Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailen ihanaa miestä, mutta...

Vierailija
02.01.2016 |

Kävi ilmi, että hän on sairaanhoitaja. En vain voi sille mitään etten pidä hänen ammattiaan yhtään seksikkäänä; olisi edes ensihoitaja, mutta kun ei ole. Palomies, poliisi tai lääkärikin olisi paljon kiihottavampaa. Sairaanhoitaja ei jotenkin sovi miehen ammatiksi :( Enkä halua mitään herkkää, hoivaavaa miestä vaan ihan oikean miehekkään miehen jolla on auktoriteettia sängyn ulkopuolellakin - tällä ei ole edes sängyssä, kyselee vain miltä tuntuu jne. Tai mistä pidän. Ei vaivaudu kokeilemaan ja selvittämään asiaa... Lisäksi vuorotyö on nyt jo tuonut harmia, tässä vietän yksin lauantai-iltaa ja uuden vuodenkin se oli töissä vaikka lupasi yrittää saada sen vapaaksi. Tuleeko tästä yhtään mitään, kannattaako vain lopettaa tapailu tähän?

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olis muslimia ne ei naisilta mitään kysele.[/quote]

No jos kohdalle sattuu niin miksei, en ole mikään rasisti. Ap

Vierailija
22/56 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano sille että olet heikko nainen ja kaipaat miestä joka ottaa enemmän omistajuutta suhteessa.

Kiitos juuri noin taidankin sanoa :) Tuosta käy hyvin ilmi ajatukseni. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ota joku ojankaivaja, jos on seksikkäämpää? Eihän sellaista miestä kannata ottaa, joka on empatiakykyinen jne...eihän?

Mutta tämä on tossukka. Kun lähdetään ulos syömään niin kyselee, mihin haluan mennä tai mitä haluan tilata. Ei vaan pysty päättämään edes noin pientä asiaa. Ap

Suuri osa naisistakin haluaa syödä paikassa, jonka ruoasta tykkää. Jos et itse pidä moisesta, kerro se äkkiä miehelle tai lopeta suhde ja etsi dominoivampi kaveri.

Vierailija
24/56 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa mukavalta tyypiltä, mutta ei sinun tyypiltä.

Vierailija
25/56 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei tule, pistä poikki vaan. tosin ei johdu miehen ammatista tai vuorotyöstä vaan siitä, että olet idiootti.

Miksi ap on idiootti? Miksi hän ei saisi tykätä miehestä, joka tietää mitä tehdä?

Vierailija
26/56 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri osa naisistakin haluaa syödä paikassa, jonka ruoasta tykkää. Jos et itse pidä moisesta, kerro se äkkiä miehelle tai lopeta suhde ja etsi dominoivampi kaveri.[/quote]

Näin on kyllä tehtävä ellei tämä mies pysty parempaan :( Kokeillaan nyt vielä mitä tapahtuu kun puhun näistä. En voi sille mitään että pidän siitä että mies on Mies. Ap

Vierailija
27/56 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on tarkoitukseni keskustella asioista kun nähdään. Että ärsyttää, taas mies kysyi "missä haluan nähdä". Minun pitää sitten se taas päättää kun kaikki käy hänelle. Ap

Vierailija
28/56 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten meni keskustelut?

Vierailija
29/56 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sun ammatti vasta typerä onkin! Hah! :D

Vierailija
30/56 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, sun ammatti vasta typerä onkin! Hah! :D

Mitä typerää siinä on? Et taitaisi itse kyetä yrittäjyyteen.

Vierailija
31/56 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että ihan kosmetologi. Sellaiselta järjen jättiläiseltä kyllä vaikutatkin.

Vierailija
32/56 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä miehessä sitten on mielestäsi "ihanaa", jos kuitenkin vaikutat noin tyytymättömältä ja haukut sitä tossukaksi??

Vierailija
33/56 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä miehessä sitten on mielestäsi "ihanaa", jos kuitenkin vaikutat noin tyytymättömältä ja haukut sitä tossukaksi??

No onhan se hyvännäköinen kuitenkin. Eikä tosiaan olisi arvannut sairaanhoitajaksi.

Vierailija
34/56 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika. Lopeta juttu heti alkuunsa.

Vierailija
35/56 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs ap:n ammatti on?

Kosmetogi. Ap

Kosmetologi! Kissa häiritsee :( Olen siis kauneusalan yrittäjä. Ap

Entä mitä mieltä olet tällaisesta yhdistelmästä kuin minä? Eli olen polttoleikkaaja ja minulla kolme kissaa, nuo kissat jäivät minulle kun erosin entisestä naisystävästäni, hän ei enää niitä halunnut vaikka ne hänen olivat alunperin. Olen ollut myös asfalttihommissa useita kausia lapiomiehenä ja jyrärinä. Onko inhottavaa kun tällaisella työläisellä on kissoja? M34

Vierailija
36/56 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten olis muslimia ne ei naisilta mitään kysele.

No jos kohdalle sattuu niin miksei, en ole mikään rasisti. Ap  Mikä rotu on muslimi? Ota selvää mitä se rasismi oikeasti tarkoittaa.

Vierailija
37/56 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroppas sää ap sun ammattis, niin nauretaan sillekkin yhdessä

Vierailija
38/56 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tää nyt on provo...

39/56 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävi ilmi, että hän on sairaanhoitaja. En vain voi sille mitään etten pidä hänen ammattiaan yhtään seksikkäänä; olisi edes ensihoitaja, mutta kun ei ole. Palomies, poliisi tai lääkärikin olisi paljon kiihottavampaa. Sairaanhoitaja ei jotenkin sovi miehen ammatiksi :( Enkä halua mitään herkkää, hoivaavaa miestä vaan ihan oikean miehekkään miehen jolla on auktoriteettia sängyn ulkopuolellakin - tällä ei ole edes sängyssä, kyselee vain miltä tuntuu jne. Tai mistä pidän. Ei vaivaudu kokeilemaan ja selvittämään asiaa... Lisäksi vuorotyö on nyt jo tuonut harmia, tässä vietän yksin lauantai-iltaa ja uuden vuodenkin se oli töissä vaikka lupasi yrittää saada sen vapaaksi. Tuleeko tästä yhtään mitään, kannattaako vain lopettaa tapailu tähän?

Tuolla asenteella ei kyllä kannata jatkaa tapailua.Lopetat nyt,niin ette haaskaa kummankaa aikaa vaan voitte etsiä kumpikin sopivamman kumppanin.

Vierailija
40/56 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi voi, oikein kysyy missä haluaisit nähdä tai syödä. Minä pidän tuota ihan peruskohteliaisuutena, jota odotan niin miehiltä kuin naisiltakin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme