihin, jotka eivät syystä tai toisesta voi imettää tai keillä on sen kanssa isoja vaikeuksia. Itsellänikin pari tällaista ystävää on. Nämä ystävät ovat olleet aidosti suruissaan, kun imetys on liian varhain loppunut ja kokeneet huonnommuutta muita äitejä kohtaan. Mielestäni syyttä suotta! Imetyksen onnistuminen on tuurista kiinni, eikä sitä voi ennakoida miten onnistuu. Siinä mielessä se on vähän niin kuin synnytys. Itselläni synnytys oli vaikea ja pitkä, eikä onnistunut ilman oksitosiinia, toisaalta imetys on aina ollut helppoa. Jollakulla toisella on mennyt päinvastoin.
Ehkä tää meni nyt vähän OT, mutta kuitenkin. Ja mitä nyt julki-imetykseen tulee, niin kukin saakoon imettää missä tykkää, mutta jos sellaiset mielettömät demonstraatiot jätettäis kuitenkin pois.