Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisitko tietää, jos miehesi olisi ollut vuosien ajan ihastunut toiseen?

Vierailija
02.01.2016 |

Tunnen miehen, joka on ollut vuosia ihastunut naiseen, jolta ei ole koskaan saanut mitään vastakaikua tunteilleen. Mies yrittää ottaa välillä yhteyttä tähän naiseen, mutta nainen ei ikinä edes vastaa tälle miehelle. Silti, mies haikailee naisen perään, jota hän ei oikeastaan edes tunne. Ovat olleet lähinnä tuttavia. Miehellä on aivan ihana vaimo ja pari lasta. Harmittaa vaimon puolesta, joka ei tiedä elävänsä kulissiliitossa. Itse haluaisin vastaavassa tapauksessa tietää, mutta mitä mieltä olette?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mistäs tiedät miehen haikailuista? Mikä on paikkakunta? Ehdottomasti haluaisin tietää.

Vierailija
2/37 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin sinä niin kertoisin vaimolle. Miten voit katsoa tuollaista sivusta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä kirjaimella miehen nimi alkaa?

Vierailija
4/37 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pettämistä, joten ole hys hys ja älä puutu muiden elämään.

Vierailija
5/37 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaa mistähän sinä tiedät mitä vaimo tietää ja mitä ei. Aevan, et sitten yhtään mistään mitään tiedäkään oikeasti, niin. Eläisit sinäkin helkkarin koppelo omaa elämääsi etkä työntäisi nokkaasi muiden ihmisten asioihin edes ilkeän provoaloituksen verran... Haluat saada mahdollisimman monta helposti höplästä vedettävissä olevaa av-naista huolestuneeksi.

Vierailija
6/37 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että jonkun päiväunen takia pitäisi rikkoa lasten perhe? Mistä sä tiedät miehen tunteet vaimoaan kohtaan?68

Vierailija
7/37 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tietää !

Vierailija
8/37 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kertomassa vaimolle, koska en halua puuttua toisten elämään. On kamala tunne tietää tämä asia, koska mies olisi jättänyt heti vaimonsa, jos hän olisi saanut ihastuksen kohteeltaan vastakaikua tunteilleen. Mutta toisten asioihin en puutu. Halusin vain tietää, kuinka moni haluaisi tietää miehensä henkisestä pettämisestä.

-ap

Vierailija
9/37 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi tietää sitäkään, mitä mies olisi tehnyt jos olisi saanut vastakaikua naiselta. Et tiedä tästä tapauksesta oikeastaan mitään. Jos olet itse tuo nainen, tiedät ainoastaan milloin mies on lähestynyt ja miten nainen on reagoinut. Jos et ole, et tiedä sitäkään.

Vierailija
10/37 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä voi olla vaikka 10 ihastusta ja vaimo.

Vierailija
11/37 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et voi tietää sitäkään, mitä mies olisi tehnyt jos olisi saanut vastakaikua naiselta. Et tiedä tästä tapauksesta oikeastaan mitään. Jos olet itse tuo nainen, tiedät ainoastaan milloin mies on lähestynyt ja miten nainen on reagoinut. Jos et ole, et tiedä sitäkään.

Niin...mies on ihan itse kertonut. Mitä syytä hänellä on valehdella?

-ap

Vierailija
12/37 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan olla että mies saa naisesta kaukaisesta haaveilun kohteesta piristettä arkeensa eikä halua muuta ja jos vastakaikua tulisi mielenkiinto lopahtaisi siihen, tiedän tällaisia miehiä ja naisia , sitoutumisksmmoisia joille haaveilu on se juttu, turvallista etäihailua.

Vierailija
13/37 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko pois ap mut vaimot aavistavat ja tietävät paljon vaikkei mies sanoisi mitään. Pitkässä suhteessa oppii tuntemaan puolison tavat ja vakavaa ihastumista on vaikea peitellä kotioloissa.

Vierailija
14/37 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä niitä ihastuksia tulee ja menee molemmille osapuolille. Yksi tänään ja huomenna voi olla jo joku toinen.

Vierailija
15/37 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jostain ihastumisesta? Ihan hyvin sillä ihastuneen miehen vaimollakin voi olla vuosia jatkunut ihastus. Jos ei kuitenkaan käytännössä vie hommaa eteenpäin, niin en näe ongelmaa.

Vierailija
16/37 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti se menisi ohi :) On vaan kestänyt vuosia, niin mietityttää mistä on kyse. Yleensä ihastukset menee nopeammin ohi. Olen yrittänyt saada miestä terapeutille juttelemaan, ja hän kävikin siellä, mutta sekään ei auttanut :/ Silti hän jaksaa yrittää ottaa ihastuksen kohteeseensa aina vain yhteyttä. Pelkään, että miehen pää ei kohta enää kestä ja hän hajoittaa itse perheen, kun tunnontuskat tuntuvat olevan niin suuret.

-ap

Vierailija
17/37 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku limerenssi?

Vierailija
18/37 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti se menisi ohi :) On vaan kestänyt vuosia, niin mietityttää mistä on kyse. Yleensä ihastukset menee nopeammin ohi. Olen yrittänyt saada miestä terapeutille juttelemaan, ja hän kävikin siellä, mutta sekään ei auttanut :/ Silti hän jaksaa yrittää ottaa ihastuksen kohteeseensa aina vain yhteyttä. Pelkään, että miehen pää ei kohta enää kestä ja hän hajoittaa itse perheen, kun tunnontuskat tuntuvat olevan niin suuret.

-ap

Miksi puutut ulkopuolisena avioliiton sisäisiin ongelmiin? Eiköhän oo vaimon ja miehen selvitettävissä oleva juttu eikä sun?!?

Vierailija
19/37 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Miksi puutut ulkopuolisena avioliiton sisäisiin ongelmiin? Eiköhän oo vaimon ja miehen selvitettävissä oleva juttu eikä sun?!?

Miten olen muka puuttunut? Nimenomaan en halunnut ottaa kantaa miehen puheisiin vaan ohjasin hänet asiantuntijan pakeille keskustelemaan ongelmistaan.

-ap

Vierailija
20/37 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Miten olen muka puuttunut? Nimenomaan en halunnut ottaa kantaa miehen puheisiin vaan ohjasin hänet asiantuntijan pakeille keskustelemaan ongelmistaan.

-ap

Teit avauksen asiasta joten mietit asioita jotka eivät sulle kuuluu.