Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

naapurin miehellä on kihlasormus, avovaimolla ei !

Vierailija
03.01.2016 |

Kiinnitin kerran asiaan huomiota ja nyt en saa siltä rauhaa! :O
Kyse ei voi olla esim. Allergiasta, sillä naisella on kyllä muita sormuksia.
nimetön vain on tyhjä..

keksiikö kukaan muu selitystä tälle mysteerille?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pitää rakkaalta kuolleelta sukulaiselta perimäänsä sormusta.

(tiedän tällaisen tapauksen)

Vierailija
2/19 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on sellainen penisrengas, monet naiset on pettyneet, kun terska sussa huomanneet et onkin rengastettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on liikaa aikaa, jos jaksat naapurin asioilla vaivata itteäs...

Vierailija
4/19 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli sama tilanne 3 vuoden ajan ennen kuin mies osti minulle sormuksen. Jostain syystä mies ei saanut aikaiseksi ostaa sormusta (itse ostin hänelle kultaisen sormuksen kihlauksen 1. vuosipäivänä). Mies aina lupaili ja lupaili sormusta kunnes sitten lopulta puoliväkisin pakotin ostamaan mullekin (kihlauksesta oli silloin 3 vuotta melko tasan). Eli kyseessä voi olla juntti mies niin kuin mullakin.

Vierailija
5/19 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on näin, mulla on kamala atopia joten en voi pitää talviaikaan sormuksia. Iho hajoaa sieltä alta jos yhtään pääsee kosteutta muhimaan.

Vierailija
6/19 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen sormet ovat turvonneet siitä ajasta kun kihlat ostettiin ja aina kun he ovat käyneet katselemassa uutta niin ei ole löytynyt kivaa ja mies on ostanut lohdutuksena hänelle jonkun höpösormuksen. Kyllä, näin sen täytyy olla.

Vierailija
7/19 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä sormusta, sillä töissä joutuisin kuitenkin ottamaan pois sormesta. Muutaman kerran olen sitä paniikissa pukukopissa työpäivän jälkeen etsinyt, joten parempi sitten olla kokonaan ilman. Ei niin tärkeitä sormuksia voin surutta pitää ja sujauttaa työtakin taskuun jos sattuu unohtumaan sormeen.

Vierailija
8/19 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kaikelle on syynsä. Mutta on vain sitten eri asia, mitkä syyt juuri sinun kuuluu tietää.

Vierailija
9/19 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen kosi miestä.

Vierailija
10/19 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinainen mysteeri, elokuva tuosta pitäisi tehdä, tai kirjoittaa kirja! Nainen ilman sormusta!

Vierailija
11/19 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin ajattelin, että eivät edes ole pari koska esim. Tuossa pihan Leikkipaikan penkeillä istuvat kaukana toisistaan kuin eivät olisi samaa porukkaa! :O ei minkäänlaista koskettelua, katseita, hymyjä ym.

mutta koska heillä on yhteinen lapsi niin luulisin kyseessä olevan avoliitto..

no, kukin tyylillään.

Ap

Vierailija
12/19 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei tykkää pitää sormusta, eikä siis pidä sitä. Itse pidän useimmiten, mutta joskus se on unohtunut viikoiksi pois. Yksinkertaista.

Vierailija
13/19 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies hukkasi omansa, joten jonkin aikaa vain mulla oli sormus. Jossain vaiheessa otin sen pois jotain varten ja nyt on ollut kuukausia pois sormesta.

Pitäisi mennä ostamaan uudet.

Vierailija
14/19 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nainen saattaa kosia

Vierailija
15/19 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on noin, itse en voi pitää sormuksia etenkään näin talviaikaan ihottuman takia. Jospa naapurin nainen on ortodoksi.

Vierailija
16/19 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kihlasormuksia meilla ei ole kummallakaan. Miehella on vihkisormus, minulla ei. En pida sormuksia. Ovat todella ahdistavia.

Mutta ehka nainen on kosinut?

Vierailija
17/19 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin ajattelin, että eivät edes ole pari koska esim. Tuossa pihan Leikkipaikan penkeillä istuvat kaukana toisistaan kuin eivät olisi samaa porukkaa! :O ei minkäänlaista koskettelua, katseita, hymyjä ym.

mutta koska heillä on yhteinen lapsi niin luulisin kyseessä olevan avoliitto..

no, kukin tyylillään.

Ap

Kaikki eivät lääpi toisiaan julkisilla paikoilla. Kaikki eivät myöskään tykkää käyttää sormuksia. Esimerkkinä kummastakin vaikka minä, (onnellisesti) naimisissa oleva kolmekymppinen nainen.

Vierailija
18/19 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se hurjaa. Hurja naapuri. Hurja maailma.

Vierailija
19/19 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt on pelhoittavaa.