Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten reagoaisit, jos saisit tietää olevasi homo?

Vierailija
03.01.2016 |

rageaisitko?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen heteronainen, ja olen pitkään epäillyt olevani mieshomo! Kahden miehen välinen seksi on niin kiihottavaa ja hottia, että haluaisin olla mies harrastamassa seksiä toisen miehen kanssa.

Vierailija
2/16 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassu kysymyksen asettelu, ihan kuin joku muu kertoisi sinun olevan homo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"saisit tietää" = ymmärtäisit (?). Kukaanhan ei sitä tule "kertomaan", vaan ihminen sen vaan jossain kohtaa jonkin tilanteen laukaisemana tunnistaa itsessään. Varmaankin palaset loksahtelisivat kohdilleen ja ymmärtäisi, että siitä moni asia/tuntemus johtuikin. Tulisi varmastikin lopultakin elämässään onnellisemmaksi, kun seksuaalinen identiteetti selkiytyisi, vaikka se alkuun joillekin (ehkä) on vaikeaa. Homoystäväni sanovat tienneensä jo lapsina sen, että vähintäänkin ovat "jotenkin erilaisia". Sellaiselle on ollut vaikea löytää sanoja heteronormatiivisessa yhteiskunnassa. Onneksi ajat muuttuvat. 

Vierailija
4/16 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisin varmasti helpottunut, sillä olen romanttisessa ja seksuaalisessa suhteessa naisen kanssa (jos homo viittaa homoseksuaalisuuteen eikä mieshomoon) eikä minun tarvitsisi kokea ongelmia sen puolesta.

Vierailija
5/16 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin innoissani, olisi mahdollisuus saada vielä seksiä kun naista ei kerran saa

Vierailija
6/16 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rageaisin ryyppäämään.

Vierailija
7/16 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se hivenen saattaisi elämää muuttaa. Verikokeellako sen voi saada tietoonsa vai jollain palikkatestillä?

Olisi ihan kiva tietää olenko homoseksuaali kun lapset ovat vielä siinä iässä, että eivät ymmärrä. Ei tulisi heille järkytystä sitten.

Vierailija
8/16 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni niin että olin aina tykännyt persepanna naisia. Muutama kaveri sanoi lopuksi mulle jo suoraankin että miten olen vain persepanoista kiinnostunut, olisiko taustalla homo-viritystä? Samoihin aikoihin vaihdoin paikkakuntaa ja muutnkin piirit meni uusiksi. Noista rohkaistuneena päätin kokeilla miehen kanssa. Paluuta ei ole entiseen sitten enää ollut, kun minusta tuli ns bottom. Kumppaneita minulla on se n 5 koko ajan ja ajoittain vaihtuen.

Orientaation vaihdoksessa ei ole ollut ongelmaa. No jokunen ns tukkapipoisempi kaveri on jäänyt kokonaan pois yhteydenpidosta koska he eivät taatusti olisi kyenneet hyväksymään tekemääni elämänmuutosta saatikka kuvittelemaan minua miehisen elimen kohteeksi. Myös syntymäseuduille on toisinaan haastavaa kurvata kun mukana onkin järkkäämäni nainen jota kohtaan en tunne oikeasti mitään.

Kannustan silti olemaan häpeämättä rehellisen oma itsensä. Ei mulla muuta.

Vierailija
9/16 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla meni niin että olin aina tykännyt persepanna naisia. Muutama kaveri sanoi lopuksi mulle jo suoraankin että miten olen vain persepanoista kiinnostunut, olisiko taustalla homo-viritystä? Samoihin aikoihin vaihdoin paikkakuntaa ja muutnkin piirit meni uusiksi. Noista rohkaistuneena päätin kokeilla miehen kanssa. Paluuta ei ole entiseen sitten enää ollut, kun minusta tuli ns bottom. Kumppaneita minulla on se n 5 koko ajan ja ajoittain vaihtuen.

Orientaation vaihdoksessa ei ole ollut ongelmaa. No jokunen ns tukkapipoisempi kaveri on jäänyt kokonaan pois yhteydenpidosta koska he eivät taatusti olisi kyenneet hyväksymään tekemääni elämänmuutosta saatikka kuvittelemaan minua miehisen elimen kohteeksi. Myös syntymäseuduille on toisinaan haastavaa kurvata kun mukana onkin järkkäämäni nainen jota kohtaan en tunne oikeasti mitään.

Inhottaako sinua kun naiset imettää vauvaa ?

Vierailija
10/16 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin hieman hämmentynyt että kuinkas on niin iso muutos tapahtunut.

Vierailija
11/16 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi aika yllätys, en ole ikinä edes naista pannut perseeseen, mutta lesbo voisin olla, alaston naispari on todella kiihottava.

Vierailija
12/16 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se hieman yllättävää lähes 40-vuotiaana olisi. Mutta toisaalta olen niin laiska tekemään elämäntapamuutoksia, että se ei varmaan mitenkään vaikuttaisi mun arkeen.

Vierailija
13/16 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tiennyt yhdeksänvuotiaasta. Tykkään olla.

Vierailija
14/16 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sitten kumminkaan voinut vastata kysymykseen ? Häpeä, rehellisyys ?

Vierailija
15/16 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sitten kumminkaan voinut vastata kysymykseen ? Häpeä, rehellisyys ?

Vierailija
16/16 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sitä onnenpäivää, jos jotenkin vois vaihtaa homoks mieltymyksensä. Niin perseestä olla hetero kun ei voi saada ketään. Homona varmaan sais seuraa paljon helpommin, mutta eipä taas kiinnosta mikään homoilu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi